دزدگیرهای تصویری

دزدگیر تصویری چیست؟

دزدگیر تصویری دزدگیری است که در صورت تحریک و باز شدن درب ها و یا وارد شدن ضربه به خودرو علاوه بر فعال شدن آژیر بر روی ریموت کنترل تصویری علامت نوع تحریک را نشان میدهد.

مسافت برد ریموت کنترل دزدگیر تصویری چقدر است؟

برد پیج دزدگیر تصویری معمولا در شرایط متعارف (کنار ساحل دریا بدون مانع) حدود یک کیلومتر میباشد ولی برد ریموت تا ا...

دزدگیر تصویری چیست؟

دزدگیر تصویری دزدگیری است که در صورت تحریک و باز شدن درب ها و یا وارد شدن ضربه به خودرو علاوه بر فعال شدن آژیر بر روی ریموت کنترل تصویری علامت نوع تحریک را نشان میدهد.

مسافت برد ریموت کنترل دزدگیر تصویری چقدر است؟

برد پیج دزدگیر تصویری معمولا در شرایط متعارف (کنار ساحل دریا بدون مانع) حدود یک کیلومتر میباشد ولی برد ریموت تا اتومبیل حدود 200 متر میباشد. برد پیج ریموت که اخطار های دزدگیر تصویری را اعلام میکند حدود 800 متر میباشد

برند های برتر دزدگیر های تصویری کدامند؟

دزدگیر تصویری ماجیکار،دزدگیر تصویری چیرکار،دزدگیر تصویری کرنل،دزدگیر تصویری زنوتیک،دزدگیر تصویری چیتا،دزدگیر تصویری استیل میت،دزدگیر تصویری استیلاک،دزدگیر تصویری spy اس پی وای ،دزدگیر تصویری ماتریکس،دزدگیر تصویری هیوتای ،هاتای،دزدگیر تصویری PLC از برند های معمول که بسته به نیاز و سفارش وارد کننده میتواند با برند های دیگر از جمله برند های جعلی به بازار عرضه شود.

قیمت دزدگیر تصویری:

دزدگیر های تصویری نسبت به نوع قطعات و ساخت و جنس آنها دارای قیمت های متفاوتی میباشند قیمت دزدگیر تصویری نسبت به خودرو هم محاسبه میشوند.بطوری که معمولا دزدگیر تصویری ارزان قیمت بر روی خودرو ی ارزان قیمت و دزدگیر تصویری قیمت بالاتر برای اتمبیل های مدرن تر استفاده می شود

اولین و بهترین قدم بعد از خرید خودرو چیست؟

بعد از خرید هر خودروی صفر یا خودروی کارکرده بهترین کار اقدام به خرید یک دزدگیر جهت حفاظت از آن می باشد.خواه جهت اتومبیل خود جای پارک داشته باشید خواه منزل شما دارای پارکینگ باشد .روزانه موارد بسیار زیادی از سرقت خودرو داخل پارکینگ گزارش میشود.سارقان در کمین خودروهایی با سطح ایمنی پایین هستند و عدم تجهیز خودرو شما به یک دزدگیر راه را برای سرقت خودروی شما هموار می سازد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سارقان از شگردهای خاص و جدیدی جهت سرقت خودرو استفاده میکنند که حتی میتوانند خودروهایی با عنوان ضد سرقت را هم به آسانی به سرقت ببرند.خودروهایی مانند پراید و پژو از سطح ایمنی پایین تری نصبت به خودروهای ضدسرقت برخوردارند که در صورت عدم نصب دزدگیر به راحتی توسط سارقان حرفه ای قابل به سرقت رفتن میباشند. پس با نصب یک دزدگیر در اولین قدم دست سارقان را از به سرقت بردن خودروی خود کوتاه کنید.

دزدگیر به تنهایی کافی نسیت !

توصیه اکید میکنیم که به دزدگیر به تنهایی اکتفا نکنید و حتما از ردیاب خودرو برای تکمیل کار استفاده فرمایید جون سارقان خودرو به سرعت دزدگیر خودرو را باز میکنند به ویژه دزدگیر های فابریک که در نمایندگی فروش خودرو و با سوکت فابریک نصب شده و محل نصب دزدگیر خودرو مشخص است. شما میتوانید از بخش ردیاب خودرو نیز دیدن فرمایید.

دزدگیر ساده یا تصویری

دزدگیر ساده بخریم یا تصویری؟

این اولین سوالی است که هنگام خرید دزدگیر اتومبیل به ذهن هر فردی میرسد. حالا که قصد خرید دزدگیر اتومبیل برای ماشین خود داریم چه دزدگیری تهیه کنیم؟آیا یک دزدگیر ساده پاسخگوی نیازهای ما خواهد بود . تفاوت دزدگیر ساده و تصویری در چیست؟ آیا کارکردن با یک دزدگیر تصویر ی سخت وپیچیده است؟

در پاسخ به سوالات بالا باید گفت که دزدگیرها در دو سبک ساده و تصویری طراحی و در بازار عرضه میشوند.دزدگیرهای ساده نصبت به دزدگیرهای تصویری از سطح ایمنی پایین تری برخوردار هستند اما این به معنی ناکارآمد بودن آنها نیست بلکه امروزه بسیاری از خودروها مجهز به این نوع دزدگیر بوده و به خوبی از خودرو در مقابل سرقت محافظت میکنند اما این دزدگیرهای تصویری هستند که با دراختیار گذاشتن آپشن هایی خاص سطح ایمنی خود را بالاتر برده اند.پس اگر توان خرید یک دزدگیر تصویری را ندارید نگران نباشید با نصب یک دزدگیر ساده هم شما می توانید به سطح مطلوبی از ایمنی روی خودروی خود برسید این دزدگیرها به علت قیمت پایین تری که دارند در بازار از استقبال بهتری برخوردار هستند و بسیاری از مالکان خودرو جهت حفاظت از خودرویشان از دزدگیر ساده استفاده میکنند و بسیار راضی هستند. قابلیت آژیر کشیدن دزدگیر هنگام باز شدن درب یا سوییچ توسط سارق و فلاشر زدن این دزدگیرها هنگام سرقت باعث میشود سارقان از نزدیک شدن به خودروی شما خودداری کنند. قابلیت هایی مانند قفل اتوماتیک دربها و شوک سنسور و چشم های آلتراسونیک از سایر قابلیت های دزدگیرهای ساده هستند.علاوه بر موارد ذکر شده این دزدگیرها قابلیت های بسیار دیگری دارند که در دفترچه راهنمای دزدگیر آورده شده است. شما هنگام خرید هر دزدگیر ساده می توانیید کاتالوگ یا دفترچه راهنمای دزدگیر را از فروشنده بخواهیید.

اما اگر شما دنبال یک دزدگیر سطح بالاتر برای خودروی خودهستید دزدگیرهای تصویری بهترین گزینه هستند .برد بالاتر این دزدگیرها نصبت به دزدگیرهای ساده و نیز دوطرفه بودن این ریموت ها از مزایای این دزدگیرها هستند. صفحه نمایش lcd و بعضا صفحه تاچ روی ریموت تصویری این دستگاهها در هر زمان امکان مشاهده وضعیت ماشین تان را به شما خواهند داد.منوی پیشرفته این دستگاه به آسانی قابلیت دسترسی را دارد. نحوه کارکردن با دزدگیر های تصویری در دفترچه راهنمای کاربران آن وجود دارد . شما میتوانید دفترچه فارسی کار با دزدگیر تصویری را از فروشنده بخواهید. این دزدگیرها نصبت به دزدگیرهای ساده قیمتی بالاتر دارند که در ازای قابلیت های متمایزی که نصبت به دزدگیرهای ساده به شما خواهند داد این اختلاف قیمت ناچیز می باشد.

مرکز مجاز فروش دزدگیر اتومبیل کجاست؟

بعد از اینکه تصمیم به خرید دزدگیر اتومبیل گرفتید اولین گام این است که دزدگیر خود را از کجا تهیه نمایید. آیا هر مغازه یا فروشگاهی جهت تهیه دزدگیر برای اتومبیل مناسب می باشد. دزدگیر اتومبیل با کیفیت های بسیاری در بازار عرضه می شوند و توسط فروشندگان به شما معرفی میشوند در خرید دزدگیر همانند سایر کالا ها از مراکزی که سابقه طولانی در این زمینه دارند خرید بنمایید این مراکز علاوه بر این که محصولات بهتر را میشناسند خدمات بهتری نصبت به مراکز نو پا در اختیار شما قرار میدهند. دزدگیر های اتومبیل به جهت اینکه روی خودروی شما نصب میشوند حتما باید هنگام نصب توسط نصاب ماهر و با تجربه در خودرو شما نصب شوند . مراکزی که دارای مجوز نیستند با معرفی محصولات بی کیفیت و یک نصب ضعیف باعث خواهند شد که شما از دزدگیر خود رضایت نداشته باشید. مراکز بسیاری در تهران و شهرستان ها موجود هستند که با سابقه بالای خود در زمینه دزدگیر اتومبیل  بهترین دزدگیر را با یک نصب عالی توسط نصاب حرفه ای دزدگیر  روی خودروی شما قرار میدهند. این مراکز از محصولات خود پشتیبانی کرده و به شما بابت دزدگیری که از آنها تهیه کرده اید خدمات پس از فروش میدهند. در این مراکز شما از کیفیت وچگونگی نصب دزدگیر روی خودرو خود اطلاعات دقیقی از نصاب دریافت میکنید. نصاب ها در این مراکز مجاز پاسخگوی سوالات شما در زمینه نصب دزدگیر اتومبیل هستند.با خرید از فروشگاه های مجاز شما از گارانتی و خدمات پس از فروش این مراکز بهره مند خواهید شد و در صورت بروز مشکل در دزدگیر خود نگران خدمات آن نخواهید بود. هرگز ریسک خرید یک دزدگیر به علت پایین بودن قیمت آن  و یا اجرت نصب پایین از یک مغازه یا فروشگاه غیر معتبر را قبول نکنید. بسیاری از این مراکز هیچگونه خدمات پس از فروشی به خریداران خود نمیدهند و در آینده در صورت بروز مشکل برای دزدگیرتان شما دچار سردرگمی خواهید شد.

بیشتر

دزدگیرهای تصویری 

( 63 محصول وجود دارد )
در صفحه

نماد اعتماد الکترونیکی

برچسب‌ها

دستگاه کنترل تردد دزدگیر آپارتمان نصب classic مداربسته 5500 پی ال سی پیشرفته کلاسیک ریموت نصب دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای دوربین مداربسته دید در شب استیل میت رله پک دوربین مداربسته ip چشم ماجیکار قیمت دوربین مداربسته tracker دی وی آر plc فابریک ردیاب سایلکس موبایل تصویری ردیاب فابریک دزدگیر اماکن ریموت کنترل هواتای دوربین مداربسته دام چیرکار دیتکتور cctv لیزری پارکینگ انتقال تصویر N1 beam sensor بیم خطی دوربین مداربسته میکروفون سامسونگ چیتا 206 اینترنتی دزدگیر پژو دید در شب دیجیتال چشم دزدگیر اماکن 4کانال سوکت فابریک جی پی اس ساده matrix ارزان پراید جدید سوکت مخفی فک پارادوکس چشمی ahd کنترل سنسور مجیکار بیسیم دزدگیر کلاسیک sony ماتریکس استندالون همکار دزدگیر اتومبیل 4net چشم خطی GPS قیمت ارزان قیمت دزدگیر بک سنسور فروش زنوتیک خودرو واردکننده سیمکارتی هاوال پک دوربین مدار بسته تعمیر ردیاب ماشین فروشگاه ترکر دزدگیر ماجیکار چشم لیزری دوربین مداربسته چیرکار کنترلر MAGICAR دزدگیر پراید silex دستگاه ساعت زنی پایه دوربین مداربسته اماکن laser GPS DVR دزدگیر تصویری مادون قرمز دزدگیر منزل آژیر فایروال ردیاب موتور تلفن کننده اعلام حریق لیزر پژو دستگاه حضور و غیاب دوربین بهترین chaircar