برچسب‌ها

دزدگیر پژو لیزر دستگاه ساعت زنی ahd دزدگیر کلاسیک سیمکارتی MAGICAR دزدگیر ماجیکار ماتریکس سایلکس دستگاه حضور و غیاب پارادوکس beam sensor کنترل دزدگیر اماکن سوکت 5500 نصب دوربین مداربسته جی پی اس استندالون classic ردیاب فابریک ماجیکار ترکر ردیاب هاوال N1 خودرو ریموت استیل میت ردیاب ماشین 4net قیمت دوربین مداربسته چشم چشمی تعمیر اماکن ارزان دوربین مداربسته دام زنوتیک بیسیم GPS سنسور بک سنسور چشم لیزری تصویری دی وی آر پایه دوربین مداربسته ساده DVR کنترلر اینترنتی فک آژیر میکروفون laser GPS تلفن کننده مداربسته ردیاب موتور پراید دوربین قیمت لیزری فروش plc انتقال تصویر دزدگیر اتومبیل chaircar چشم خطی بهترین بیم خطی ارزان قیمت مجیکار نصب پک دوربین مداربسته دوربین مداربسته چیرکار کلاسیک پیشرفته همکار دوربین مداربسته دید در شب matrix چشم دزدگیر اماکن 4کانال پی ال سی اعلام حریق واردکننده sony silex دزدگیر آپارتمان مادون قرمز ریموت کنترل دزدگیر سوکت فابریک پک دوربین مدار بسته چیتا cctv دزدگیر منزل tracker دید در شب موبایل دیجیتال دیتکتور سامسونگ دزدگیر تصویری جدید دزدگیر پراید فایروال رله فابریک ip مخفی دستگاه کنترل تردد دزدگیر ماهواره ای پژو 206 پارکینگ فروشگاه هواتای چیرکار دوربین مداربسته

نماد اعتماد الکترونیکی

دوربین مداربسته بالت مدل 268

AHD

2.4MP

کیس فلزی

برد: SONY307

دید در شب رنگی

برد دید در شب: 25-30 متر

منبع تغذیه: 12VDC

افزودن به لیست دلخواه

دوربین های مداربسته برای نظارت تصویری بکار برده می شوند و مداربسته به این معنی است تصاویر آن فقط برای نمایشگرهای خاصی قابل مشاهده است. همه دوربین های نظارتی به وسیله دستگاه انتقال تصویر یا Digital Video Recorder یا DVR قادر به ارائه تصاویر ضبط شده می باشند. DVR یا استندلون به نوعی حافظه دوربین مداربسته می باشد دستگاه dvr تصاویر چند دوربین مداربسته را دریافت می نماید و آنها ذخیره مینماید و نیز تصویر دوربین مداربسته را قابل نمایش روی مانیتور یاlcd  یا هر نمایشگر دیگری می نماید و از سوی دیگر این تصاویر دریافتی توسط دوربین مداربسته را روی هارد دیسک ضبط می نماید تا در زمان لزوم و یا زمان سرقت قابلیت بازپخش و بازبینی توسط شخص یا پلیس و در صورت لزوم بک آپ گیری BACK UP را داشته باشد دوربین مداربسته وظیفه تصویربرداری و کنترل آمد و شدها و نظارت بر وقایع اتفاق افتاده در مغازه آپارتمان منزل ویلا پارکینگ انبار و ..... را برعهده دارند از سوی دیگر از دوربین مداربسته جهت حفاظت محل مورد نظر نیز استفاده می شود.

کاربرد دوربین های مداربسته:

1- نصب دوربین مداربسته در پارکینگ های عمومی و خصوصی و منازل مسکونی

2-نصب دوربین مداربسته در بانکها و موسسات مالی دولتی و خصوصی

3- نصب دوربین مداربسته در مهد های کودک مدارس دانشگاهها و کلیه مراکز آموزشی دولتی و خصوصی

4- نصب دوربین مداربسته در کارخانه های کوچک و بزرگ و تولیدی ها و کارگاهها

5- نصب دوربین مداربسته در مراکز پزشکی مطب های شخصی بیمارستانها کلینیک ها و کلیه مراکز در مانی و درمانگاهها

6- نصب دوربین مداربسته در هتل ها متل ها مسافرخانه ها و مهمانسرا ها

7- نصب دوربین مداربسته در مراکز تجاری بزرگ و کوچک پاساژ ها و بوتیک ها و مغازه های کوچک وبزرگ

8- نصب دوربین مداربسته در جاده ها  و اتوبانها و کمربندی ها و کلیه تقطع ها و خیابانها

9- نصب دوربین مداربسته در کلانتری ها و زندان ها و ادارات وابسته

10- نصب دوربین مداربسته در کلیه ادارات دولتی و غیر دولتی و دفاتر اداری شخصی

11-نصب دوربین مداربسته در میادین میوه و تره بار و انبار کالا ها و سوله ها

12- نصب دوربین مداربسته در باربری ها و نیز پایانه های مسافربری

13- نصب دوربین مداربسته در ایستگاه های راه آهن متروها و ایستگاه های BRT و فرودگاه ها

14- نصب دوربین مداربسته در منازل شخصی و آپارتمان ها و ویلاهای شخصی

15- نصب دوربین مداربسته در موزه ها کاخ ها و اماکن باستانی

17- نصب دوربین مداربسته در کلیه مال ها و فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید

دید در شب رنگی یا Warm Light

دوربین مداربسته چیرکار با قابلیت دید در شب رنگی یا جزء بهترین دوربین های مداربسته قرار گرفته است. تصاویر ضبط شده در شب توسط دوربین های معمولی بصورت سیاه و سفید می باشد در حالی که با دوربین های مداربسته warm light تصاویر در شب بصورت رنگی و با وضوح خیلی بیشتر ضبط می شوند. سیستم به کار گرفته شده در دوربین های دید در شب LED نور گرم می باشد که دارای نور طبیعی است و در محیط های بدون نور و شب، نور مورد نیاز برای تصویر برداری را ایجاد می کند.

دوربین های starlight نیز دارای دید در شب رنگی هستند. اما چون کارکرد این دوربین ها بر اساس led های حساس به نور می باشد، با کم بودن میزان نور تصاویر بصورت سیاه و سفید ضبط می شوند.

تکنولوژی AHD در دوربین مداربسته چیرکار

دوربین مداربسته AHD دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد. انتقال تصویر این دوربین ها توسط کابل کواکسیال است. وضوح تصویر بر حسب مگاپیکسل است که از 1(ابتدایی ترین) تا 5 متغیر است. طول کابل کشی از دوربین مداربسته تا دستگاه ضبط تصاویر تا 500 متر می باشد. البته مسافت فاصله دوربین تا DVR به کیفیت کابل نیز بستگی دارد که این فاصله برای کابل های RG60 تا 1000 متر نیز می رسد.

در نظر داشته باشید که DVR های معمولی از دوربین های مداربسته AHD پشتیبانی نمی کنند و باید از AHD DVR استفاده نمود.

اتصال بین دوربین مداربسته و DVR توسط کابل کواکسیال انجام می شود. رزولیشن تصاویر ضبط شده بوسیله این دوربین ها 720P/1080P می باشد. AHD CAMERA ها دارای هزینه کم نصب و تجهیزات با قیمت مقرون به صرفه می باشند.

HD-TVI و HD-CVI

سیستم کارکرد HD TVI و HD CVI آنالوگ می باشد.

فناوری HD TVI در ابتدا برای انتقال تصویر تو.سط کابل کواکسیال در فواصل زیر 500 متر ایجاد شد. بعدها با پیشرفت این فناوری در نسخه‌ی Turbo HDTVI 3.0 امکان انتقال تصاویر با رزولوشنp 720 تا فاصله‌ی 1200 و تصاویر با رزولوشن p1080 تا فاصله‌ی 800 متری فراهم شد.

تولید دوربین‌های 4 و 5 مگاپیکسلی و 8مگاپیکسلی(4K) از دستاوردهای این فناوری می باشد.

همچنین در نسخه HD-TVI 3.0 و HD CVI می‌توان تصویر و برق را از طریق یک کابل کواکسیال با استفاده از فناوری POC (تامین برق از طریق کابل کواکسیال) ارسال کرد.



بخش سوال و جواب درباره محصول :