FAQ

برچسب‌ها

ترکر استیل میت میکروفون قیمت دوربین مداربسته پک دزدگیر اماکن رله آن و آف فک آژیر دوربین فابریک فروش نصب کنترلر دزدگیر نرم افزار سیمکارتی دستگاه ساعت زنی دزدگیر اتومبیل تصویری جی پی اس لیزر sony دزدگیر منزل دزدگیر چیتا GPS پک دوربین مدار بسته انتقال تصویر بهترین قیمت دستگاه کنترل تردد سنسور 4کانال چشمی جدید تلفن کننده موبایل دزدگیر تصویری زنوتیک دوربین مداربسته classic چشم لیزری ردیاب چیرکار کنترل کیس بزرگ لیزری نصب دوربین مداربسته chaircar دیتکتور beam sensor DVR پک دوربین مداربسته MAGICAR رله استندالون بک سنسور ماشین ردیاب شخصی laser GPS silex ip اماکن دزدگیر کلاسیک سامسونگ مخفی چشم خطی چشم دزدگیر اماکن ردیاب همکار سایلکس ریموت کنترل ساده دوربین مداربسته دام tracker چیتا فروشگاه دیجیتال مداربسته بیسیم دزدگیر پژو دی وی آر استندلون اینترنتی پارکینگ اعلام حریق کلاسیک ماتریکس پراید خودرو دزدگیر ماجیکار پایه دوربین مداربسته دید در شب سوکت فابریک ماجیکار مجیکار پژو Xenotic دوربین مداربسته دید در شب پیشرفته 4net واردکننده ردیاب خودرو دزدگیر پراید ریموت دستگاه حضور و غیاب اتومبیل فایروال matrix دزدگیر اماکن ارزان دزدگیر ماهواره ای ahd چیرکار پی ال سی سوکت 5500 چشم cctv 206 ارزان قیمت plc

بخرید و 210,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ردیاب خودرو,GPS,مولتی پلکس

ردیاب خودرو مدل چندکاره مولتی پلکس

Multipelex gps

انتقال همه اطلاعات با یک کابل

مناسب برای انواع اتومبیل های حساس

ماژول زیمنس

مجهز به سیستم شنود و قطع کن پیامکی

جدیدترین ردیاب موجود در بازار ایران

مناسب برای هر مدل وسیله نقلیه

طراحی شده برای کار در شرایط سخت  آب و هوایی

دارای 12 ماه گارانتی اپلیکیشن فارسی

مرکز پشتیبانی 24 ساعته

10,500,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

پرداخت
پرداخت

ردیاب خودرو مدل چندکاره مولتی پلکس

Multipelex gps

·         حجم کوچک با کارائی های فراوان، دارای قاب مقاوم به گرد و غبار و رطوبت، براحتی قابل مخفی کردن در اتومبیل

·         استفاده از ماژول ردیابی با دقت بالا،  با قابیلت کارکرد مداوم و مصرف کمتر انژی و کارایی بیشتر نسبت به ماژول های قدیمی

·         نصب بسیار آسان بدون کوچکترین تداخل در سیستم برقی اتومبیل ، تنها دارای یک رشته سیم، مناسب برای اتومبیل های حساس برقی و CAN BUS

·         قابلیت عملکرد در دو بستر SMSو پلتفرم GPRS

·         هشدار جابجایی: در صورت فعال نمودن این دستور،به کاربران تعریف شده برای دستگاه SMS ارسال می شود.

·         تخطی از سرعت مجاز: کاربر می تواند سرعت معینی را برای ردیاب تعریف نماید که در صورت عدول ازآن سرعت به کاربر اطلاع داده می شود.

·         تعیین حصار جغرافیایی: کار بر می تواند محدوده ای را برای ردیاب تعریف کند که در صورت خروج از محدوده، برای کار بر SMSارسال خواهد شد.

·         درخواست موقعیت توسط گوشی موبایل کاربر ، در زمان عدم دسترسی به اینترنت

·         ریست نمودن دستگاه از طریق گوشی و ارسال پیامک

·         تعیین تعداد ارسال موقعیت در زمان روشن و خاموش بودن اتومبیل بطور جداگانه جهت صرفه جویی در هزینه شارژ سیم کارت

·         ردیابی از طریق تخصیص کاربری از طرف شرکت که با همان نام کاربری هم از طریق اپلیکیشن و هم از طرق وب سایت کنترل ها انجام می شود.

·         قابلیت شخصی سازی اپلیکیشن و سایت جهت موسسات و ارگان ها

·         دارای اپلیکیشن فارسی اندروید و اپل

·         کارکرد GPS  در زیر سقف و مناطق خازج از دسترس تکنولوژی AGPS

·         دارای باطری پشتیبان جهت حفاظت از خودرو در مواقع قطع باطری اتومبیل.

·         دارای حافظه 600 هزار نقطه در داخل ممری سیستم.

·         قابلیت تعریف 3 مدیر برای دستگاه

·         ارسال اطلاعات در هر بار تغییر زاویه وسیله نقلیه (سیگنال تغییر جهت)

·         پردازشگر قوی و آنتن GPS و GSM داخلی Multipelex

·         ولتاژ قابل استفاده: 9 الی 36 ولت

·         تشخیص حرکت سه بعدی در صورت سرقت خودرو با جرثقیل

·         قابلیت نمایش تمامی خودروهای مشتری در یک صفحه

مالتی پلکس در کم کردن حجم سیم‌ها در خودرو نقش زیادی داشته است.

سامانه الكترونيكي مالتي‌پلكس كليه دستوراتی كه راننده صادر می‌كند را به‌یک واحد مركزی الكترونيكي (BSI) ارسال و از آن‌جا، فرمان لازم براي عملگر مربوطه صادر مي‌شود. در حال حاضر از شبكه مالتي‌پلكس روي خودروهايي نظير سمند و سورن نيز به جاي دسته‌سيم معمولي استفاده مي‌شود. اين سيستم در اواخر دهه 1980 توسط شركت آلماني بوش ابداع شد.
در طی دو دهه گذشته پیچیدگی سیستم‌های سیم‌کشی مدرن به طور پیوسته افزایش یافته است و در سال‌های اخیر این افزایش به‌شدت چشمگیر شده است. اکنون کار به جایی رسیده است که اندازه و وزن دسته سیم به مشکل مهمی تبدیل شده است. تعداد سیم‌های لازم در مورد اتومبیل‌های رده بالا به حدود 1200 رشته می‌رسد. دسته سیم لازم برای کنترل همه کارکردهایی که به در سمت راننده مربوط می‌شود ممکن است تا 50 رشته سیم داشته باشد و سیستم‌های واقع در ناحیه داشبورد ممکن است به‌تنهایی بیش از 100 رشته سیم و اتصال داشته باشند. بنابراین آشکار است که گذشته از مشکل بدیهی اندازه و وزن دسته سیم، با افزایش اتصال‌ها و سیم‌ها، احتمال بروز عیب هم بیشتر می‌شود. تخمین زده می‌شود که هر 10 سال پیچیدگی سیم‌کشی اتومبیل دوبرابر می‌شود.
لزوم استفاده از سیستم مولتی پلكس:
  1. افزایش بیش از حد استفاده از قطعات الكترونیكی در خودرو
  2. ساده‌سازی استفاده از سیم‌كشی و ساده‌سازی دسته سیم‌ها
  3. بالا رفتن تعداد ارتباط میان ECU با سایر اجزا اتومبیل و نیاز به هماهنگی داده‌ها
  4. بالا بردن كیفیت ایمنی و آسایش در خودروها
  5. تغییر روش‌های عیب‌یابی خودرو و نیاز به ساده‌كردن كار با دستگاه‌های عیب‌یابی و خود مجموعه وسایل داخل خودرو
مالتی پلکس
هوشمند شدن فرامين برقي و الكترونيكي در خودرو با استفاده از ارسال يك‌سري كد در شبكه، باعث مي‌شود كه خودروساز بتواند علاوه بر تسهيل فرايند عيب‌يابي و كمك به بخش خدمات پس از فروش، عملكردها و حالات و يا همان فيچرهاي مختلف را براي رفاه، ايمني و امنيت راننده و سرنشينان طراحي كرده و مهيا سازد. در پژو 206 كه از ابتدا تاكنون به صورت مالتي‌پلكس توليد مي‌شود، ريزه‌كاري‌هاي فني و الكترونيكي پيش‌بيني شده است كه فعال و غيرفعال شدن آن از طريق برقراري ارتباط با BSI خودرو قابل اجراست. BSI يك واحد الكترونيكي است كه ارتباط ميان كليه واحدهاي الكترونيكي يا اصطلاحا ECUهای موجود در بخش‌های مختلف خودرو از قبيل موتور، گيربكس اتوماتيك، ترمز ضدقفل، تهويه مطبوع خودكار و امثالهم را برقرار و مديريت می‌كند. تغيير در تنظيمات BSI كه توسط دستگاه عيب‌ياب يا همان دياگ صورت مي‌گيرد، در تمام نمايندگی‌هاي ايرا‌ن‌خودرو و نيز تعميرگاه‌های مجهز به اين دستگاه قابل انجام است. بسیاری از حسگرهایی که برای یک واحد کنترل الکتریکی، داده فراهم می‌کنند بین همه واحدها یا بعضی از آنها مشترک‌اند. یکی از راه‌های ممکن، استفاده از یک کامپیوتر برای کنترل همه‌ی سیستم‌هاست اما تولید این کامپیوتر به تعداد کم بسیار پرهزینه است. راه دوم استفاده از گذرگاه مشترک داده‌هاست؛ بدین ترتیب ارتباط بین مدول‌ها برقرار می‌شود و اطلاعات دریافتی از حسگرهای وسایل مختلف در دسترس همه‌ی وسایل قرار می‌گیرد. حال این فکر را کمی توسعه می‌دهیم؛ اگر بتوان داده‌ها را از طریق یک سیم انتقال داد و به همه‌ی بخش‌های اتومبیل رساند، آنگاه می‌توان سیم‌کشی اتومبیل را به سه رشته سیم کاهش داد. این سیم‌ها عبارت خواهند بود از:
  • سیم برق
  • سیم اتصال بدنه
  • سیم سیگنال فکر
استفاده از یک سیم برای انتقال چندین سیگنال، فکر تازه‌ای نیست و سال‌هاست که در عرصه‌هایی مانند مخابرات راه دور بکار می‌رود.برای تجسم طرز کار این سیستم رویدادهایی را که هنگام روشن و خاموش کردن چراغ‌های بغل رخ می‌دهند را در نظر بگیرید. ابتدا وقتی راننده کلید چراغ را می‌زند، سیگنال منحصر به‌فردی روی گذرگاه داده قرار می‌گیرد. این سیگنال را فقط گیرنده‌های خاصی تشخیص می‌دهند که جزئی از هر مجموعه چراغ هستند. این گیرنده‌ها به نوبه خود بین سیم برق و چراغ‌ها اتصال برقرار می‌کنند. در هنگام خاموش کردن چراغ‌ها نیز عملیاتی به‌همین ترتیب انجام می‌شود، با این تفاوت که این‌بار رمزی که وارد گذرگاه داده می‌شود متفاوت است و فقط گیرنده‌های مقتضی آن‌را به‌عنوان رمز خاموشی شناسایی می‌کنند.
استانداردهای سیستم مالتی پلکس
كشورهای مختلف استانداردهای خاص و نام‌های خاصی را برای كاربرد این سیستم بكار می‌برند كه از جمله معروف‌ترین آنها عبارتند از:
  1. استاندارد Can: ساخت آلمان كه در خودروهای بنز، ب.ام.و، فیات و ولو بكار می‌رود.
  2. استاندارد Van: ساخت كشور فرانسه و روی محصولات رنو و پژو این كشور مورد استفاده است.
  3. استاندارد j1850 : ساخت كشور آمریكا می‌باشد كه بر روی محصولات تولید كرایسلرفورد و جی ام مورد استفاده می‌باشد.
  4. استاندارد proprietary: تولید كشور ژاپن است كه بر روی محصولات این كشور مورد استفاده می‌باشد.
  5. استاندارد Absus: محصول آلمان و مورد استفاده بر روی محصولات گروه فولكس واگن.
در میان استانداردهای بالا Can از موفق‌ترین آنها به‌حساب می‌آید و بیشتر خودرو سازان از این استاندارد بر روی محصولاتشان استفاده می‌كنند.

BSI چیست؟
یكی از مهم‌ترین قطعات در سیستم‌های مولتی پلكس می‌باشد. این ECU در واقع سرور شبكه می‌باشد و اطلاعاتی كه بین ECU‌های دیگر رد و بدل می‌شود را منتقل می‌كند، همچنین یكی از واسطه‌ها بین سیستم Van هست كه برق سیستم فعال‌سازی و در نهایت كنترل و نظارت بر این شبكه بر عهده این ECU می‌باشد. وقتی‌که شما ECU‌های خودرو رو عیب‌یابی می‌كنید درواقع سیستم BSI در این بین نقش واسطه را ایفا می‌كند.
گذرگاه داده مالتی پلکس
برای انتقال داده‌های مختلف از طریق یک خط باید چندین معیار را به‌دقت تعریف و بر سر آنها توافق کرد. این تعریف معیارها را قرارداد ارتباطی می‌نامند. بعضی از متغیرهایی که باید تعریف شوند به‌قرار زیرند:
  1. روش نشانی دادن
  2. ترتیب انتقال
  3. سیگنال‌های کنترل
  4. خطایابی
  5. سرعت یا آهنگ انتقال
محیط مادی را نیز باید تعریف و بر سر آن توافق کرد. محیط مادی شامل موارد زیر است:
  1. واسطه انتقال، مثلا سیم مسی تار نوری و غیره
  2. نوع رمز گذاری برای انتقال، مثلا قیاسی و یا رقمی
  3. نوع سیگنال، مثلا ولتاژ جریان فرکانس و غیره
مدار مورد استفاده برای برآورده‌کردن معیارهای بالا را مدار فصل مشترک گذرگاه می‌نامند و غالبا به صورت یک آی‌سی است. در بعضی موارد این آی‌سی مدارهای اضافی مثلا به‌صورت حافظه دارد، اما با توجه به این‌که تعداد زیادی از این تراشه‌ها در اتومبیل مصرف می‌شود، می‌توان آنها را به قیمت ارزان تولید کرد. مانند هر سیستم قراردادی دیگر انتظار می‌رود که بتوان از فقط یک قرارداد استفاده کرد اما همیشه هم این طور نیست!

دانلود نرم افزار ردیاب چیرکار

 

راحت ترین مدل جهت نصب همین مدل هست که با یک مثبت و منفی متصل مشه

خیلی خوبه

بیشتر از انتظارم بود عالیه ممنون

ردیاب خوبیه بی دردسر و و سریع قیمتش هم خوبه برای ماشین من که خیلی جواب داد مصرف ایترنت اون هم کمه ولی من برای موتورم هم نصب کردم ولی مصرف اینترنت اون خیلی بالا است موندم چرا اینجوریه هردو تاش از یک مدله !

بخش سوال و جواب درباره محصول :

14/03/1397 16:53 مازیار محمدی وند

روی همه نوع ماشین فعال میشه؟

31/01/1398 14:30 نگهبان سیستم

این ردیاب با توجه به این که فقط با ۲ سیم متصل میشه و رو همه نوع ماشین جواب میده به ویژه ماشین های مولتیپلکس مثل سمند مولتی پلکس جواب خوبی داده به ویزه که ماژول ردیاب های چیرکار عموما زیمنس آلمان هست