برچسب‌ها

اعلام حریق 4net فابریک 206 چشم لیزری دزدگیر کلاسیک جی پی اس پک دوربین مداربسته فروش DVR دستگاه حضور و غیاب MAGICAR تعمیر کنترلر tracker مادون قرمز دی وی آر تصویری پژو دوربین ردیاب دزدگیر منزل خرید ریموت موبایل دید در شب نصب دوربین مداربسته لیزر دزدگیر پراید 5500 ردیاب موتور ردیاب فابریک اینترنتی جدید دزدگیر تصویری دیتکتور پک دوربین مدار بسته کلاسیک بیم خطی beam sensor دزدگیر پژو خرید پارکینگ سنسور 4کانال پایه دوربین مداربسته دزدگیر بیسیم سوکت دوربین مداربسته لیزری فایروال نصب cctv هاوال تله ماتیکس قیمت دوربین مداربسته دستگاه کنترل تردد خودرو دزدگیر ماهواره ای سنسور سیمکارتی چشم دزدگیر اماکن آژیر matrix ارزان ارزان قیمت دوربین مداربسته دید در شب فروشگاه دزدگیر ماجیکار پارادوکس ریموت مداربسته اماکن sony دزدگیر اماکن GPS سوکت فابریک پیشرفته پارکینگ کنترل سامسونگ N1 plc ردیاب ماشین قیمت سایلکس ماجیکار رله classic ریموت تصویری چشم چیتا دوربین مداربسته چیرکار دزدگیر اتومبیل ahd فک پی ال سی میکروفون همکار ip چشمی ماتریکس تلفن کننده دیجیتال بک سنسور هارد چیرکار silex پراید استندالون ریموت کنترل chaircar مخفی دزدگیر آپارتمان زنوتیک laser GPS استیل میت ساده ترکر مجیکار چشم خطی

نماد اعتماد الکترونیکی

دی وی آر 16 کانال,DVR CH-961GH

DVR شانزده کانال AHD مجهز به پورت HDMI

امکان اتصال همزمان دوربین های AHD و آنالوگ (Hybrid)

ضبط تصویر با رزولوشن ۱/۳ مگاپیکسل HD 960P / 1080N و نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه

ضبط ۴ کانال با نرخ ۲۵ فریم و ۱۲ کانال با نرخ ۱۲/۱۵ فریم بر ثانیه

بازپخش تصاویر بصورت تک کانال و فول فریم

قابلیت اتصال ۲ هارد تا ۸ ترابایت

۴ کانال صدا

منو فارسی، تاریخ شمسی

۲ پورت USB

انتقال تصویر بدون نیاز به آی پی (P2P)

افزودن به لیست دلخواه

دی وی آر یا دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال که بخش مهم و اصلی سیستم های مداربسته می باشد، دستگاهی است که تصاویر آنالوگ دوربین های مداربسته را دریافت کرده و آن ها را به تصاویر دیجیتال تبدیل کرده و در حافظه ذخیره می کند.

هارد دیسک
یک دستگاه DVR برای ذخیره سازی تصاویر نیازمند یک هارد می باشد. در DVR های قدیمی از هاردهای IDE استفاده می شد که به دلیل محدودیت حافظه ،مدت زمان ضبط تصاویر پایین بود ولی در DVR های جدید، به دلیل افزایش حجم ذخیره سازی، در زمان بیشتری تصاویر ضبط می شوند. ، برای محیط هایی که مدت زمان ضبط تصاویر حائز اهمیت می باشد، ظرفیت هارد دیسک از فاکتورهای بسیار مهم می باشد. هاردهای 1ترابایت و 2ترابایت متداول ترین هاردهای مورد استفاده می باشد.

ظرفیت هارد دیسک
معمولا بعد از برآورد حجم هارد مورد نیاز بهتر است ظرفیت بالاتری از مقدار مورد نیاز در نظر گرفته شود. ممکن است با انتخاب یک هارد با ظرفیت بیشتر مجبور شویم هزینه بیشتری نسبت به انتخاب هارد کم ظرفیت متحمل شویم. زیرا قیمت هارد دیسک تنها تحت تأثیر ظرفیت آن می باشد. البته نسبت به میزان افزایش ظرفیت هارد، اختلاف قیمت چندانی به نظر نمی آید.
ظرفیت هارد مورد استفاده برای دوربین های مداربسته را می توان با داشتن پارامترهایی چون نوع سیستم فشرده سازی دی وی آر، رزولیشن تصویر، کیفیت ویدئو، متوسط ظرفیت هر فریم، تعداد دوربین ها، نرخ فریم ویدئو، ساعات ضبط هر دوربین، تعداد روزهای ضبط و پهنای باند مورد نیاز محاسبه کرد.
ظرفیت هارد دیسک بین 250 گیگابایت تا 3ترابایت می باشد.


رزولیشن تصویر DVR

تصاویر نمایش داده شده از پیکسل تشکیل شده است.
 1080p مجموعه‌ای از تلویزیون‌های اچ‌دی در حالت‌های ویدئویی با وضوح بالا است که وضوح خط عمودی آن دارای ۱۰۸۰ پیکسل است و خط افقی آن نیز ۱۹۲۰ پیکسل دارد.حرف p از ابتدای کلمه progressive به معنی پیشرفته٬گرفته شده‌است. به عبارت دیگر می‌توان گفت دلیل این نام گذاری نحوه پردازش پیکسل‌ها و خطوط است. به‌طور کلی در فرمت ۱۰۸۰پی تمام خطوط و پیکسل‌ها در یک زمان پردازش می‌شود. به همین دلیل تصاویری که براساس این فرمت ساخته می‌شود فاقد هرگونه لرزش می باشد و کیفیت تصویر مطلوب‌تر خواهد بود.  مسلماً در روش progressive به پهنای باند بیشتری نیاز است از این رو سخت‌افزاری که استفاده می‌شود هم گرانتر است.


تفاوت رزولوشن 1080N و 1080P

تصویر نشان داده شده در نمایشگر، از بخش های کوچکی به نام پیکسل ساخته شده است. در رزولوشن 1080P تعداد پیکسل های عمودی برابر است با 1080 تا.
نام گذاری رزولوشن های دیگری مانند 480I و 720P نیز به همین ترتیب است.  که P ،I و حتی N مشخص کننده روشی هستند که رزولوشن تصویر با آن بیان می شود. P حرف اول عبارت “Progressive” به معنای حالت “پیشرفته” است. در این نوع از اسکن، هر ردیف از پیکسل ها، به ترتیب از بالا به پایین قرار می گیرند.

مزیت اساسی (Progressive Scan) در سرعت ارسال داده هاست که باعث کاهش بار پهنای باند ارتباطی می شود.

در رزولوشن 1080N عدد 1080 بیانگر تعداد پیکسل ها در عرض تصویر می باشد. ارتفاع تصویر در این حالت برابر است با 960 پیکسل. عدد 960 از تقسیم 1920 به 2 دو حاصل می شود. نسبت ابعاد نمایشگر تصویر با رزولوشن 1080N برابر است با 9:8. تغییر ابعاد تصویر، همزمان با یکسان ماندن تعداد 1080 پیکسل، موجب ارائه تصویری با وضوح HD و با نصف حجم اطلاعاتی می شود.

اهمیت 1080N
1080N در سیستم های امنیتی خانگی بسیار کاربردی است. هیچ موبایل و دوربین HD SLR وجود ندارد که از رزولوشن 1080N پشتیبانی کند. این یک ویژگی در دستگاه DVR است و کاربر می تواند از این طریق، کنترل بیشتری بر ذخیره و پخش تصویر در نمایشگر خانگی داشته باشد. در واقع دوربین های مداربسته با رزولوشن 720P، 960H، 1080P، 4K و غیره به بازار می آیند و این وظیفه دستگاه DVR است که تصویر دوربین را به فرمت 1080N تبدیل کند.


N حرف اول عبارت “Native” به معنی “بومی” است. در حالت Progressive، فریم ها یکی یکی و زیر هم قرار می گیرند؛ اما در حالت Native، هر فریم یا قطعه ویدئویی پس از تصویر قبلی و به شکل یک تکه کامل ارائه می شود. این روش می تواند ارتباطات اینترنتی سایر دستگاه های متصل به شبکه را کند کند و نقطه ضعف رزولوشن 1080N همین موضوع می باشد.


جزئیات زیادی از محیط مورد نظر، در قالب 1080N تحت نظارت قرار نمی گیرد. اگر مکان یابی و زاویه نصب دوربین مداربسته صحیح انتخاب شود، مشکلی ایجاد نمی شود. به عنوان مثال، به هنگام نصب دوربین مداربسته برای نظارت بر درب ورودی، تحت پوشش قرار دادن محدوده اطراف درب کافی بوده و نیازی به نظارت بر خیابان وجود ندارد.

تفاوت اساسی دیگری که بین این دو رزولوشن وجود دارد، در پسوند N و P می باشد. ‘P’ یک روش ایجاد تصویر پیشرفته است. این روش، هر خط یا ردیف از پیکسل ها را به ترتیب، یکی پس از دیگری، ترسیم می کند. در این حالت، سرعت ارسال اطلاعات کمتر می شود و تصویری یکدست در نمایشگر نشان داده می شود. ‘N’ یک روش ایجاد تصویر بومی است. این روش، تمام داده های فریم تصویر را دریافت می کند و تمام تصویر را یکباره نمایش می دهد. 1080N نیاز به جریان داده و حجم شبکه زیادی دارد. اگر یک اتصال شبکه قوی نداشته باشید، تصویر تکه تکه شده و تعدادی از پیکسل های تصویر از دست می رود.



دستگاه DVR میتوانند حجم مشخصی از اطلاعات را در هر ثانیه ضبط کنند. در صورتی که اندازه تصویر انتخاب شده برای ضبط از توانایی دستگاه پایین تر باشد دستگاه تعداد فریم تصاویر را پایین می اورد. تنها دستگاه هایی میتوانند تصاویر بزرگ را با فریم بالا ضبط کنند که از قدرت پردازنده بالاتری برخوردار باشند. برای دستگاه هایی که تعداد فریم انها در ضبط با کیفیت پایین می آید از عبارتی مشابه عبارت زیر استفاده میشود:
Up to D1 Recording Resolution Non-Real time
اصطلاح Non-Real time به معنای ضبط تصاویر در تعداد فریم کمتر از 25 فریم خواهد بود.
برای دستگاه هایی که کاهش تعداد فریمی در آنها مشاهده نمی شود عبارتی مشابه این عبارت استفاده خواهد شد

بخش سوال و جواب درباره محصول :