دزدگیر اماکن4NET,مدل B300

دزدگیر اماکن خط ثابت 4NET B300

دارای 9 زون و تلفن کننده خط ثابت

دارای یک خروجی رله

کنترل از طریق خط تلفن ثابت

هماهنگی با سیستم مخابراتی منطقه

کنترل تجهیزات الکتریکی

قابلیت ضبط صدا


1- این دستگاه دارای 6 زون باسیم و 3 زون بیسیم میباشد که بر روی هر زون بیسیم میتوان 5 عدد چشم یا مگنت یا… بیسیم با کد متفاوت نصب نمود.

2- از دیگر امکانات این دستگاه برد زیاد ریموت و  قابلیت شناسایی 9 عدد ریموت کد لرنینگ  میباشد که برای هر ریموت کد شناسایی اختصاص داده میشود.

3- از قابلیت های منحصر بفرد دستگاه قابلیت پخش دینگ دانگ با 2 تن متفاوت میباشد که کاربر متواند آن را بصورت “دینگ دانگ” ، پیغام “خوش آمدید” تنظیم کند.

4- این دستگاه دارای یک خروجی رله میباشد که میتوان با ریموت آن را کنترل نمود . کاربر میتواند آن را بصورت لحظه ای یا روشن شدن به همراه دستگاه را  انتخاب نماید.

5- در این دستگاه میتوان توسط 2 عدد دیپ سوئیچ صدای بلنگوی خارجی را در هنگام تک آژیر کنترل کرد.

7- این دستگاه را علاوه بر ریموت با کیپد خود دستگاه و از طریق کنترل از راه دور از طریق خط تلفن نیز میتوان خاموش و روشن نمود.

8- این دستگاه از یک تلفن کننده خط ثابت  هوشمند و کاملا سخنگو برخوردار است .


9- در این دستگاه  میتوان اعلام گزارش قطع و وصل برق را فعال و غیر فعال نمود.

10- به علت تفاوت مراکز مخابراتی کشور  در این دستگاه از دو  سیستم شماره گیری تن و پالس برای خط ثابت استفاده شده که کاربر میتواند سیستم متناسب با مرکز مخابراتی منطقه خود را انتخاب کند.

11- توانایی دیگری که کاربر میتواند متناسب با استفاده خود آن را فعال نماید کنترل از راه دور توسط ارتباط از طریق تماس با دستگاه و  وارد کردن رمز و کدهای فرمان بصورت تن میباشد . که میتوان فعال و غیر فعال نمود .

 12- از دیگر امکانات توانایی قطع و  وصل تجهیزات الکتریکی توسط 5 خروجی این دستگاه میباشد . کاربر میتواند هرکدام از خروجی ها را روشن ، خاموش و یا بصورت لحظه ای روشن نماید .

13- از ویژگیهای دیگر این دستگاه قابلیت استراق سمع محرمانه آن میباشد به این گونه که در صورت تماس با دستگاه و و وارد نمودن رمز و سپس کد استراق سمع دستگاه  به مدت 10 ثانیه صدای محیط را پخش میکند.

Questions & Answers :