برچسب‌ها

دستگاه کنترل تردد دزدگیر آپارتمان نصب classic مداربسته 5500 پی ال سی پیشرفته کلاسیک ریموت نصب دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای دوربین مداربسته دید در شب استیل میت رله پک دوربین مداربسته ip چشم ماجیکار قیمت دوربین مداربسته tracker دی وی آر plc فابریک ردیاب سایلکس موبایل تصویری ردیاب فابریک دزدگیر اماکن ریموت کنترل هواتای دوربین مداربسته دام چیرکار دیتکتور cctv لیزری پارکینگ انتقال تصویر N1 beam sensor بیم خطی دوربین مداربسته میکروفون سامسونگ چیتا 206 اینترنتی دزدگیر پژو دید در شب دیجیتال چشم دزدگیر اماکن 4کانال سوکت فابریک جی پی اس ساده matrix ارزان پراید جدید سوکت مخفی فک پارادوکس چشمی ahd کنترل سنسور مجیکار بیسیم دزدگیر کلاسیک sony ماتریکس استندالون همکار دزدگیر اتومبیل 4net چشم خطی GPS قیمت ارزان قیمت دزدگیر بک سنسور فروش زنوتیک خودرو واردکننده سیمکارتی هاوال پک دوربین مدار بسته تعمیر ردیاب ماشین فروشگاه ترکر دزدگیر ماجیکار چشم لیزری دوربین مداربسته چیرکار کنترلر MAGICAR دزدگیر پراید silex دستگاه ساعت زنی پایه دوربین مداربسته اماکن laser GPS DVR دزدگیر تصویری مادون قرمز دزدگیر منزل آژیر فایروال ردیاب موتور تلفن کننده اعلام حریق لیزر پژو دستگاه حضور و غیاب دوربین بهترین chaircar

نماد اعتماد الکترونیکی

جی پی اس ماشین آلات راهسازی M 110 AS

( 1578 )

جی پی اس فابریک ماشین های راهسازی  GPS M110 AS

عدم دخالت در سیم کشی خودرو هنگام نصب

بالاترین کیفیت نصب

انتقال آسان به خودروی دیگر

استفاده دقیق از اتصالات استاندارد تأیید شده

دارای 12 ماه گارانتی

Chaircar

3,270,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

مشخصاتGPS  ردیاب چیرکار سری زیمنس 

·         حجم کوچک با کارائی های فراوان، دارای قاب مقاوم به گرد و غبار و رطوبت

·         استفاده از ماژول ردیابی با دقت بالا، ما ژول صنعتی مخابراتی مدل SIMCOM800C با قابیلت کارکرد مداوم و مصرف کمتر انژی و کارایی بیشتر نسبت به ماژول های قدیمی

·         نصب بسیار آسان بدون کوچکترین تداخل در سیستم برقی اتومبیل ، تنها دارای دورشته سیم، دارای حسگر داخلی ACCکه روشن بودن اتومبیل را از تغییر ولتاژ حس می کند و نیاز به سیم کشی اضافی ندارد. بسیار ایده آل برای خودروهای دارای سیستم حساس برقی و CAN BUS

·         قابلیت عملکرد در دو بستر SMSو پلتفرم GPRS

·         تخطی از سرعت مجاز: کاربر می تواند سرعت معینی را برای ردیاب تعریف نماید که در صورت عدول ازآن سرعت به کاربر اطلاع داده می شود.

·      درخواست موقعیت توسط گوشی موبایل کاربر ، در زمان عدم دسترسی به اینترنت

·         ریست نمودن دستگاه از طریق گوشی و ارسال پیامک

·         تعیین تعداد ارسال موقعیت در زمان روشن و خاموش بودن اتومبیل بطور جداگانه جهت صرفه جویی در هزینه شارژ سیم کارت

·         ردیابی از طریق تخصیص کاربری از طرف شرکت که با همان نام کاربری هم از طریق اپلیکیشن و هم از طرق وب سایت کنترل ها انجام می شود.

·         قابلیت شخصی سازی اپلیکیشن و سایت جهت موسسات و ارگان ها

·         دارای اپلیکیشن فارسی اندروید و اپل

·         کارکرد GPS  در زیر سقف و مناطق خازج از دسترس تکنولوژی AGPS

·         دارای باطری پشتیبان جهت حفاظت از خودرو در مواقع قطع باطری اتومبیل.

·         دارای حافظه 600 هزار نقطه در داخل مموری سیستم.

·         قابلیت تعریف 3 مدیر برای دستگاه

·         ارسال اطلاعات در هر بار تغییر زاویه وسیله نقلیه (سیگنال تغییر جهت)

·         ارسال هشدار کم شدن شارژ باطری

·         پردازشگر قوی و آنتن GPS و GSM داخلی

·         ولتاژ قابل استفاده: 9 الی 36 ولت

·         استفاده هم زمان از گوگل مپ و اپن استریت کپ

·         قابلیت نمایش تمامی خودروهای مشتری در یک صفحه

·         قابلیت  در شرایط بد آب و هوائی

 

راه اندازی نرم افزاری :

جهت دانلود اپلیکیشن و ردیابی آنلاین به سایت زیر مراجعه نمایید

map-gps.ir

نحوه ورود به سامانه و مشاهده موقعیت :

وارد سایت map-gps.ir شده و نرم افزار مربوط به سیستم عامل تلفن همراه خود را دانلود کنید


در ستون سمت راست صفحه روی نام خودرو کلیک کرده تا مسیر ردیابی و جهت حرکت بر روی نقشه ظاهر شود.همچنین با کلیک بر روی هر کدام از فلش های جهت نما، جزئیات موقعیت مورد نظر برای شما نمایش داده می شود.

با انتخاب گزینه ریز حرکت و وارد کردن تاریخ، میتوانید ریز حرکت خودرو در روزهای گذشته را مشاهده نمایید

گزارش گیری:

میزان توقفات

برای اطلاع از میزان توقفات و جزئیات آن در بازه زمانی دلخواه، در منوی بالای صفحه گزینه گزارشات و سپس توقفات را انتخاب کرده و در صفحه ظاهر شده بعد از وارد کردن تاریخ و زمان مورد نظر روی گزینه بروزرسانی کلیک میکنیم

تخلف از سرعت مجاز

برای گزارش گیری زمان و مکان عبور از سرعت مجاز در منوی بالای صفحه، گزارشات و سپس سرعت را انتخاب می کنیم و در صفحه ظاهر شده سرعت مجاز و تاریخ مورد نظر را وارد کرده و بروزرسانی می کنیم

گزارش جانبی

برای گزارش جانبی و اطلاع از میزان تقریبی مصرف سوخت، میزان توقفات، حداقل و حداکثر سرعت و مسافت طی شده در قسمت گزارشات، گزینه جانبی را انتخاب کرده و پس از وارد کردن بازه زمانی دلخواه، بروزرسانی میکنیم

تنظیمات کاربردی:

در منوی بالای صفحه، تنظیمات و سپس تنظیم دستگاه ها را انتخاب کنید


.0

 

ماشین آلات راهسازی تجهیزاتی هستند که برای ساخت و نگهداری جاده ها، پل ها، ساختمان ها و سایر زیرساخت ها استفاده می شوند. آنها طیف گسترده ای از عملکردها را انجام می دهند، از جمله:

  • خاکبرداری: برداشتن خاک از زمین
  • حمل و نقل: حمل مواد از یک مکان به مکان دیگر
  • فشرده سازی: فشرده کردن خاک یا مصالح برای افزایش استحکام آنها
  • تسطیح: صاف کردن سطح خاک
  • حفاری: ایجاد سوراخ یا گودال در خاک

انواع مختلفی از ماشین آلات راهسازی وجود دارد، هر کدام برای یک کار خاص طراحی شده اند. برخی از رایج ترین انواع ماشین آلات راهسازی عبارتند از:

  • تراکتور: تراکتور یک ماشین همه کاره است که برای طیف گسترده ای از وظایف راهسازی استفاده می شود. آنها اغلب برای کشیدن سایر تجهیزات راهسازی مانند بولدوزر، بیل مکانیکی و اسکریپر استفاده می شوند.
  • بولدوزر: بولدوزر یک ماشین سنگین است که برای خاکبرداری و جابجایی مواد استفاده می شود. آنها دارای یک تیغه فلزی بزرگ هستند که می تواند برای فشار دادن، کشیدن یا صاف کردن خاک استفاده شود.
  • بیل مکانیکی: بیل مکانیکی یک ماشین با قابلیت حرکت است که برای حفاری، بارگیری و حمل مواد استفاده می شود. آنها دارای یک بازوی بلند و یک بیل هستند که می تواند برای برداشتن خاک، سنگ یا مواد دیگر از زمین استفاده شود.
  • لودر: لودر یک ماشین با قابلیت حرکت است که برای بارگیری و حمل مواد استفاده می شود. آنها دارای یک بازوی بلند و یک سطل هستند که می تواند برای برداشتن مواد از زمین و بارگیری آنها در کامیون یا سایر وسایل نقلیه استفاده شود.

  • اسکریپر: اسکریپر یک ماشین با قابلیت حرکت است که برای حمل و نقل خاک و مواد استفاده می شود. آنها دارای یک بدنه بزرگ هستند که می تواند با خاک یا مواد دیگر پر شود. اسکریپرها معمولاً برای حمل خاک از محل های حفاری به محل های دفن استفاده می شوند.

ماشین آلات راهسازی نقش مهمی در ساخت و نگهداری زیرساخت های ما دارند. آنها به ما کمک می کنند تا جاده ها، پل ها، ساختمان ها و سایر سازه های مورد نیاز برای زندگی روزمره خود را بسازیم و نگهداری کنیم.

 کلمات کلیدی 

بخش سوال و جواب درباره محصول :