برچسب‌ها

اینترنتی بیسیم DVR ردیاب موتور کنترلر خودرو بیم خطی پارکینگ سنسور چیرکار لیزری چشم دزدگیر اماکن پایه دوربین مداربسته دوربین مداربسته چیرکار چشم خطی 206 سنسور دیجیتال زنوتیک 4net نصب دوربین مداربسته پژو دستگاه حضور و غیاب هواتای ساده فروشگاه پک دوربین مداربسته پارکینگ دوربین مداربسته نصب کلاسیک ریموت تصویری ریموت دستگاه کنترل تردد سیمکارتی ردیاب فابریک پی ال سی قیمت دوربین مداربسته plc بک سنسور cctv ریموت کنترل آژیر دزدگیر اماکن موبایل اماکن فک silex خرید ریموت ردیاب tracker دزدگیر تصویری دزدگیر دید در شب میکروفون ارزان قیمت اعلام حریق جی پی اس ahd matrix فایروال تله ماتیکس 4کانال GPS ترکر دزدگیر اتومبیل لیزر پارادوکس تصویری ماجیکار 5500 MAGICAR ارزان ip پک دوربین مدار بسته دزدگیر پژو چشم لیزری دزدگیر آپارتمان دزدگیر ماهواره ای هارد دیتکتور چیتا تعمیر قیمت جدید رله سوکت فابریک دزدگیر ماجیکار سایلکس کنترل مجیکار classic خرید چشمی ماتریکس beam sensor مخفی ردیاب ماشین مداربسته دزدگیر منزل فروش سوکت استیل میت چشم پراید N1 laser GPS فابریک همکار دوربین پیشرفته مادون قرمز sony سامسونگ هاوال دزدگیر کلاسیک دی وی آر chaircar استندالون دزدگیر پراید تلفن کننده

نماد اعتماد الکترونیکی

کابل کواکسیال تمام مس 2 فویل

( 1685 )

COAXIAL CABLE


کابل هم‌محور یا کابل کواکسیال کابلی است که یک رسانای داخلی دارد که توسط یک عایق منعطف محصور شده‌است، که روی این لایهٔ منعطف نیز توسط یک رسانای نازک برای انعطاف کابل، به هم بافته شده‌است. همهٔ این اجزا، در داخل عایق دیگری جاسازی شده‌اند.

3,750,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

یکی از مشخصات بارز کابل کواکسیال این است که در حالت گیرندگی هیچ نویزی نمی‌تواند در طول خط انتقال وارد آن شود و در حالت فرستندگی هیچ تشعشع و تابشی در طول کابل دیده نمی‌شود. یعنی موج انتقالی کاملاً محافظت می‌شود.



کابل Coaxial به دو دسته تقسیم می‌شود:

1-thin net:

این نوع کابل کواکسیال قابل انعطاف است و قطر آن در حدود ۲۵/۰ اینچ می‌باشد. از آنجا که Thinnet نرم و انعطاف‌پذیر است و کارکردن با آن هم آسان می‌باشد. تقریباً در تمام شبکه‌ها می‌تواند مورد استفاده قرارگیرد. در شبکه‌هایی که از Thinnet استفاده می‌کنند، کابل مستقیماً به کارت شبکه متصل می‌شود نوع نازک کابل کواکسیال می‌تواند سیگنال‌ها را تا فاصلة تقریبی ۱۸۵ متر (۶۰۷ فوت) ارسال کند، بدون آن که تضعیف شوند. سازندگان کابل، در مورد طراحی متفاوت کابل‌ها به توافق رسیده‌اند، کابل Thinnet جزء کابل‌های خانواده RG-58 بوده و دارای امپدانس ۵۰ اهم است. امپدانس، مقاومت سیم در برابر جریان متناوب است. تفاوت اصلی میان کابل‌های خانواده RG-58 هسته مسی در مرکز آنهاست. این هسته می‌تواند به صورت یک مفتول یا چند تار به هم تابیده باشد که نظر قابلیت استفاده بیشتر مناسب شبکه‌های کامپیوتر و سیستم‌های رادیویی از جمله انتقال بیسیم‌های نظامی است و مناسب انتقال تصاویر دوربین مدار بسته و سیستم‌های کنترل راه دور نیست.

2-thick net

این نوع کابل، کواکسیال انعطاف‌پذیر و قطر آن در حدود ۵/۰ اینچ است. گاهی اوقات به کابل Thicknet اترنت استاندارد نیز گفته می‌شود. زیرا اولین نوع کابل کواکسیال بود که در معماری شبکه معروف Ethernen به کار برده شد. هستة مسی این کابل کواکسیال ضخیم‌تر از نوع نازک آن است. البته این روزها از این کابل به ندرت استفاده می‌شود و در موارد استثناء به عنوان ستون مهرة شبکه به کار می‌رود. هر چه هستة ضخیم‌تر باشد، سیگنال می‌تواند مسافت طولانی‌تری را بپیماید؛ بنابراین کابل Thicknet نسبت به Thinnet سیگنال‌ها را در مسیرهای طولانی‌تری هدایت می‌کند. نوع ضخیم کابل کواکسیال می‌تواند سیگنال‌ها را بدون تضعیف تا فاصله ۵۰۰ متر (حدود ۱۶۴۰فوت) انتقال دهد؛ بنابراین با توجه به قابلیت Thicknet در پشتیبانی عمل انتقال داده‌ها در مسافت‌های طولانی، از آن به عنوان ستون اصلی برای اتصال شبکه‌های Thinnet کوچکتر به یکدیگر استفاده می‌شود. برای اتصال شبکه‌های کوچک Thinnet به شبکه‌های Thicknet از وسیله‌ای به نام ترنسیور استفاده می‌شود

 



بخش سوال و جواب درباره محصول :