برچسب‌ها

DVR پژو تعمیر استندالون رله کلاسیک دزدگیر اتومبیل دی وی آر ساده اماکن تله ماتیکس دستگاه کنترل تردد laser GPS ip چشمی هاوال پیشرفته دوربین مداربسته چیرکار لیزر ماتریکس beam sensor اعلام حریق MAGICAR 4کانال sony جدید زنوتیک فروش موبایل خودرو استیل میت آژیر اینترنتی دزدگیر تصویری سامسونگ هواتای دیتکتور بک سنسور 206 هارد قیمت دوربین مداربسته دزدگیر اماکن همکار چیتا ahd سوکت فابریک پی ال سی دید در شب فایروال چشم تصویری چشم دزدگیر اماکن دزدگیر پراید بیسیم جی پی اس پک دوربین مدار بسته ارزان قیمت چشم لیزری ترکر مداربسته بیم خطی تلفن کننده دستگاه حضور و غیاب نصب 5500 مادون قرمز چیرکار ماجیکار ریموت لیزری ریموت کنترل 4net مجیکار پارکینگ دیجیتال tracker پایه دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای کنترل ردیاب فابریک پک دوربین مداربسته silex دزدگیر کلاسیک ردیاب موتور پراید دزدگیر منزل سوکت matrix فابریک ریموت تصویری دزدگیر آپارتمان میکروفون فروشگاه خرید پارکینگ سنسور سنسور نصب دوربین مداربسته سایلکس چشم خطی سیمکارتی مخفی cctv دزدگیر ماجیکار ردیاب ماشین دزدگیر دوربین مداربسته classic فک پارادوکس N1 دوربین ارزان GPS خرید ریموت chaircar ردیاب دزدگیر پژو قیمت plc کنترلر

نماد اعتماد الکترونیکی

GPS چانگان UNI-T

( 2190 )


خرید GPS چانگان

ردیاب سینوال پلاس Sinowall plus چانگان UNI-T

دارای خاموش کن موتور خودرو

دارای شوک سنسور بیرونی

اخطار باز شدن درب ها

شنود صدای داخل خودرو

اخطار ضربه

تلفن کننده اتوماتیک

ردیابی آنلاین و آفلاین

دارای کلید sos

دارای سرور داخلی

نرم افزار اندروید و IOS و ...

سینوال

2,965,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

ویژگی های اصلی جی پی اس سینوال پلاس چانگان

-ردیابی برخط

-حسگر سوییچ acc

-اخطار باز شدن درب ها

-هشدار سرعت غیر مجاز

دارای خاموش کن موتور خودرو

دارای شوک سنسور بیرونی

اخطار باز شدن درب ها

شنود صدای داخل خودرو

اخطار ضربه

تلفن کننده اتوماتیک

ردیابی آنلاین و آفلاین

دارای کلید sos

دارای سرور داخلی

نرم افزار اندروید و IOS و ...

 هشدار قطع برق

قظع برق یا سوخت رسانی از راه دور

قابلیت تشخیص تغییر زاویه متحرک

دارای حافظه داخلی جهت ذخیره نقاط هنگام عدم آنتن دهی

دکمه اضطراری خطر

امکان شنود صدای شفاف محیط از طریق میکروفون

مشخصات

ابعاد: 90×49.3×16.7

وزن: 50گرم

شبکه: GSM/GPRS

فرکانس: 850/900/1800/1900 MHz

پردازنده GPS: MTK high sensitivity chip

کانال GPS: 66

حساسیت ردیابی: -165dBm

دقت ردیابی: <10 m CEP

زمان لازم برای اتصال به ماهواره: سرد(اولین اتصال) <35ثانیه / گرم<1ثانیه

ولتاژ کاری: 36-9 ولت

پروتکل GPS: Class12, TCP/IP

دمای کاری: -20 الی +70 درجه سانتیگراد

باتری پشتیبان: 200mAh/3.7V Li-Polymer battery

میزان مصرف در حالت فعال و آماده به کار: 5mA-50mA

آنتن GPS/GSM: Built-in

حسگر لرزشی: دارد

حسگر جغرافیایی: دارد

ارسال داده در هنگام تغییر زاویه: دارد

هشدار روشن بودن وسیله نقلیه: دارد

شنود صدا: دارد

ظرفیت حافظه: 1400 موقعیت

رابط Micro USB: جهت فلش کردن حافظه/پیکربندی

ورودی های دستگاه: رله جهت متوقف کردن سوخت رسانی/ دکمه

هشدار SOS / میکروفون

قابلیت تنظیم: PC – USB/GPRS/SMS

سیم بندی شامل: 4PIN(باتری/سوییچ/رله)   -   2PIN(دکمه اضطراری)   -   2PIN(میکروفون)

میزان مقاومت در برابر آب: IP65

استانداردها: CE,FCC approved



جایگذاری سیمکارت ردیاب چانگان :

یک سیمکارت با قابلیت 2G و اینترنت فعال تهیه کنیدو اعتبار آن را شارژ نمایید و پین کد آن را غیرفعال نمایید.
پیچهای دستگاه را باز کرده سیمکارت را جا بزنید. دکمه ON/OFF را به حالت ON قرار دهید.




وضعیت چراغهای دستگاه GPS چانگان :

LED نمایشگر

سیگنال

حالت کار عادی

عدم کارکرد

نور قرمز

برق(تغذیه)

ثابت روشن

چشمک زن: اتصالات تغذیه را بررسی کنید

نور سبز

سیگنال GSM

ثابت روشن

چشمک زن: بررسی وضعیت جایگذاری سیمکارت

نور آبی

سیگنال GPS

ثابت روشن

چشمک زن: بررسی فضای قرارگیری ردیاب


توجه: دستگاه پس از حدود 3دقیقه به حالت خواب می رود(جهت صرفه جویی انرژی و اعتبار) در نتیجه چراغها خاموش می شوند. به محض برقراری تماس یا لرزش، دستگاه شروع به کار می کند

سیمکشی دستگاه:

 

رنگ

 

توضیحات

1

قرمز

برق +

مثبت باتری 12 یا 24 ولت

2

مشکی

بدنه

منفی باتری 12 یا 24 ولت

3

سبز

ACC

ACC سوییچ

4

زرد

رله

رله قطع برق

5

آبی قهوه ای

 

میکروفون

6

سفید

 

شاسی اضطراری

7صورتی

مثبت لادری

8آبی

منفی لادری

9

آبی

شوک سنسور


 
نصب
دستگاه دارای آنتن های داخلی GPS و GSMمی باشد. مطمئن شوید که روی دستگاه رو به آسمان باشد و در محفظه فلزی قرار نگیرد.



شروع استفاده
توجه: تمامی هشدارها برای ادمین دستگاه ارسال میگردد.
از فاصله یا "+" در فرمانها استفاده نکنید و پشت سرهم آن ها را تایپ نمایید.

عملکرد حالت شنود و هشدار تماس
ابتدا از تعیین شماره ادمین دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
1- پیامک monitor123456 را جهت فعال نمودن حالت شنود ارسال نمایید. حال با دستگاه تماس گرفته و شنود را انجام دهید.
برای لغو حالت شنود و فعال نمودن مجدد ردیابی دستگاه پیامک tracker123456 را به دستگاه ارسال نمایید.
2- پیامک KC123456 را جهت فعالسازی تماس هنگام آلارم دستگاه ارسال نمایید. هر تحریکی به دستگاه اعمال شود، دستگاه به ادمین زنگ میزند.


دستورالعمل های GPS چانگان

SMS Command

Function

Smslink123456

لینک موقعیت

DY123456   1

قطع برق

TY123456   1

وصل مجدد برق

Check123456

بررسی وضعیت دستگاه

Centernum123456   phonenumber

تنظیم ادمین

Centernum123456

پاک نمودن ادمین

extpower123456     1

هشدار قطع برق

extpower123456     0

غیرفعالسازی هشدار قطع برق

Admin123456   phonenumber

تعریف شماره مجاز

nodmin123456     phonenumber

لغو شماره مجاز

ITV123456   03 (زمان برحسب ثانیه)

تنظیم فواصل زمانی ارسال موقعیت

Speed123456   80 (سرعت برحسب کیلومتربر ساعت)

هشدار سرعت مجاز

Speed123456   0

لغو هشدار سرعت مجاز

Acc123456   1

هشدار سوییچ

Acc123456   0

لغو هشدار سوییچ

Vibrate123456     0

لغو هشدار لرزش

Acc123456   1

هشدار ضربه و باز شدن درب خودرو

Vibrate123456     1

تعیین سطح حساسیت لرزش

KC123456   1

هشدار پیامکی

KC123456   3

هشدار با تماس تلفنی

Password123456   newpassword

تغییر رمز عبور

Begin123456 (تمام تنظیمات حذف میشوند)

بازنشانی تنظیمات کارخانه

بررسی اجمالی چانگان CS35

چانگان یکی از خودروسازان مطرح چینی است که محصولات آن در ایران با چانگان

CS35 شناخته شده‌اند، کراس‌اووری جمع و جور و کوچک که طی دهه 1390

خورشیدی توسط سایپا کاشان به تولید می‌رسید. این روزها سایپا بازهم هوای

همکاری با چانگان را در سر می‌پروراند و تصمیم دارد تا دو محصول جدید از این

برند یعنی چانگان UNI-T و چانگان CS35 پلاس را به بازار ایران عرضه کند.

چانگان یونی تی

چانگان UNI-T یک شاسی بلند با طراحی زیبا و فناوری‌های مدرن به شمار می‌رود که برای جلب نظر مشتریان اروپایی طراحی شده است. طی چندماه اخیر تصاویر این شاسی بلند کوپه با پلاک گذرموقت در جاده‌ها و خیابان‌های ایران مشاهده شده‌‌اند و حتی سایپا رویداد تست درایو چانگان UNI-T را نیز برگزار کرد. به نظر می‌رسد قصد سایپا برای عرضه این خودرو به بازار جدی است، پس بیایید تا نگاهی به چانگان UNI-T محصول جدید سایپا برای بازار ایران داشته باشیم.

بررسی چانگان UNI-T

چانگان UNI-T نخستین بار در قالب مدل مفهومی یویو و در جریان نمایشگاه خودرو پکن 2017 رونمایی شد. مهندسان و طراحان چانگان طی سه سال بعد از معرفی این مدل مفهومی، نسخه تولید انبوه چانگان UNI-T را در سال 2020 معرفی کردند. از آن‌جایی که معرفی چانگان UNI-T در دوره اوج بیماری کرونا صورت گرفت، اخبار مرتبط با رونمایی آن به اندازه کافی در رسانه‌ها منتشر نشد تا چانگان UNI-T برای بسیاری از مخاطبان ناشناخته باقی بماند. بنابر اعلام چانگان، کلمه Uni‌ در نام این شاسی بلند به عبارت Universe یا جهان اشاره دارد، به این معنا که چانگان UNI-T خودرویی مناسب تمام سلیقه‌ها در اقصی نقاط جهان است. تولید و عرضه این خودرو به بازار چین از سال 2020 آغاز شده است و البته در بازارهای صادراتی نیز به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی این خودرو با قیمتی قابل توجه در کشور ما نیز به فروش برسد.

داخل چانگان UNI-T

همانند ظاهر خارجی، طراحی داخلی چانگان UNI-T نیز از الگوهای پسا مدرن استفاده می‌کند. داشبورد این خودرو عریض است و با شیب ملایم به سمت سرنشینان متمایل شده است. استفاده از این الگو سبب می‌شود تا راننده تصور کند در ارتفاع کمتری نسبت به سطح زمین نشسته است، مساله‌ای که موجب تقویت حس اسپرت در این خودرو می‌شود. چانگان UNI-T همانند اکثر خودروهای امروزی از الگوی نمایشگرهای دوبل به هم پیوسته بهره می‌برد. این نمایشگر عریض که از ترکیب دو مانیتور 10.25 اینچی تشکیل شده است، اطلاعات حیاتی خودرو به همراه مشخصات سیستم سرگرمی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

داخل چانگان یونی تی

داشبورد چانگان UNI-T کمی به سمت راننده متمایل شده است تا دسترسی به ادوات و ابزارها برای او راحت باشد. همچنین برخلاف بسیاری از رقبا، ساده سازی افراطی را در کابین چانگان UNI-T شاهد نیستیم و تعدادی دکمه به عنوان کنترلر در کابین این خودرو تعبیه شده است. فرمان خودرو نیز از نوع دی کات است و قطعات کابین با تریم دو رنگ مشکی و استیل طراحی شده‌اند. فاصله محوری چانگان UNI-T نیز معادل 2710 میلی‌متر است که این خودرو را در جایگاهی هم رده با سدان‌های اندازه متوسط قرار می‌دهد و بنابراین سرنشینان برای قرارگیری در آن مشکلی نخواهند داشت.

طراحی چانگان UNI-T

چانگان یکی از نخستین خودروسازان چینی است که رویه مرسوم طراحی در صنعت خودروسازی این کشور را کنار گذاشت و محصولاتی با الگوی طراحی خلاقانه به بازار عرضه کرد. چانگان UNI-T نیز طراحی منحصر به فردی دارد، به نحوی که نمی‌توان این کراس‌اوور را با سایر محصولات موجود در بازار به راحتی مقایسه کرد. چانگان UNI-T یک کراس‌اوور عریض و کوپه است که این دو مشخصه از ویژگی‌های بارز خودروهای اسپرت محسوب می‌شوند. سبک طراحی چراغ‌های جلو به صورت باریک و تیز است که در ترکیب با جلوپنجره بزرگ و خمیده، چهره تهاجمی را برای این کراس‌اوور پدید آورده‌اند. نمای جلویی چانگان UNI-T شباهت بسیار زیادی به خودروهای الکتریکی دارد که امروزه در گوشه و کنار دنیا رونمایی می‌شوند.

طراحی چانگان یونی تی

ظاهر جانبی خودرو ساده است اما یک تو رفتگی در قسمت پایین درب‌ها وجود دارد که مانع از سادگی افراطی این بخش می‌شود. رینگ‌های آلیاژی خاکستری 19 اینچی نیز با ابعاد خودرو سازگاری دارند و البته به تقویت حس اسپرت آن کمک کرده‌اند. ستون C این خودرو نیز در ترکیب با قاب پنجره‌ها مشکی رنگ طراحی شده است و ترکیب دو رنگ مشکی و سفید در طراحی بدنه این خودرو، موجب شده است تا حس و حال سدان‌های اسپرت آسیایی را در این خودرو شاهد باشیم. در نمای عقب چانگان UNI-T با یک شیب تند مواجه هستیم که درب پنجم خودرو را به سقف متصل می‌کند و یک کراس‌اوور کوپه را به ما نشان می‌دهد. طراحی چراغ‌ها و درب قسمت عقب تا حدی شبیه به محصولات مزدا است اما جزئیات اضافه شده مانع از آن می‌شوند که این طراحی را یک کپی برداری قلمداد کنیم. خروجی‌های دوبل چهارگانه به همراه اسپویلر نیز در قسمت عقب خودنمایی می‌کنند، تجهیزاتی که به کاربر نشان می‌دهند با یک کراس‌اوور اسپرت و چابک روبرو خواهد بود.

بررسی چانگان UNI-T

چانگان UNI-T نخستین بار در قالب مدل مفهومی یویو و در جریان نمایشگاه خودرو پکن 2017 رونمایی شد. مهندسان و طراحان چانگان طی سه سال بعد از معرفی این مدل مفهومی، نسخه تولید انبوه چانگان UNI-T را در سال 2020 معرفی کردند. از آن‌جایی که معرفی چانگان UNI-T در دوره اوج بیماری کرونا صورت گرفت، اخبار مرتبط با رونمایی آن به اندازه کافی در رسانه‌ها منتشر نشد تا چانگان UNI-T برای بسیاری از مخاطبان ناشناخته باقی بماند. بنابر اعلام چانگان، کلمه Uni‌ در نام این شاسی بلند به عبارت Universe یا جهان اشاره دارد، به این معنا که چانگان UNI-T خودرویی مناسب تمام سلیقه‌ها در اقصی نقاط جهان است. تولید و عرضه این خودرو به بازار چین از سال 2020 آغاز شده است و البته در بازارهای صادراتی نیز به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی این خودرو با قیمتی قابل توجه در کشور ما نیز به فروش برسد.

داخل چانگان UNI-T

همانند ظاهر خارجی، طراحی داخلی چانگان UNI-T نیز از الگوهای پسا مدرن استفاده می‌کند. داشبورد این خودرو عریض است و با شیب ملایم به سمت سرنشینان متمایل شده است. استفاده از این الگو سبب می‌شود تا راننده تصور کند در ارتفاع کمتری نسبت به سطح زمین نشسته است، مساله‌ای که موجب تقویت حس اسپرت در این خودرو می‌شود. چانگان UNI-T همانند اکثر خودروهای امروزی از الگوی نمایشگرهای دوبل به هم پیوسته بهره می‌برد. این نمایشگر عریض که از ترکیب دو مانیتور 10.25 اینچی تشکیل شده است، اطلاعات حیاتی خودرو به همراه مشخصات سیستم سرگرمی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

داخل چانگان یونی تی

داشبورد چانگان UNI-T کمی به سمت راننده متمایل شده است تا دسترسی به ادوات و ابزارها برای او راحت باشد. همچنین برخلاف بسیاری از رقبا، ساده سازی افراطی را در کابین چانگان UNI-T شاهد نیستیم و تعدادی دکمه به عنوان کنترلر در کابین این خودرو تعبیه شده است. فرمان خودرو نیز از نوع دی کات است و قطعات کابین با تریم دو رنگ مشکی و استیل طراحی شده‌اند. فاصله محوری چانگان UNI-T نیز معادل 2710 میلی‌متر است که این خودرو را در جایگاهی هم رده با سدان‌های اندازه متوسط قرار می‌دهد و بنابراین سرنشینان برای قرارگیری در آن مشکلی نخواهند داشت.

طراحی چانگان UNI-T

چانگان یکی از نخستین خودروسازان چینی است که رویه مرسوم طراحی در صنعت خودروسازی این کشور را کنار گذاشت و محصولاتی با الگوی طراحی خلاقانه به بازار عرضه کرد. چانگان UNI-T نیز طراحی منحصر به فردی دارد، به نحوی که نمی‌توان این کراس‌اوور را با سایر محصولات موجود در بازار به راحتی مقایسه کرد. چانگان UNI-T یک کراس‌اوور عریض و کوپه است که این دو مشخصه از ویژگی‌های بارز خودروهای اسپرت محسوب می‌شوند. سبک طراحی چراغ‌های جلو به صورت باریک و تیز است که در ترکیب با جلوپنجره بزرگ و خمیده، چهره تهاجمی را برای این کراس‌اوور پدید آورده‌اند. نمای جلویی چانگان UNI-T شباهت بسیار زیادی به خودروهای الکتریکی دارد که امروزه در گوشه و کنار دنیا رونمایی می‌شوند.

طراحی چانگان یونی تی

ظاهر جانبی خودرو ساده است اما یک تو رفتگی در قسمت پایین درب‌ها وجود دارد که مانع از سادگی افراطی این بخش می‌شود. رینگ‌های آلیاژی خاکستری 19 اینچی نیز با ابعاد خودرو سازگاری دارند و البته به تقویت حس اسپرت آن کمک کرده‌اند. ستون C این خودرو نیز در ترکیب با قاب پنجره‌ها مشکی رنگ طراحی شده است و ترکیب دو رنگ مشکی و سفید در طراحی بدنه این خودرو، موجب شده است تا حس و حال سدان‌های اسپرت آسیایی را در این خودرو شاهد باشیم. در نمای عقب چانگان UNI-T با یک شیب تند مواجه هستیم که درب پنجم خودرو را به سقف متصل می‌کند و یک کراس‌اوور کوپه را به ما نشان می‌دهد. طراحی چراغ‌ها و درب قسمت عقب تا حدی شبیه به محصولات مزدا است اما جزئیات اضافه شده مانع از آن می‌شوند که این طراحی را یک کپی برداری قلمداد کنیم. خروجی‌های دوبل چهارگانه به همراه اسپویلر نیز در قسمت عقب خودنمایی می‌کنند، تجهیزاتی که به کاربر نشان می‌دهند با یک کراس‌اوور اسپرت و چابک روبرو خواهد بود.

بخش سوال و جواب درباره محصول :