برچسب‌ها

دستگاه کنترل تردد دزدگیر آپارتمان نصب classic مداربسته 5500 پی ال سی پیشرفته کلاسیک ریموت نصب دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای دوربین مداربسته دید در شب استیل میت رله پک دوربین مداربسته ip چشم ماجیکار قیمت دوربین مداربسته tracker دی وی آر plc فابریک ردیاب سایلکس موبایل تصویری ردیاب فابریک دزدگیر اماکن ریموت کنترل هواتای دوربین مداربسته دام چیرکار دیتکتور cctv لیزری پارکینگ انتقال تصویر N1 beam sensor بیم خطی دوربین مداربسته میکروفون سامسونگ چیتا 206 اینترنتی دزدگیر پژو دید در شب دیجیتال چشم دزدگیر اماکن 4کانال سوکت فابریک جی پی اس ساده matrix ارزان پراید جدید سوکت مخفی فک پارادوکس چشمی ahd کنترل سنسور مجیکار بیسیم دزدگیر کلاسیک sony ماتریکس استندالون همکار دزدگیر اتومبیل 4net چشم خطی GPS قیمت ارزان قیمت دزدگیر بک سنسور فروش زنوتیک خودرو واردکننده سیمکارتی هاوال پک دوربین مدار بسته تعمیر ردیاب ماشین فروشگاه ترکر دزدگیر ماجیکار چشم لیزری دوربین مداربسته چیرکار کنترلر MAGICAR دزدگیر پراید silex دستگاه ساعت زنی پایه دوربین مداربسته اماکن laser GPS DVR دزدگیر تصویری مادون قرمز دزدگیر منزل آژیر فایروال ردیاب موتور تلفن کننده اعلام حریق لیزر پژو دستگاه حضور و غیاب دوربین بهترین chaircar

نماد اعتماد الکترونیکی

دی وی آر 4کانال,dvr CH-862 MKH

دی وی آر 4کانال

مدل CH-862 MKH

DVR 4CH

1080N

HISILICON

AHD-UHD-IP

4خروجی صدا

افزودن به لیست دلخواه

اهمیت سیستم های حفاظتی و نظارتی
در زندگی امروز اهمیت استفاده از دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به اندازه ای است که این سوال در ذهن بسیاری از کاربران سیستمهای حفاظتی و نظارت تصویری بوجودآمده است که چگونه تا پیش از این از این سیستم استفاده نمیشد!

وجود یک سیستم دوربین مداربسته یا دزدگیر مناسب که بطور اصولی طراحی شده باشد مزایای بسیاری را برای محافظت از دارایی ها، داشتن مکانی امن و مدیریت موثر منزل یا محل کار خواهد داشت. به برخی از ویژگی های استفاده از دوربین مداربسته که توجیه سرمایه گذاری برای نصب این سیستم را به همراه دارد می پردازیم:
_دوربین مدار بسته هایی که در محل های مناسب نصب شده باشند، مجرم احتمالی را بر آن می دارد تا از انجام جرم دست بردارد و به این ترتیب یک سیستم دوربیبن مداربسته و دزدگیر آمار سرقت را به نصف کاهش می دهند.
_سیستم های نظارت تصویری که به شما به عنوان مدیر مجموعه امکان کنترل محیط کار خود از راه دور را می دهند باعث میشوند که کارمندان رفتار کاری بهتری از خود نشان دهند و این امر موجب بالا رفتن راندمان کاری مجموعه شما می شود.
این ویژگی ها و بسیاری از ویژگی های دیگر سیستم های مداربسته و انتقال تصویر موجب ایجاد حس آرامش خاطری می شود که در نتیجه امنیت و حفاظت بوجود می آید.
مجموعه نگهبان سیستم با تلاش هرچه بیشتر در ارائه کیفیت بهتر در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی بر آن است که این آرامش خاطر را برای شما کاربران گرامی فراهم کند.

دی وی آر

دی وی آر یا دستگاه انتقال تصویر یکی از اجزای لاینفک سیستم های مداربسته می باشد که بر حسب حالت ضبط و ارسال تصاویر، کیفیت ضبط تصاویر، تعداد ورودی و خروجی ها و... انواع مختلفی دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به تعریف دی وی آر و چگونگی کارکرد آن بپردازیم.

دی وی آر چیست؟

DVR مخفف عبارت Digital Video Recorder به معنی دستگاه ضبط دیجیتالی است که تصاویر آنالوگ دوربین های مداربسته را تبدیل به دیجیتال کرده و بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. به ساده ترین صورت دستگاه DVR را می توان بعنوان سرور سیستم مداربسته آنالوگ معرفی کرد که دوربین های مداربسته به دستگاه DVR متصل می شوند و از طریق این دستگاه ضبط ، پخش یا انتقال تصاویر انجام می شود.

دستگاه های DVR و یا HD-DVR دارای پورت های ورودی و خروجی متعددی هستند که شامل پورت های خروجی صدا جهت اتصال به اسپیکر، پورت های ورودی صدا جهت نصب میکروفن، پورت های انتقال تصویر HDMI و VGA جهت اتصال به نمایشگر، پورت CVBS جهت اتصال به تلویزیون، پورت های ارتباطی شبکه LAN با پهنای باند مختلف برای اتصال به شبکه یا دستگاه سوئیچ، خروجی آلارم، پورت USB برای اتصال موس یا کیبورد است. وجود هر کدام از این پورت ها در همه مدل ها یکسان نیست.


وظایف DVR

ضبط تصاویر دوربین های مداربسته
مشاهده تصاویر دوربین ها به صورت یکپارچه
تنظیم تصاویر و ضبط: این تنظیمات شامل تنظیمات نور و رنگ، تنظیمات نوع و زمان بندی ضبط می باشد
امکان اتصال به شبکه یا انتقال تصویر


طبقه بندی DVR

مهمترین جنبه های طبقه بندی دستگاههای DVR تعداد کانال های تصویر DVR و کیفیت ضبط DVR است.
رایجترین دستگاه های DVR از نظر تعداد کانال تصویر DVR های زیر هستند:
دستگاه DVR 04CH کانال: قابلیت نصب تا 4 دوربین را دارد.
دستگاه DVR 08CH کانال: قابلیت نصب تا 8 دوربین را دارد.
دستگاه DVR 16CH کانال: قابلیت نصب تا 16 دوربین را دارد.

بخش سوال و جواب درباره محصول :