برچسب‌ها

خودرو beam sensor ردیاب موتور جدید مداربسته ردیاب ماشین هاوال بک سنسور لیزری قیمت دوربین مداربسته فک ip دزدگیر پراید سنسور لیزر کنترل سوکت اینترنتی پراید نصب دوربین مداربسته موبایل سایلکس خرید GPS دزدگیر منزل دزدگیر ماهواره ای مخفی اماکن ردیاب فابریک چشم خطی ماجیکار N1 قیمت فروش پارکینگ دوربین مداربسته همکار جی پی اس plc فابریک classic 206 ahd tracker ریموت ساده ریموت کنترل تله ماتیکس laser GPS آژیر ارزان قیمت دوربین پارادوکس 4کانال sony پک دوربین مداربسته زنوتیک دیتکتور دزدگیر تصویری ترکر cctv دزدگیر پژو سامسونگ دزدگیر بیم خطی دوربین مداربسته چیرکار چشمی کلاسیک chaircar چشم دزدگیر اماکن پژو دستگاه حضور و غیاب اعلام حریق چشم لیزری DVR 4net استیل میت مجیکار تصویری silex سیمکارتی نصب دزدگیر اماکن میکروفون فروشگاه تعمیر هواتای دستگاه کنترل تردد 5500 کنترلر ردیاب استندالون پارکینگ سنسور matrix ریموت تصویری بیسیم دید در شب پایه دوربین مداربسته دیجیتال ارزان پیشرفته دزدگیر اتومبیل دزدگیر کلاسیک MAGICAR تلفن کننده رله خرید ریموت ماتریکس دزدگیر ماجیکار دی وی آر پک دوربین مدار بسته دزدگیر آپارتمان سوکت فابریک چشم هارد پی ال سی مادون قرمز فایروال چیتا چیرکار

نماد اعتماد الکترونیکی

ردیاب موتور سیکلت,GPS موتورسیکلت , M110

ردیاب موتور سیکلت مدل چیرکار M110

ردیاب سایز کوچک و کاملا مخفی

مخفی سازی و نصب آسان

ردیاب جدید و قیمت اقتصادی

ذخیره مسیر ارشیو تا یک سال

گزارش میزان مسافت طی شده

ردیابی آنلاین و آفلاین روی نقشه

گارانتی و خدمات پس از فروش

نرم افزار موبایل فارسی اندروید و IOS

غیرقابل خنثی سازی

Chaircar

2,750,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

خرید جدیدترینGPS  موتورسیکلت و جی پی اس موتور مدل M110


ردیاب موتورسیکلت

جی پی اس موتورسیکلت مدل Chaircar M110 یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین ردیابهای استاندارد برای موتور در ایران و تنها ردیاب با قابلیت سیستم ضد هک می باشد که بوسیله دستگاههای سیگنال یاب سارقان قابل شناسایی نیست

ردیاب چیرکار مدل M110 با استفاده از آنتن های مخابرانی علاوه بر کار با ماهواره های جی پی اس میتواند در مواقی که مشکل آنتن دهی جی پی اس به دلایل امنیتی بوجود بیاید با آنتن های مخابراتی کار کند این ردیاب کاملا نقطه زن بوده و با کمترین درصد خطا میتواند موقعیت وسیله نقلیه را به شما بصورت آنلاین و آفلاین در نقشه نمایش دهد. ردیاب موتورسیکلت M110 با داشتن ابعاد بسیار کوچک و وزنی سبک براحتی در هر جایی از موتورسیکلت قابل جایگذاری و مخفی کردن است و بوسیله باتری داخلی 100 میلی آمپر خود، می تواند تا ۱۲ ساعت از زمان قطع برق باتری موتور شارژ نگه دارد و بلافاصله شما را از قطع جریان برق از طریق تماس و پیامک مطلع سازد. حال یک سوال پیش می آید، چرا باید ردیاب موتورسیکلت چیرکار جی پی اس را خرید؟
امروزه با توجه به گرانی بیش از حد وسایل نقلیه و قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرویی و موتوری این امر موجب بالاتر رفتن هرچه بیشتر آمار سرقت وسایل نقلیه و قطعات آن از سوی سارقان شده است.


متاسفانه پایین بودن سیستمهای ایمنی وسایل نقلیه مختلف و نبودن سیستمهای امنیتی کارآمد در جهت جلوگیری از سرقت و گسترده تر شدن راههای سرقت توسط سارقان موجب شده است که نیاز ما بیش از هر زمان دیگر در زمینه سیستمهای ایمنی و حفاظتی مثل قفل و ردیاب و دزدگیر بیشتر احساس گردد. در این بین ردیاب موتورسیکلت چیرکار یکی از مهمترین و بهترین راهکارها در مقابل سارقان در جهت امنیت هرچه بیشتر وسیله نقلیه است که با خرید و نصب جی پی اس موتورسیکلت چیرکار میتوانید از ضررهای جبران ناپذیر جلوگیری و پیشگیری نمایید


ردیاب موتورسیکلت چیست و چرا ما به ردیاب موتورسیکلت چیرکار نیاز داریم؟

ردیاب موتورسیکلت دستگاهی است که بوسیله آن میتوان موقعیت مکانی موتورسیکلت را در هر نقطه ای تشخیص داد این دستگاه از ماهواره برای برقراری ارتباط با سرور استفاده میکند منبع این دستگاه از باتری موتورسیکلت است یعنی باید با استفاده از تنظیم کننده ولتاژ برق باتری ۱۲ ولت را به ۵ ولت تبدیل کند. این دستگاه براحتی قابل مخفی نمودن در موتور سیکلت است. نصب ردیاب چیرکار مخصوص موتورسیکلت میتواند امنیت بیشتری را برای موتورسیکلتها ایجاد کند چرا که بوسیله نمایش موقعیت داخل نرم افزار و یا وبسایت جی پی اس چیرکار هر لحظه می توان از موقعیت و مکان موتورسیکلت اطلاع پیدا کرد.

آمار ها نشان می دهد که موتور هایی که بشترین امار دزدی و به سرقت را دارند برند هایی مانند Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki و Harley-Davidson که البته متعلق به کشور ژاپن هستند. اما در این میان هوندا جایگاهی ویژه در بین سرقت ها دارد و با توجه به این که برند مطرحی در بین موتور سواران است آمار سرقت بالاتری دارد.

تابستان فصلی است که بیشتر سرقت های موتور سیکلت در آن رخ می دهد و شما می بایست پیش از این که موتور سیکلت خود را در یک سرقت از دست بدهید به فکر جلوگیری از سرقت موتور سیکلت خود با استفاده از جی پی اس چیرکار باشید.
زمان متوجه شدن سرقت موتور سیکلت بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا بعد از دزدیده شدن به راحتی قطعات آن جداسازی شده و امکان پیدا کردن آن امری غیرممکن است و در بسیاری از موارد پرونده های سرقت موتورسیکلت توسط پلیس قابل تکمیل نیست زیرا هیچ مدرکی مبنی بر اینکه کجا و چه زمانی موتورسیکلت ناپدید میشود وجود ندارد. اما می توان با خرید ردیاب موتورسیکلت چیرکار امنیت وسیله نقلیه خود را برای همیشه تضمین نمود.

GPS موتوری چیرکار شرکت نگهبان سیستم

 یک انتخاب مطمئن برای موتورسیکلت شما
یکی از مهمترین مزیتهای یک ردیاب خوب استاندارد بودن آن و عدم ایجاد نوسان یا اختلال در سیستم برق وسیله نقلیه شماست چیرکار جی پی اس یکی از جدیدترین ردیابهای موجود در بازار ایران است که مطابق با استاندارد برق انواع موتورسیکلتهای سبک و سنگین کاربرات و انژکتور طراحی و بدون تداخل در کامپیوتر قابل نصب می باشد. همچنین طراحی داخلی این ردیاب بگونه ای است که قابلیت نصب برای انواع خودرو و وسایل نقلیه سبک و سنگین را دارد. یکی از بزرگترین مزیت ردیاب چیرکار نسبت به سایر ردیابهای موتور موجود در بازار ابعاد بسیار کوچک آن میباشد که موجب مخفی بودن هرچه بیشتر این ردیاب میگردد مخصوصا برای موتورها که محل نصب محدودتری برای جایگذاری و مخفی کردن ردیاب در مقایسه با سایر وسایل نقلیه خودرویی دارند که این امتیاز باعث می شود هرچه بیشتر ردیاب موتور از دید سارقان پنهان بماند

ردیاب و جی پی اس موتور مدل GPS M110

این ردیاب جدید و جی پی اس ارزان قیمت مجهز به باتری بک اپ است و با نصب اسان به یک ردیاب کامل با امکانات ویژه تبدیل شده

از جمله ویژگی های این ردیاب می توان کارکرد با اپلیکیشن اندروید و IOS، سرور اختصاصی و .... اشاره نمود.

                                                                           

سیمکارت ردیاب و جی پی اس موتور مدل GPS M110

این ردیاب از همه اپراتورهای ارائه دهنده شبکه های مخابراتی از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل، شاتل و ... پشتیبانی می کند. کارکرد در بستر GPRS/GPS(850/900/1800/1900) موجب فعالیت مداوم این ردیاب شده است.

سیمکارت سایز کامل برای استفاده از این ردیاب مناسب است

فعالسازی باتری بک اپ ردیاب جدید و جی پی اس ارزان قیمت موتورسیکلت مدل M110

دکمه کنار ردیاب برای فعال و یا غیرفعال نمودن باتری بک اپ جی پی اس است که در صورت روشن کردن بعد از 3 تا 5 ثانیه ال ای دی نشانگر روشن می شود و به این معنی است که دستگاه به باتری بک اپ متصل شده.

نقشه سیم کشی و راهنمای نصب ردیاب جدید و جی پی اس ارزان قیمت مدل GPS M110

نصب ردیاب چیرکار به علت داشتن تنها دو رشته سیم مثبت و منفی (قرمز و مشکی) بسیار آسان و بدون نیاز به نقشه نصب میباشد

بهترین محل مخفی کردن و جاسازی و نصب ردیاب ارزان قیمت و جی پی اس جدید موتور سیکلت  چیرکار  مدل GPS M110

محل نصب ردیاب جدید و جی پی اس ارزان قیمت مدل GPS M110 روی انواع موتورسیکلتردیاب موتورسیکلت


مهم‌ترین ویژگیهای GPS موتور سیکلت چیرکار  ، ارزانترین جی پی اس موتورسیکلت

موقعیت دقیق جای موتورسیکلت
ردیاب موتورسیکلت چیرکار با به کار گیری سیستم موقعیت یاب جهانی GPS می‌تواند جای وسیله نقلیه را بطور دقیق مشخص کرده و موقعیت را از طریق پیامک، نرم افزار و یا وبسایت اختصاصی ردیابهای چیرکار نمایش دهد. شما توسط GPS موتور سیکلت چیرکار  براحتی می‌توانید در نقاطی که فاقداینترنت میباشد از روش ارسال کد دستوری به سیمکارت درون ردیاب حالت دقیق موتورسیکلت را از روش لینک و پیوند گوگل مپ اخذ فرمایید

نمایش و ذخیره مسیر طی شده
این کاربرد به ویژه برای شرکتها و مؤسسات دارنده پیک موتوری مطلوب می.باشد با به کار گیری از اپلیکیشن تماما ایرانی و فارسی GPS موتور سیکلت چیرکار  شما می توانید در هر لحظه حالت و مسیر طی شده موتور را به طور دقیق روی نقشه ببینید. همینطور دسترسی بی نقص به گزارشات واضح همراه با تاریخ و ساعت مکانهای تردد شده،توقف ها و سرعتهای لحظه به لحظه وسیله نقلیه.... را دارید.

قدرت پردازش هسته ردیاب موتورسیکلت 
کلیه ردیابها دارای یک هسته پردازنده میباشند که با بکارگیری از آن داده ها دریافتی و ارسالی را پردازش می.نمایند حتما هرچه
قدرت پردازشگر بیشتر باشد سرعت و اعتنا ارسال داده ها نیز بیشتر خواهد بود GPS موتور سیکلت چیرکار  با داشتن بروزترین تکنولوژی و پیاده سازی ماژولی هوشمند و پیشرفته به شما قابلیت دسترسی به وضعیت دقیق موتورسیکلت حتی‌د‌ر نقاطی که اینترنت ضعیف می‌باشد را با کمترین درصد غلط نسبت به بقیه ردیاب ها را مهیا ساخته میباشد.


نقطه زن بودن با تمرکز ردیابی بالا GPS موتور سیکلت چیرکار 

GPS موتور سیکلت چیرکار به وسیله ماژول جی پی اس MTK خویش می‌تواند ظریف ترین حالت را با بکارگیری از ماهوارهها اخذ و به گوشی شما ارسال نماید GPS موتور سیکلت چیرکار را میتوان بعنوان ظریف ترین ردیاب برای موتور و یکی‌از شایسته ترین ردیاب موتورسیکلت در جهان نام برد.

قابلیت و امکان خاموش کردن موتورسیکلت از راه دور
از مهم ترین ویژگیهای یک جی پی اس موتور امکان در دست گرفتن و تهیه ویژگیهای آن از منش بدور میباشد به طوری که از جای جای در عالم شما قوی خواهید بود با استعمال از وب یا این که حتی یک پیامک پیکربندی ما یحتاج را در ردیاب تغییر تحول دهید و یا این که حتی‌د‌ر شکل نیاز فرمان خموشی کردن موتور را به ردیاب بدهید ولی این قابلیتی میباشد که در هر ردیابی نیست شما به وسیله GPS موتور سیکلت چیرکار  می‌توانید فارغ از دقت به محدودیت فاصله و از جای‌جای در عالم موتورسیکلت خویش را خاموش فرمائید. سیستم امنیتی ردیاب بگونه ای میباشد که در شکل اجازه ندادن شما به ردیاب ، موتورسیکلت حتی با سوییچ فابریک هم روشن نخواهد شد تا‌هنگامیکه روشن شدن از طرف شما به ردیاب صادر شود.

منبع تغذیه فرنگی و یا این که داخلی :
به طور تقریب مجموع ردیابها انرژی لازم خویش را با استعمال از منبع برقی فرنگی و با استعمال از سیم کشی پناه می نمایند GPS موتور سیکلت چیرکار  با دارا بودن باطری بک آپ داخلی به گنجایش 8۵mAh میتواند تا ۱۲ ساعت از مجال غیر وابسته شدن برق ردیاب یا این که گشوده شدن سرباتری ،موتور شارژ نگه داراست تا در شکل سرقت موتورسیکلت و گشوده شدن برق موتور فرصت مایحتاج چهت نیل به موتورسیکلت را داشته .باشید. همینطور GPS موتور سیکلت چیرکار  گزارشات افت ولتاژ باطری و یا این که گشوده شدن سرباطری را از روش تماس و ارسال پیامک به خط رئیس ردیاب ارسال میکند.

نهفته بودن ردیاب موتور و بعدها خرد ردیاب موتورسیکلت :
شایسته ترین ردیاب همینطور بایستی به راحتی از حیث آشکار نهفته خواهد شد در حالی که بضاعت هشدار دادن و ارسال پیام و تماس به صاحب را دارااست نباید هیچگونه صدا یا این که چراغی داشته باشد تا در هنگام ،سرقت سارقان متوجه نصب ردیاب بر روی موتور شما .نگردند چراکه فورا دزد ردیاب را پیدا و غیروابسته و آنگاه غیر فعال می سازد یکی مهم ترین مزیت GPS موتور سیکلت چیرکار این میباشد که با اعتنا به داشتن بعدها خرد ۸ سانتی متر در ۲ سانتی متر و ضخامت ۱ سانتی متر براحتی در نقاط متعدد موتور میتوان این ردیاب را جاسازی و پنهان کرد تا از دیدرس سارقان مخفی باشد. همینطور این ردیاب با وزن ۵۱ گرم بسیار مدل هست

دارنده سرورهای در بین المللی در شایسته ترین ردیاب موتورسیکلت :
تعداد قابل توجهی از سارقان موتورسیکلت در کشورمان وجود داراست که موتور یا این که خودرو را سرقت و به بقیه کشورهای هم محلی بفروش می رسانند به همین استدلال میباشد که ردیابها بایستی بتوانند موتورسیکلت شمارا حتی هنگامی که به آن سوی مرز منتقل می،گردد ردیابی .نمایند صرفا در سرورهای فرنگی میباشد که قابلیت دسترسی به وضعیت موتورسیکلت و خودرو حتی سوا کشور ایران نیز وجود داراست. همینطور در سرورهای فرنگی هیچگونه دسترسی فرد یا این که کمپانی داخلی بر داده ها خصوصی یوزرها وجود نخواهد داشت.

ضد آب بودن ردیاب موتورسیکلت 
یکی تجهیزات اصلی GPS موتور سیکلت چیرکار  نسبت به بقیه ردیابهای موتور قابلیت و امکان ضد آب بودن با مقاومت IP۶۷ است که به شما این قابلیت را می دهد تا در روزهای بارانی و یا این که در مواقع شستشوی موتور در کارواش در شکل ورود آب به بدنه ردیاب و محل نصب ردیاب ، آب به موفقیت باطن ردیاب نفوذ نکرده و ردیاب شما از هرگونه سوختگی بر تاثیر آبخوردگی و زنگ زدگی یا این که رطوبت مقاوم است.
امکان LBS شایسته ترین خصوصیت در GPS موتور سیکلت چیرکار 

امکان بی تی اس در GPS موتور سیکلت چیرکار به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا در وقتی که موتورسیکلت در نقاط فاقد رابطه ماهواره یا این که مکانهایی مثل طبقات پارکینگ یا این که نقاطی که اپراتور سیم کارت درون ردیاب شما در آن بخشها پوشش آنتن دهی ،ندارد ردیاب از روش دکل مخابرات یا این که LBS می‌تواند محدودهای که موتورسیکلت شما در آن حیطه میباشد را با شعاع ۵۰۰ الی ۱ کیلومتر در اپلیکیشن اکران دهد

شک وتردید سنسور هوشمند با امکان اعلام ضربه
ردیاب موتورسیکلت چیرکار با دارا بودن شک وتردید سنسور داخلی همچون یک دزدگیر هوشمند موتور فعالیت کرده و در شکل آمدن هر سیرتکامل ضربه به امر یا این که زین موتورسیکلت و یا این که حمل موتور با جرثقیل توسط سارقان، فورا هشدار لرزش را از روش تماس و یا این که ارسال پیامک به شماره تلفن همراه رئیس ردیاب صاحب موتور را از هر سیرتکامل ضربه یا این که انتقال موتورسیکلت مطلع
می سازد.

تاثیر ردیاب موتورسیکلت بر باتری موتور 
یکی از مشکلات ردیابهایی که بر روی موتورهای گوناگون نصب می شوند به کار گیری بیش از حد ردیاب از باطری موتور میباشد. عدم تعیین ردیاب استاندارد برای وسایل نقلیه موتوری و واحد سنجش مصرف بالای ردیاب از باطری موتور آن هم در زمان دو روز و بعلت عدم شروع و پر‌نور نشدن موتور به وسیله صاحب و مالک موجب خالی شدن و حاد شدن باطری موتور در مقطع فرصت کوتاه میشد. ولی با آمدن ردیابهای استاندارد چیرکار به بازار داخلی و با رفع نواقص هایی که در GPS های وارد شده گذشته بوده, دیگر مصرف کنندگان نگرانی بابت خوابیدن باطری وسیله نقلیه موتوری خویش نخواهند داشت. چگونگی مطلوب این ردیاب و بعد ها خرد آن و همینطور پیاده سازی بینظیر موجب محبوبیت هر چه بیشتر این ردیاب بین موتورسواران در درون مرزو بوم شد‌ه‌است.

امنیت موتورسیکلت با خرید GPS سبک
با توسعه و گسترش های چشمگیر در قضیه وسایل و امکانات حفاظتی شاهد ساخت محصولاتی تازه و برگرفته از تکنولوژی روز عالم هستیم ردیاب تحت عنوان یک کدام از جدیدترین تولید ها شرکت های ،امنیتی در حین بسیار نادر گزینه استقبال مردم قرار گرفت. این جی پی اس بسیار خرد موتور و توسعه یافته اینک تحت عنوان یکی‌از لازمات نخستین برای یک موتورسیکلت و اشکال وسایل نقلیه به حساب آورده می شود. ولی صرفا کاربرد ردیاب خودرو و موتورسیکلتها دفاع امنیت .وجود ندارد بعضا از شرکتهای و شرکتهای که دارنده پیک موتوری می‌باشند نیاز به تردد و در دست گرفتن پیک خویش .دارا هستند با به کار گیری از ردیاب موتورسیکلت می‌توانید از محل ،حضور مسیرهای طی گردیده و محدوده حرکتی وسایل خویش باخبر گردید.

چرا باید از پیشرفته ترین جی پی اس موتور استفاده کنیم؟
لذت ردیابی ظریف و کشف کردن حالت ظریف موتور در طول سرقت مهم‌ترین قسمت کلیدی یک ردیاب استاندارد .میباشد ردیاب نقطه زن سبک چیرکار با دارا بودن چیپستهای قوی داخلی GPS و GSM و دقت بالا در ردیابی قادر است داده های دقیق تری نسبت به بقیه ردیابها از ماهواره گرفته و با کمترین درصد خطا در نقشه ارائه دهد. همینطور ساختار بیرونی ردیاب موتور بگونه ای میباشد که در برابر گرما مقاوم بوده و گرمایی که بر اثر کارکرد موتور ایجاد می‌گردد اثرنامطلوبی در کارکرد ردیاب نخواهد داشت.

کوچکترین ردیاب موتورسیکلت 
با پیشرفتهای چشمگیر در مسئله وسایل و امکانات ،حفاظتی شاهد ایجاد محصولاتی نو و برگرفته از تکنولوژی روز عالم هستیم جی پی اس سبک که بسیار خرد و توسعه یافته میباشد در حال حاضر تحت عنوان یک کدام از ملزومات اول برای یک موتورسیکلت و بقیه وسایل نقلیه مدل و هنگفت محسوب می.خواهد شد ردیاب موتور چیرکار دارنده بعد ها ۷ سانتی متر در ۳ سانتی متر و ضخامت ۱ سانتی متر هست که جزو یکی‌از کوچکترین ردیابهای موتورسیکلت در عالم می باشد همینطور وزن این جی پی اس کوچک موتور ۳۱ گرم .باشد
هزینه اشتراک سالیانه در ردیاب موتورسیکلت
سیستمهای ردیابی موتورسیکلت یک کدام از راههایی میباشد که می‌توانید موتورسیکلت خویش را ایمن ،فرمایید، و با دزدی
که یک نقص‌ مستمر میباشد، آن ها یک استدلال مانع دیگر برای پرهیز از سرقت آن .می باشند البته ردیابها برای کارکرد خویش و اکران شرایط و ذخیره داده ها مستلزم پناه و سرور و حق اشتراک هر ساله بابت سرویس ها قابل انعطاف افزاری می.باشند هزینه اشتراک رابطه بدون واسطه کیفیت بالا اپ نگهبانی و سرویس ها کمپانی ارائه دهنده و اقتدار سرورهای آن داراست ردیاب سبک چیرکار دارنده بروزترین اپ به طور کامل فارسی برای گوشیهای اندروید و IOS و قویترین سرور با امنیت بالا بنا شده درایران که سوای هیچگونه تحقیق فرد یا این که کمپانی داخلی بر داده ها سری مشتری میباشد و دارنده حق اشتراک سالیانه می.باشد حق اشتراک نیم سال نخست مجانی است

کلمات کلیدی:

GPS ردیاب موتورسیکلت محصولات چیرکار جی پی اس
Motorcycle tracker ,KAWASAKI , HONDA ,gps motor .
,YAMAHA ,The best motorcycle tracker , SUSUKI , kavir , vespa
آموزش نصب ردیاب,موتور ارزانترین جی پی اس موتور, ارزانترین GPS  موتورسیکلت, بهترین ردیاب موتور ,بهترین ردیاب موتورسیکلت, بهترین محل نصب ردیاب موتور ,جی پی اس موتورسیکلت, خرید اینترنتی ردیاب موتور,GPS خفن برای موتور , پیشرفته ترین GPS برای موتور , GPS اسکوتر برقی , GPS موتور برقی
خرید جی پی اس موتورسیکلت, خرید ردیاب موتور, خريدGPS موتور ،موتورسیکلت دزدگیر موتور , ردیاب ردیاب KTM ,ردیاب NS, ردیاب RS ردیاب آپاچی ,ردیاب آنتی هک موتورسیکلت ,ردیاب آهنربایی موتور,GPS ،بنلی ردیاب پالس, ردیاب پرتابل موتورسیکلت ردیاب دوک ردیاب ,زونتس ردیاب سوزوکی, ردیاب فیدل ,ردیاب کاوازاکی ردیاب کاوان, ردیاب گلکسی, ردیاب ،موتور ردیاب موتور Z۳۰۰ ردیاب موتور نینجا ,ردیاب موتورهای کلیک ردیاب موتور وسيا ردیاب موتورسیکلت, ردیاب نقطه زن موتورسیکلت ,ردیاب هوندا, کلیک ردیاب ویگو, ردیاب یاماها, آیروکس ,قیمت ارزانترین ردیاب موتور, قیمت ردیاب ،موتور قیمت, ردیاب موتورسیکلت ,کوچکترین ردیاب موتور,پالس تریل تکتاز باکسر کلیک 
لیست قیمت ردیاب موتور ,نصب ردیاب موتور , جی پی اس موتور کویر, GPS موتور نیرو محرکه, GPS موتور وسپا

اندروید/ios/sms
ضد آب
64
10-3600 ثانیه
5-10 متر
12ماه
12 تا 36 ولت قابل نصب روی خودرو ،موتور ،کامیون
ایرانسل / همراه اول / رایتل
12ماه
ایرانی اختصاصی
70 - 30-
90×45×13.5 mm

اگر GPS موتور قسطی بدید میخوام

سریع نصب شد و نرم افزار هم ساده و روان است باتشکر از نگهبان سیستم

موتورم رو برده بودن پیداش کردم دمتون گرم

کجای موتور می‌زارید؟

موتور من رو شب از بالای دیوار بردن نمیدونم چطوری و چند نفری از بالای دیوار تونستن موتور رو ببرند موتور هوندا CDI بود قفل و زنجیر کرده بودم در ب خونه رو هم قفل زده بودم بعد از اون دیگه هر وقت موتور خریدم GPS بستم چون دیگه مطمعنم دزد بخواد ببره میبره!

سلام این مدل ردیاب اپلیکیشن فارسی داره و رله رو دستگاه هست واسه خاموش کردن موتور ؟

شورتتونم بفروشید برا خرید ردیاب ارزش داره

قسطی هم میدین؟

موتور را خاموش هم میکنه ؟
هزینه اضافی داره این کار ؟

موتورم رو با همین ردیاب پیدا کردم
خیلی ممنونم از چیرکار

بخش سوال و جواب درباره محصول :

29/12/1402 21:22 کرمانی

چکی هم میفروشین ؟

14/01/1403 14:51 نگهبان سیستم

برای این کالا خیر

ویژگی ها

AM

نرم افزار موبایل : اندروید/ios/sms
قابلیت استفاده از پیامک :
ولتاژ کاری : 12 تا 36 ولت قابل نصب روی خودرو ،موتور ،کامیون
اپراتور های قابل پشتیبانی : ایرانسل / همراه اول / رایتل

سایر مشخصات محصول

قابلیت پخش زنده :
ابعاد : 90×45×13.5 mm
تاریخ شمسی :
منوی فارسی :
امکان کنترل همه ردیاب های نصب شده در یک صفحه :
دمای کارکرد GPS : 70 - 30-
نوع سرور داخلی : ایرانی اختصاصی
آرشیو اطلاعات و مسیر های طی شده : 12ماه
گزارش توقف های خودرو :
قابلیت گزارش گیری از سیستم GPS : 12ماه
دقت موقعیت مکانی برحسب متر : 5-10 متر
بازه ارسال موقعیت ها : 10-3600 ثانیه
ظرفیت تعداد ماهواره : 64
ًضریب حفاظت GPS در مقابل نفوذ آب : ضد آب
باتری داخلی :
نمایش آفلاین :
نمایش آنلاین :