برچسب‌ها

DVR پژو تعمیر استندالون رله کلاسیک دزدگیر اتومبیل دی وی آر ساده اماکن تله ماتیکس دستگاه کنترل تردد laser GPS ip چشمی هاوال پیشرفته دوربین مداربسته چیرکار لیزر ماتریکس beam sensor اعلام حریق MAGICAR 4کانال sony جدید زنوتیک فروش موبایل خودرو استیل میت آژیر اینترنتی دزدگیر تصویری سامسونگ هواتای دیتکتور بک سنسور 206 هارد قیمت دوربین مداربسته دزدگیر اماکن همکار چیتا ahd سوکت فابریک پی ال سی دید در شب فایروال چشم تصویری چشم دزدگیر اماکن دزدگیر پراید بیسیم جی پی اس پک دوربین مدار بسته ارزان قیمت چشم لیزری ترکر مداربسته بیم خطی تلفن کننده دستگاه حضور و غیاب نصب 5500 مادون قرمز چیرکار ماجیکار ریموت لیزری ریموت کنترل 4net مجیکار پارکینگ دیجیتال tracker پایه دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای کنترل ردیاب فابریک پک دوربین مداربسته silex دزدگیر کلاسیک ردیاب موتور پراید دزدگیر منزل سوکت matrix فابریک ریموت تصویری دزدگیر آپارتمان میکروفون فروشگاه خرید پارکینگ سنسور سنسور نصب دوربین مداربسته سایلکس چشم خطی سیمکارتی مخفی cctv دزدگیر ماجیکار ردیاب ماشین دزدگیر دوربین مداربسته classic فک پارادوکس N1 دوربین ارزان GPS خرید ریموت chaircar ردیاب دزدگیر پژو قیمت plc کنترلر

نماد اعتماد الکترونیکی

دوربین مداربسته دید در شب, مدل 298SH

2.4 مگاپیکسل
سنسور : 323SONY
لنز : 3.6mm
برد دید در شب : 40m
ضد رطوبت و گرد و غبار

افزودن به لیست دلخواه

دوربین مداربسته دید در شب

دید در شب در دوربین‌های امنیتی مداربسته بسیار موثر است اما نیاز به نصب صحیح دارد. قرار دادن دوربین‌های دید در شب در برابر نور زیاد ممکن است باعث فرسودگی آنها شود.


در انتخاب سیستم های امنیتی دید در شب دو تکنولوژی اصلی وجود دارد که انتخاب آن به هدف مشتری بستگی دارد.

تقویت نور

بهبود تصویر گاهی با تقویت نور انجام می‌شود. عملکرد دوربین هایی با این قابلیت به نحوی است که  می‌توانند مقادیر کمی نور را گرفته و تقویت کنند.
نور مادون قرمز برای بیشتر افراد غیر قابل مشاهده است اما آنچه که چشم انسان نمی‌تواند تشخیص دهد توسط دستگاه‌ها قابل پردازش است. تقویت نور می‌تواند تصویری تولید کند که به راحتی قابل مشاهده است. این بدین معنی است که عملیات نظارت را می‌توان با وجود فقدان آشکار نور ادامه داد.

تصویربرداری گرمایی

بیشتر اجسام نوعی انرژی مادون قرمز را از خود ساتع می‌کنند. مواد ارگانیک گرم بطور طبیعی انرژی مادون قرمز بیشتری را نسبت به اجسام سرد تولید می‌کنند. برای مثال مشاهده‌ی بدن‌های گرم با این فن‌آوری آسان است. به همین طریق، بررسی اجسام مصنوعی که گرما تولید می‌کنند نیز آسان است. مثلاً خودروها مقداری کمی گرما از خود انتشار می‌کنند.
هر چیزی که زنده است از انرژی استفاده می‌کند و بنابراین حداقل مقداری گرما بیرون می‌دهد. درختان و سایر گیاهان گرمای زیادی را در محدوده‌ی بالا و قابل اندازه‌گیری نور مادون قرمز تولید نمی‌کنند اما به این معنی نیست که وجود ندارد. اجسام گرم‌تر هنگامی که فوتون‌های مادون قرمز ساتع می‌کنند طول موج‌های کوتاه‌تری به همراه دارند. اجسام بسیار داغ در واقع نور مرئی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل است که فلز در کارخانه‌های فولاد به رنگ قرمز می‌درخشد. لامپ‌های رشته‌ای و هالوژن نیز طبق همین قاعده کار می‌کنند.
تابش‌های حاصله از اجسام را می‌توان با واحدهای تصویربرداری گرمایی گرفت. در حالی که یک عکس ممکن است تصویری را بر اساس نور مرئی تولید کند، ‌این دوربین‌ها به جای عکس ترموگراف تولید می‌کنند. در دوربین‌های خوب چرخه آرایه‌ی آشکارساز حدود یک سیزدهم ثانیه طول می‌کشد و تصویر ترموگرافی ایجاد می‌شود.

ویژگی های دوربین مداربسته دید درشب

سنسورهای مادون قرمز

میزان دید دوربین در تاریکی بستگی به این دارد که دارای چه تعداد سنسور ال ای دی مادون قرمز است. ال ای دی‌های مادون قرمز طول موج‌های بلندتری نسبت به نور طبیعی تولید می‌کند که برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. دوربین این نور مادون قرمز را شناسایی کرده و از آن برای روشن کردن و ساخت تصویری از محیط اطراف آن در تاریکی استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هرچه ال ای دی‌های مادون قرمز بیشتر باشند، دوربین در تاریکی بهتر خواهد دید.

کیفیت تصویر

دید واضح در شب بستگی به قابلیت دوربین برای تولید تصویر با کیفیت دارد. هرچه رزولوشن بهتر باشد، تصویر با کیفیت‌تری تولید می‌شود.

میدان دید

دوربین‌های داخلی دارای میدان دید وسیع‌تری نسبت به دوربین‌های فضای باز هستند زیرا نیازی به نفوذ به عمق تاریکی را ندارند. بیشتر دوربین‌های فضای باز فوکوس زیادی را بر روی یک میدان دید محدود اعمال می‌کنند تا فاصله‌ی بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.


دوربین مداربسته دید درشب مناسب

عامل تعیین کننده در انتخاب یک دوربین امنیتی سیاه و سفید یا رنگی میزان نور در محیط نظارتی است. دوربین‌های رنگی با رزولوشن بالا اغلب دارای یک فیلتر مادون قرمز جهت ایجاد دید یکپارچه در شب هستند. دوربین‌های رنگی انتخاب مناسبی برای استفاده در زمانی هستند که نور کافی وجود دارد. با اینکه رزولوشن دوربین‌های رنگی ممکن است کمتر از دوربین سیاه و سفید با همان قیمت باشد، اما به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوان مو، لباس و رنگ ماشین سارق را دید.



نرخ لوکس شدت نوری که توسط چشم انسان دیده می‌شود را اندازه می‌گیرد. بیشتر دوربین‌های امنیتی رنگی دارای نرخ لوکس بین یک تا چهار هستند، در حالی که دوربین‌های سیاه و سفید دارای نرخ لوکس بسیار کمتری می‌باشند. مشاهده‌ی فیلم ویدئویی بدست آمده از دوربین رنگی معمولاً راحت‌تر از تصاویر سیاه و سفید است و همچنین وضوح بیشتری دارند.
دوربین‌های امنیتی سیاه و سفید که برای شرایط با نور کم طراحی شده‌اند ممکن است دارای نرخ لوکس ۰.۰۰۰۳ باشند. فیلمی که با تک منبع نور در طول شب گرفته می‌شود به وضوح قابل مشاهده است و به اندازه‌ی کافی دقیق است تا بتوان ویژگی‌های اجسام را آشکار کرد. دوربین‌های با نرخ لوکس بالا فیلم‌های با حداقل میزان نویز ویدئویی را ثبت می‌کنند. ساخت دوربین‌های رنگی طراحی شده برای شرایط با نور کم معمولاً پیچیده‌تر و گران‌تر از دوربین‌های سیاه و سفید معادل آنها که تصاویر با کیفیتی را تحت شرایط مشابه تولید می‌کنند، می‌باشد.

دوربین‌های سیمی برای استفاده در فضای بیرون و داخل مناسب هستند و بطور کلی بالاترین کیفیت تصویر را ارائه می‌کنند. انتخاب دوربین مداربسته بیسیم یا سیمی بسته به شرایط محیط و نیاز کاربر می باشد.


سیستم‌های سیمی برای محل‌های گسترده که ممکن است برای پوشش از طریق سیستم بی‌سیم بسیار بزرگ باشند، مناسب هستند. این دوربین‌ها هنگامی که برای نظارت دید در شب استفاده می‌شوند شامل یک فیلتر مادون قرمز هستند که تصویربرداری رنگی دقیقی را فراهم می‌کند. دوربین‌های دید در شب بطور کلی تصاویر سیاه و سفید تولید می‌کنند تا وضوح، کنتراست و جزئیات تصویر مطلوب باشد.


تنظیم دوربین‌های بی‌سیم آسان بوده و روشی مقرون بصرفه برای ایجاد سیستم امنیتی می‌باشد. دوربین‌های امنیتی که از سیگنال‌های بی‌سیم دیجیتالی استفاده می‌کنند در برابر تداخل‌های سیگنال سایر دستگاه‌ها حساس نیستند. دوربین‌های امنیتی دیجیتالی خروجی صوتی و تصویری واضحی را هنگام ثبت و نگهداری فیلم‌ها ارائه می‌کنند.
سیستم‌های بی‌سیم برای نواحی که بطور کامل با سیگنال پوشش داده شده‌اند، مناسب هستند و نیاز به یک خط دید آزاد بین گیرنده و انتقال دهنده دارند. شاخه‌های درختان و حیواناتی که مانع خط دید شوند در سیگنال بدست آمده از یک سیستم خارجی خلل ایجاد می‌کنند. سیستم بی‌سیم که از نیروی باتری استفاده می‌کند دارای سیم‌کشی قابل مشاهده‌ای نبوده و پنهان کردن آن از دید مزاحمین آسان‌تر است.



دوربین‌های تحت شبکه برای کاربر امکان اتصال سیستم را با استفاده از یک روتر کامپیوتری فراهم می‌کنند. این روش اتصال با هر دوربین امنیتی به صورت یک دستگاه کنترل شده توسط روتر برخورد می‌کند. بسیاری از سیستم‌های امنیتی تحت شبکه به کاربر امکان کنترل دوربین را از راه دور از طریق یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت می‌دهند. بسیاری از این دوربین‌ها قادر به ضبط فیلم‌های ویدئویی بر روی یک دستگاه ضبط ویدئو یا کامپیوتری که دارای نرم‌افزار مناسب است، می‌باشند. مشتریان می‌توانند از سیستم‌هایی استفاده کنند که امکان نظارت آنی فیلم را از طریق یک مانیتور اختصاصی، صفحه کامپیوتر یا گوشی همراه فراهم می‌کنند.


دوربین‌های مدار بسته فضای باز باید ضد آب و گرد و غبار باشند تا در هر شرایط آب و هوایی بتوانند کار کنند. دوربین‌های نصب شده زیر یک سقف محافظت بیشتری در برابر آب و هوای نامساعد دارند. دوربین فضای باز باید دارای یک هود محافظتی و یک محفظه در برابر باران باشد تا باران،‌ برف و گرد و غبار از لنز دور بماند و تصویری واضح ارائه شود. برخی مناطقی که معمولاً تحت نظارت قرار دارند شامل خطوط حصار، جاده‌ها، پیاده‌روها و ورودی‌ها هستند.


دوربین‌های داخلی نیازی به اینکه ضد آب باشند، ندارند. نصب یک دوربین نظارتی در یک محل ساده با یک نشانگر ضبط کننده‌ی آشکار مزاحمین را از انجام فعالیت‌های مجرمانه در طول شب دلسرد می‌کند. سایر افراد ممکن است بخواهند که دوربین به شکلی در خانه قرار بگیرد که از دید مزاحمین پنهان باشد.


تشخیص حرکت یک قابلیت مفید برای سیستم‌های نظارتی در فضای بیرون است بخصوص هنگامی که در شب استفاده شود. این قابلیت که یکی از عملکردهای نرم افزارهای ضبط تصویر دیجیتال است هرگونه حرکت داخل فریم را کنترل می‌کند که این حرکت نشانه‌ای برای شروع ضبط است. این قابلیت ضبط انتخابی هنگامی که بطور صحیح تنظیم شود امکان بهینه کردن فضای ذخیره‌ی ضبط کننده و نیز پیوستگی فیلم را فراهم می‌کند. سیستم‌های ویدئویی تشخیص حرکت باید در حالت حساسیت متوسط تنظیم شوند تا حرکات عادی مانند حرکت پرچم یا اجسام در اثر یک باد ملایم باعث تحریک سیستم نشود.

انتخاب تعداد دوربین‌های سیستم

تعداد دوربین‌های سیستم بستگی به میزان پوشش از جمله نظارت پیرامونی، بیرونی و داخلی دارد. مانند هر تجهیزاتی تعداد دوربین‌ها بر میزان سرمایه‌گذاری در سیستم اثر می‌گذارد.

قیمت دوربین مداربسته دید درشب

بر اساس قیمت، خصوصیات دوربین‌های دید در شب متفاوت بوده و انواع گران‌تر دارای امکانات مجهزتری هستند که انواع ارزان‌تر آنها را ندارند. اساساً کیفیت و عملکرد دو عاملی هستند که تعیین کننده‌ی قیمت دوربین مدار بسته دید درشب می‌باشند. دوربین‌هایی که دارای قیمت کمتری هستند برای افرادیکه قصد استفاده از این سیستم را در خانه‌ی خود دارند مناسب می‌باشند. این دوربین‌ها برای نظارت در مناطق تجاری و کاربردهای امنیتی طراحی نشده‌اند.

مشخصات فنی

لنز (LENZ)

3.6mm

نوع لنز

فیکس (FIX)

کیفیت

1080p

رزولیشن

2.4mp / 1920×1080

دید در شب

دارد

نوع IR

40m / many lower powered

تعداد LED

35

نوع کیس

بالت

جنس کیس

فلزی

برد(PCB)

323sony

منوی تنظیمات

ندارد

نوع تراشه تصویر(CHIPSET)

CCD

ولتاژ مصرفی

12ولت

منبع تغذیه(POWER)

12 ولت-2 آمپر

بخش سوال و جواب درباره محصول :