برچسب‌ها

خودرو beam sensor ردیاب موتور جدید مداربسته ردیاب ماشین هاوال بک سنسور لیزری قیمت دوربین مداربسته فک ip دزدگیر پراید سنسور لیزر کنترل سوکت اینترنتی پراید نصب دوربین مداربسته موبایل سایلکس خرید GPS دزدگیر منزل دزدگیر ماهواره ای مخفی اماکن ردیاب فابریک چشم خطی ماجیکار N1 قیمت فروش پارکینگ دوربین مداربسته همکار جی پی اس plc فابریک classic 206 ahd tracker ریموت ساده ریموت کنترل تله ماتیکس laser GPS آژیر ارزان قیمت دوربین پارادوکس 4کانال sony پک دوربین مداربسته زنوتیک دیتکتور دزدگیر تصویری ترکر cctv دزدگیر پژو سامسونگ دزدگیر بیم خطی دوربین مداربسته چیرکار چشمی کلاسیک chaircar چشم دزدگیر اماکن پژو دستگاه حضور و غیاب اعلام حریق چشم لیزری DVR 4net استیل میت مجیکار تصویری silex سیمکارتی نصب دزدگیر اماکن میکروفون فروشگاه تعمیر هواتای دستگاه کنترل تردد 5500 کنترلر ردیاب استندالون پارکینگ سنسور matrix ریموت تصویری بیسیم دید در شب پایه دوربین مداربسته دیجیتال ارزان پیشرفته دزدگیر اتومبیل دزدگیر کلاسیک MAGICAR تلفن کننده رله خرید ریموت ماتریکس دزدگیر ماجیکار دی وی آر پک دوربین مدار بسته دزدگیر آپارتمان سوکت فابریک چشم هارد پی ال سی مادون قرمز فایروال چیتا چیرکار

نماد اعتماد الکترونیکی

ریموت HSP

( 1755 )

ریموت HSP

موجود در دو فرکانس 315 و 433 مگا هرتز

کددهی بسیار آسان بوسیله دکمه ها

باتری 23a

نمایشگر led

برد بالا

4 دکمه

بلوتوثی کدلرن

قابلیت استفاده برای سیستم های مختلف

دارای محافظ کشویی

قابلیت تعریف کد برای هر دکمه به صورت مجزا

125,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

ریموت HSP

به نسل جدید ریموت کنترل های ساده با قابلیت کپی و تکثیر از یک ریموت کنترل، ریموت بلوتوث گفته می شود. ریموت HSP نوعی از ریموت بلوتوث می باشد.

نحوه ی کارکرد ریموت HSP به این صورت است که با فشردن هر یک از دکمه هایی که روی ریموت HSP تعبیه شده، یک دستور خاص به گیرنده ی امواج ارسال می شود. از مهمترین بخش های ریموت HSP می توان به بخش فرستنده ی امواج رادیویی و بخش کنترل باز کردن و قفل کردن درب خودرو  اشاره نمود.
در ریموت HSP یک سیستم شناسایی مادون قرمز برای شناسایی مالک خودرو وجود دارد که پس از اجرای پروسه ی شناسایی سیستم بلوتوث فعال می شود و ریموت به کار می افتد.
ریموت HSP بسیار کوچک و سبک می باشد و معمولا طوری طراحی شده است که هنگام کددهی ریموت HSP سیگنال های آن با دیگر سیگنال های بلوتوثی تداخل نداشته باشد.

فروش ریموت HSP برای دو سیستم عامل اندروید و IOS  ارائه شده است. همچنین می توان تمامی آپشن های خودروهایی که دارای سیستم عامل های اندروید هستند را با استفاده از ریموت های HSP  کنترل نمود. باطری ریموت هایHSP طوری طراحی شده که می توانند به مدت چند سال بدون اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، کارکرد داشته باشند. زیرا تنها زمانی که از ریموت استفاده می نمایید شارژ مصرف می شود.

تغییر تنظیمات و کدهای ریموت از مهمترین قابلیت های ریموت HSP است که بر اساس آن می توان آنها برای هر وسیله ی نقلیه ای با تنظیم سیستم بلوتوث آن استفاده نمود.

ریموت HSP عمدتا در سیستم های بک پارکینگ، ریموت های راهبند ها، ریموت های کرکره برقی ها، ریموت کنترل درب برقی استفاده می شود.



 قیمت ریموت HSP

قیمت ریموت HSP بسته به کیفیت محصول و توانایی کپی کردن از مدل های مختلف ریموت های کنترل متفاوت می باشد.



روش خام کردن کد ریموت HSP

ریموت HSP از طریق کلید های ریموت کنترل، خام یا بدون کد می شوند به این صورت که با نگاه داشتن 2 عدد از میکروسوئیج ریموت کنترل HSP می توان ریموت کنترل را بدون کد و آماده کددهی مجدد نمود.

روش کار اینگونه است که کلید باز و قفل ریموت HSP را 5 ثانیه با هم دیگر نگاه داشته و پس از چند بار چشمک زدن LED، یکی از کلید ها را رها نموده و کلید دیگر ریموت HSP را همچنان نگه داشته و کلید رها شده را 3 بار فشار داده ریموت شروع به چشمک زدن می کند.

روش کد دهی به ریموت HSP

برخی از ریموت کنترل ها که قابلیت کد 64 بایتی را بر روی ic ها دارند غیر قابل کپی و تکثیر از طریق ریموت کنترل HSP می باشند.


هنگام ست کردن ریموت HSP بهتر است نکات زیر را رعایت کنید.

در موقع کددهی ریموت بلوتوث بهتر است ریموت کنترل اچ اس پی را پشت به پشت ریموت بلوتوث قرار دهید، این امر باعث بهبود روند کد دهی می شود.

یکی دیگر از راهکارهای بهبود کد دهی به ریموت بلوتوث این است که نقاط فلزی ریموت HSP را به نقاط فلزی ریموت بلوتوث چسبانده و بعد کددهی را انجام دهید از این طریق ریموت بلوتوث به صورت سریع تر و دقیق تر با ریموت HSP ست می شود.

ریموت hsp به درب برقی میخوره ؟

باسلام ازاین محصول میشود برای ریموت NDR433.92یدک گرفت یا خیر

باسلام ازاین محصول میشود برای ریموت NDR433.92یدک گرفت یا خیر

بخش سوال و جواب درباره محصول :