برچسب‌ها

کلاسیک کنترل میکروفون قیمت دوربین مداربسته cctv ردیاب فابریک چشم خطی مادون قرمز tracker ahd قیمت دزدگیر اتومبیل سیمکارتی ردیاب silex ردیاب ماشین تصویری beam sensor دزدگیر تصویری ارزان 4کانال آژیر چشم دزدگیر اماکن سوکت فابریک نصب دوربین مداربسته اعلام حریق پژو MAGICAR دزدگیر ماجیکار بیسیم نصب 206 دستگاه حضور و غیاب پایه دوربین مداربسته پراید دزدگیر هواتای زنوتیک matrix خرید ریموت خرید هاوال واردکننده پارادوکس مداربسته جی پی اس دوربین مداربسته دید در شب دزدگیر آپارتمان دید در شب دزدگیر ماهواره ای ترکر پیشرفته اینترنتی چشمی plc دزدگیر کلاسیک laser GPS دوربین مداربسته دام ریموت تصویری ریموت ارزان قیمت سوکت استندالون مجیکار فروش فایروال پک دوربین مدار بسته فابریک دزدگیر پژو چیتا تلفن کننده 5500 دوربین مداربسته فک اماکن بیم خطی جدید ساده ردیاب موتور DVR چیرکار دستگاه کنترل تردد classic ماتریکس خودرو مخفی سنسور چشم دزدگیر اماکن پی ال سی GPS لیزر دزدگیر منزل سایلکس ip دوربین مداربسته چیرکار موبایل پارکینگ کنترلر دوربین 4net همکار N1 sony ماجیکار تعمیر سامسونگ chaircar ریموت کنترل پک دوربین مداربسته دیجیتال فروشگاه دزدگیر پراید استیل میت دی وی آر بک سنسور دیتکتور رله چشم لیزری لیزری

نماد اعتماد الکترونیکی

بیم خطی دزدگیر 30 متری, چیرکار

( 1635 )

چشم خطی دزدگیر اماکن ، بیم خطی 30 متری چیرکار

آموزش کارایی بیم خطی دزدگیر اماکن

بیم خطی 30 متری دزدگیر اماکن چیرکار جهت حفاظت از اماکن مختلف از جمله منازل مغازه ها خانه های مسکونی و اماکن تجاری دزدگیر انبار و موزه ها و ... به کار میرود.

بیم خطی چیرکار 30 متری بصورت خط نامرئی به طول 5 الی 30 متر بصورت سنسور خطی لیزری به دزدگیر اماکن متصل میشود و هر تحرکی را به دقت زیر نظر دارد

Chaircar

595,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

محتوای بیم خطی 30 متری 

1.بیم خطی چیست؟

2.عملکرد بیم خطی 30 متری چگونه است؟

3.بیم خطی 30 متری درچه مکان هایی بکارمیرود؟

4.موقعیت نصب بیم خطی 30 متری 

5.شرایط محیطی و نگهداری بیم های خطی 

6.مزایای بیم خطی 30 متری چیست؟

7.کاربردهای جامع بیم 30 متری 

8.مشخصات کلی بیم خطی 30 متری 

9.بیم های خطی با برد مشابه 

10.بیم های خطی با برد بیشتر

11.مشخصات فنی بیم 30 متری  

 بیم خطی چیست؟

بیم خطی یک نوع سیستم دزدگیری دارای یک فرستنده و یک گیرنده میباشد که به منظور محافظت از اماکن صنعتی،دفترها،و منازل مورداستفاده قرارمیگیرد .

عملکرد بیم خطی 30 متری چگونه است؟

بیم خطی 30 متری دارای یک قطعه فرستنده و یک قطعه گیرنده میباشد که در مدار آنها نیز یک برد فرستنده و یک گیرنده بکارگرفته شده.

عملکرد بیم های خطی 30 متری به این صورت است که اشعه نامرئی(پرتوی نوری) از فرستنده به گیرنده منتقل میشود و موام به یکدیگر متصل هستند و جریان دارند،درصورت عبور شخص و جسم از بین دو سنسور و قطع ارتباط خطوط،سنسور پیام هشدار را به دستگاه ارسال کرده و دزدگیر فعال میشود.

بیم خطی 30 متری درچه مکان هایی بکارمیرود؟

سنسورهای خطی 30 متری دارای برد 30 متری میباشد و میتوانید باتوجه به نیاز خود در موقعیت های با مسافت پایین تر استفاده کنید.

مکان های تجاری،صنعتی،دفترها،مغازه ها،انبارها،داخل سوله ها،حیاط ها و  اماکن مسکونی را میتوانید با استفاده از بیم خطی پوشش دهید.

موقعیت نصب بیم خطی 30 متری

پس از انتخاب یک مکان برای نصب بیم های خطی،باید بهترین موقعیت را درآن مکان انتخاب کنید تا از جهات مختلف،محدوده موردنظر را پوشش دهد.

دوطرف دیوار ورودی ها 

گوشه های پنجره ها 

در دوطرف تراس ها 

در پشت ستون ها(برای جلوگیری از دید سارق)

برروی لبه ی دیوارها 

بیم های خطی 30 متری به دلیل ابعاد کوچکتر نسبت به سایر بیم های خطی باید در موقعیتی نصب شود که سارق نتواند با تغیر موقعیت از آن عبور کند.

شرایط محیطی و نگهداری بیم های خطی

بیم های خطی 30 متری ضد آب هستند و دربرابر رطوبت ،تابش نور خورشید،برف و باران و ریزش گرد و غبار مقاوم هستند و شرایط خاطی جهت نصب و راه اندازی در موقعیت های مختلف و با شرایط جوی،همچنین در ارتفاعات ندارد.

اما باید نکاتی را جهت عملکرد بهتر سنسورها رعایت کنیم،درست است که بیم ها در برابر گرد و غبار و برف مقاوم هستند اما باید مراقب بود که نشستن زیاد گرد و غبار یا برف مانع ارتباط بین دو سنسور نشود بنابر این بهتر است که هر چندوقت یکبار روی سنسورهارا با استفاده از یک پارچه تمیز کرد تا اختلالی در عملکرد سنسور ایجاد نشود.

مزایای بیم خطی 30 متری چیست؟

اگر به درستی از بیم های خطی جهت نیاز خود استفاده کنیم و بهترین موقعیت هارا برای نصب آنها انتخاب کنیم میتوانیم هر منطقه را که مدنظر دارید را به طور کلی پوشش دهید،بنابراین یک وسیله کاملا مقرون به صرفه بوده و گاهی نیاز مارا بجای استفاده از چند محصول برآورده میکند.

نصب بیم های خطی بسیار راحت بوده و شرایط خاصی ندارد و حتی میتوانید با استفاده از دو پایه فلزی یا نگهدارنده های دیگر دو سنسور را نصب کرده و فعال کنید.

کاربردهای جامع چشم لیزری دزدگیر اماکن 30 متری

محدودکردن دسترسی به محیط 

ایجاد فضای امنیتی داخل ساختمان 

استفاده در موزه ها و گالری ها 

کمک به نگهبانی از مجتمع ها 

تعین حد و حدود در مزارع و زمین ها 

مشخصات کلی بیم خطی 30 متری تک سنسور
1.جریان مصرفی پایین
2.قابل نصب در محیط داخلی و بیرونی 
3.دارای پوشش ضد اشعه UV
4.دارای زون NC و NO
5.بسیار مقاوم و بادوام 
6.داری سویچ تمپر(TAMPER)
7.دارای حسگر لیزری 
8.داری دید مستقیم 

برد بیم های خطی دزدگیر اماکن

بیم خطی 10 متری

این بیم داری برد 10 متری و قابلیت تنظیم میزان حساسیت،قابل اتصال به کلیه دستگاه ها،سویچ TAMPER،هشدار قطع اتصال و مجهز به جامپر میباشد. 

بیم خطی 20 متری 

این سنسور نیز دارای 20 متر برد،مناسب برای فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها با دو پرتوی همسان درای فرستنده و گیرنده،کاملا مقاوم دربرابر شرایط مختلف.

بیم خطی 60 متری 

بیم خطی با برد 60 متری داری حسگر لیزری،دارای پوشش ضدUV،دارای زون NC و NO بسیار مقاوم با عملکرد مناسب بدون ایجاد آژیر مزاحم.

انواع بیم های خطی با برد بالا

بیم خطی 100 متری 

سنسور لیزری 100 متری دارای دید مستقیم،حسگر لیزری،خروجی تمپر(TAMPER) و مقاوم در برابر رطوبت،باران و تابش خورشید.

بیم خطی 150 متری 

بیم خطی 150 متری از پرطرفدارترین محصولات در انواع بیم ها بوده که هم برد مناسبی در محافظت و محدودکردن محیط دارد هم کاربرد فراوان،دقت و عملکرد بسیار بالا،ضدآب و رطوبت و دارای خروجی TAMPER.

بیم خطی 200 متری 

یک بیم با برد بالا با جریان مصرفی پایین،درای سویچ تمپر در فرستنده و گیرنده،دارای زون NC و NO و بدنه مقاوم با پوشش ضدUV.

بیم خطی 250 متری 

آخرین بیم خطی با برد بسیار بالا،بسیار بادقت و مناسب برای تمامی محوطه های داخلی و بیرونی اماکن،دارای دید مستقیم و حسگر لیزری،مجهز به خروجی تمپر(TAMPER).

عوامل مهم در نصب بیم 30 متری 

1.

مشخصات فنی بیم 30 متری 

تراز نوری آسان: منظره یاب، خروجی ولتاژ متر و پیچ و مهره عمودی و افقی
لنز نازک درجه بالا برای ایجاد دقیق تر پرتوهای مادون قرمز طراحی شده است
دو پرتوی همسان عمل پایدار ارائه می دهند
زمان وقفه پرتو قابل تنظیم: زمان وقفه طولانی به دست می آید که باعث مشود حیوانات کوچک براحتی عبور کنند و مانع از ایجاد آژیر مزاحم  می شود.
پلاستیک و مواد با کیفیت بالا برای محیط خشن
ولتاژ کاری : DC 12 ~ 24 V / AC 11 ~ 18 V
جریان ورودی : 40ma
مدت زمان تحریک چشم :   50ms ~ 700ms

12 ولت
دارد
با سیم

برای دزدگیر خیلی مناسب هست ۳ ماهه بستم و کارایی خوبی داره

برای حیاط بستم خیلی عالی کار میکنه

بخش سوال و جواب درباره محصول :

ویژگی ها

AM

ولتاژ کاری : 12 ولت
گارانتی : دارد

سایر مشخصات محصول

قابلیت زون بندی ( چند نقطه هم زمان حفاظت شود) :
نوع اتصال به لوازم : با سیم