برچسب‌ها

دزدگیر پژو لیزر دستگاه ساعت زنی ahd دزدگیر کلاسیک سیمکارتی MAGICAR دزدگیر ماجیکار ماتریکس سایلکس دستگاه حضور و غیاب پارادوکس beam sensor کنترل دزدگیر اماکن سوکت 5500 نصب دوربین مداربسته جی پی اس استندالون classic ردیاب فابریک ماجیکار ترکر ردیاب هاوال N1 خودرو ریموت استیل میت ردیاب ماشین 4net قیمت دوربین مداربسته چشم چشمی تعمیر اماکن ارزان دوربین مداربسته دام زنوتیک بیسیم GPS سنسور بک سنسور چشم لیزری تصویری دی وی آر پایه دوربین مداربسته ساده DVR کنترلر اینترنتی فک آژیر میکروفون laser GPS تلفن کننده مداربسته ردیاب موتور پراید دوربین قیمت لیزری فروش plc انتقال تصویر دزدگیر اتومبیل chaircar چشم خطی بهترین بیم خطی ارزان قیمت مجیکار نصب پک دوربین مداربسته دوربین مداربسته چیرکار کلاسیک پیشرفته همکار دوربین مداربسته دید در شب matrix چشم دزدگیر اماکن 4کانال پی ال سی اعلام حریق واردکننده sony silex دزدگیر آپارتمان مادون قرمز ریموت کنترل دزدگیر سوکت فابریک پک دوربین مدار بسته چیتا cctv دزدگیر منزل tracker دید در شب موبایل دیجیتال دیتکتور سامسونگ دزدگیر تصویری جدید دزدگیر پراید فایروال رله فابریک ip مخفی دستگاه کنترل تردد دزدگیر ماهواره ای پژو 206 پارکینگ فروشگاه هواتای چیرکار دوربین مداربسته

نماد اعتماد الکترونیکی

شوک سنسور دزدگیر اماکن

( 2146 )

خرید شوک سنسور دزدگیر اماکن

بهترین وسیله برای امنیت درب های منازل و درب های ضد سرقت
بدین شکل که وقتی سارق درحال کار روی قفل هست هشدار دزدگیر فعال شده و موجب متواری شدن سارقان خواهد شد.

298,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

شوک سنسور دزدگیر اماکن 

شوک سنسور یک وسیله ی بسیار کاربردی و از سنسورهای دزدگیر اماکن محسوب میشود.از شوک سنسور یا سنسور ضربه میتوانید برای جلوگیری از تخریب دیوار ها و سقف اماکن،شکستن پنجره ها،دستبرد به ویترین طلافروشی ها و... استفاده کرد. 

نحوه عملکرد شوک سنسور دزدگیراماکن

به محض اینکه شخص یا اشخاصی قصد شکستن شیشه و تخریب درب یا دیوار و یا پنجره را داشته باشند شوک سنسور دزدگیراماکن که به لرزش حساس است به دستگاه مرکزی دزدگیراماکن فرمان داده و آزیر را به صدا درمی آورد و دستگاه به تمام شماره های ثبت شده به عنوان مدیر اطلاع میدهد.

محل نصب شوک سنسور دزدگیراماکن

مناسب ترین مکان ها برای نصب شوک سنسور دزدگیر اماکن به استفاده ما در مکان مورد نظر بستگی دارد،برای مثال اگر میخواهیم در طلافروشی از آن استفاده کنیم،میتوانیم شوک سنسور را پشت ویترین ها نصب کنیم تا از هرگونه ضربه یا دستبرد به شیشه ویترین ها جلوگیری کند،یا حتی در گاوداری ها،موزه ها و منازل مسکونی.

ولی به طور کلی بهترین موقعیت برای نصب شوک سنسور پشت درهای ورودی و پنجره ها است.

شوک سنسور اماکن یک وسیله بسیار کاربردی و بسیار مطمئن،جهت مراقبت و حفاظت از منزل یا محل کار شما محصول شرکت نگهبان سیستم.

شرایط استفاده از شوک سنسور اماکن

برای نصب این شوک سنسوراماکن شرایط خاصی وجود ندارد  بعضی از سنسورها وقتی برروی شیشه های کم ضخامت و نازک و یا دیوارهایی با مقاومت بسیار پایین نصب شود سنسور میتواند با آزیر های مزاحم همراه باشد زیرا اگر شیشه ها نازک باشند با تردد هر ماشین سنگین یا... با لرزش شیشه ها سنسور تحریک شده و آژیر به صدا درمی آید.

شوک سنسور دزدگیر اماکن محصول شرکت نگهبان سیستم دارای قابلیت تنظیم حساسیت بوده بنایراین اگر در موقعیت های پرارتعاشی قراردارید میتوانید درجه آن را پایین بیاورید و یا حتی میتوانید در بالاترین درجه قراردهید که با هر ضربه و عکس العمل کوچکی سنسور تحریک شده و آژیر به صدا در بی آید.

انواع شوک سنسور

شوک سنسورهای اماکن بر حسب موقعیت بر دو نوع باسیم که از طریق سیم کشی به دزدگیراماکن متصل می شود و نوع دوم بیسیم که به صورت وایرلس با دستگاه دزدگیراماکن کد می شود.

این شوک سنسور در دسته شوک سنسورهای سیمی قراردارد شوک سنسورهای بیسیم به مراتب عملکرد بهتری نسبت به شوک سنسورهای بیسیم دارند

شوک سنسورهای سیمی به باتری نیاز ندارند بنابراین هزینه کمتری هم نسبت شوک سنسورهای بیسیم دارند.

مکان های استفاده از شوک سنسور دزدگیر 

از شوک سنسور دزدگیر اماکن میتوان جهت محافظت از منازل مسکونی،گاوداری ها،دامداری ها،طلافروشی ها،مغازه ها،دفترها،اماکن عمومی،انبارهای کالا و ... استفاده کرد.

شوک سنسورهای اماکن یک وسیله بسیار کاربردی با کارایی بالا بوده و همچنین باتوجه با استفاده خود میتوانید درهر مکانی که مدنظر دارید مورداستفاده قراردهید.

نحوه عملکرد شوک سنسور دزدگیراماکن

به محض اینکه شخص یا اشخاصی قصد شکستن شیشه و تخریب درب یا دیوار و یا پنجره را داشته باشند شوک سنسور دزدگیراماکن که به لرزش حساس است به دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن تحریک داده و دستگاه آژیر می کشد و با شماره های وارد شده در دستگاه تلفن کننده اماکن تماس می گیرد. 

محل نصب شوک سنسور دزدگیراماکن

مناسب ترین مکان ها برای نصب شوک سنسور دزدگیر اماکن بر روی درب، دیوار، شیشه یا پنجره می باشد.

انواع شوک سنسور

شوک سنسورهای اماکن بر حسب موقعیت بر دو نوع باسیم که از طریق سیم کشی به دزدگیراماکن متصل می شود و نوع دوم بیسیم که به صورت وایرلس با دستگاه دزدگیراماکن کد می شود.

آیا استفاده از شوک سنسور ها ضروری است؟

امنیت برای هر شخصی یک امر ضروری هست و باید یتوانیم به هر طریقی که شده از خود و اموال خود محافظت کنیم،امروزه که ورود به اماکن و بازکردن درها و پنجره ها کار آنچنان سختی برای سارقین نیست میتونید با استفاده از یک شوک سنسور تا حد زیادی از ورود سارق به منزل یا محل کار خود جلوگیری کنید.

برای مثال وقتی شما دریک مجتمع زندگی میکنید،سنسور با جلوگیری از ضربه و ورود سارق آژیر را به صدا درآورده و کل مجتمع را از این رخداد مطلع میسازد و سارق پا به فرار میگذارد.ضروریت استفاده از سنسورهارا زمانی متوجه میشوید که چندروزی از محل سکونت یا کار خود دور باشید،که خیالتان از امنیت آنها راحت باشد.

همچنین علاوه بر استفاده از شوک سنسور ها میتوانید از انواع چشم و سنسور دزدگیر جهت محافظت از اماکن مختلف استفاده کنید.

 

کاربرد های کلی شوک سنسور دزدگیر 

1.دارای حسگر فوق العاده قوی و حساس 

2.دارای برد عالی و مناسب 

3.دارای قابلیت تنظیم حساسیت 

4.عملکرد سریع در هشداردهی 

5.محدود کردن دسترسی و محافظت از اماکن مختلف 

6.سنسور باسیم بدون نیاز به باتری 

شوک سنسور دزدگیر اماکن از محصولات پرطرفدار و بسیار کاربردی و مطمئن با عملکرد عالی میتواند به حفظ امنیت محل سکونت و کار شما بسیار کمک کند و این اطمینان خاطر را به شما بدهد که هرکجا که هستید خیالتان آسوده باشد.

با نصب این سنسور میتوانید پیش از ورود سارق به محیط و حین دستکاری قفل و یا درب ورودی از وقوع سرقت مطلع شوید.
همچنین این سنسور برروی تمامی پنل های دزدگیر اماکن نیز به راحتی متصل میشود.

آیا شوک سنسور دیواری را می‌توان دز فضای بیرون نصب کرد ؟

کیفیتش خوبه خدائیش از اونایی که قبلا بود واقعا بالاتره

ممنون از شما بابت سنسور دیوار دزدگیر اماکن نصاب وصلش کرد و کارایی خوبی داره با ضربه محکم به دیوار آژیر میزنه

شوک سنسور جنس خوب است.
هم کارکردش خوبه هم بدنه قوی

بخش سوال و جواب درباره محصول :

29/11/1402 08:02 Taliseh

سلام
ما شرکت گاوداري هستیم این مدل سنسور دیواری را برای دیوار میخوام
چند تا از این سنسور های دیواری چیرکار میشه باهم نصب کرد

02/12/1402 15:07 نگهبان سیستم

تعداد سنسور دیواری در این مدل به علت دارا بودن رله زیمنس محدودیتی نداره ولی برای سایر شوک سنسورها این موضوع صدق نمیکنه و حد اکثر 3 سنسور میتونید در هر زون کار بزارید

30/11/1402 22:58 صالحی

سنسور دیوار دزدگیر اماکن به هر دزدگیری نصب میشه یا باید دزدگیر رو عوض کنم از این جدیدا بزارم؟

02/12/1402 15:04 نگهبان سیستم

سنسور دیواری دزدگیر اماکن به همه مدل دزدگیر میخوره

03/12/1402 09:59 محسن

یعنی این دستگاه شوک سنسور دیواری پشت درب ورودی قرار میگیره و اگر ضربه ای به در وارد بشه آژیر به صدا در میاد و دزدگیر به ما اطلاع میده درسته؟

08/12/1402 19:25 نگهبان سیستم

بله
قبل از ورود سارق صدای دزدگیر درمیاد

21/12/1402 21:14 علوی

سلام
بهترین دزدگیر اماکن پیشنهادی شما کدام دزدگیر است ؟

21/12/1402 23:20 نگهبان سیستم

همه دزدگرها خوب هستند هر کدوم که دوست داشتید بخرید ولی معمولا فایروال و چیرکار بیشتر مشتری ها راضی ترند