برچسب‌ها

خودرو beam sensor ردیاب موتور جدید مداربسته ردیاب ماشین هاوال بک سنسور لیزری قیمت دوربین مداربسته فک ip دزدگیر پراید سنسور لیزر کنترل سوکت اینترنتی پراید نصب دوربین مداربسته موبایل سایلکس خرید GPS دزدگیر منزل دزدگیر ماهواره ای مخفی اماکن ردیاب فابریک چشم خطی ماجیکار N1 قیمت فروش پارکینگ دوربین مداربسته همکار جی پی اس plc فابریک classic 206 ahd tracker ریموت ساده ریموت کنترل تله ماتیکس laser GPS آژیر ارزان قیمت دوربین پارادوکس 4کانال sony پک دوربین مداربسته زنوتیک دیتکتور دزدگیر تصویری ترکر cctv دزدگیر پژو سامسونگ دزدگیر بیم خطی دوربین مداربسته چیرکار چشمی کلاسیک chaircar چشم دزدگیر اماکن پژو دستگاه حضور و غیاب اعلام حریق چشم لیزری DVR 4net استیل میت مجیکار تصویری silex سیمکارتی نصب دزدگیر اماکن میکروفون فروشگاه تعمیر هواتای دستگاه کنترل تردد 5500 کنترلر ردیاب استندالون پارکینگ سنسور matrix ریموت تصویری بیسیم دید در شب پایه دوربین مداربسته دیجیتال ارزان پیشرفته دزدگیر اتومبیل دزدگیر کلاسیک MAGICAR تلفن کننده رله خرید ریموت ماتریکس دزدگیر ماجیکار دی وی آر پک دوربین مدار بسته دزدگیر آپارتمان سوکت فابریک چشم هارد پی ال سی مادون قرمز فایروال چیتا چیرکار

نماد اعتماد الکترونیکی

دوربین مداربسته دام آنالوگ

ANALOG cctv

دوربین مداربسته دام آنالوگ

دوربین مدار بسته آنالوگ با سنسور تصویر عالی


SENSOR : 700 TV
LENZ : 3.6mm
System : PAL
IR : 30M

افزودن به لیست دلخواه

ANALOG cctv

دوربین مداربسته دام آنالوگ

دوربین مدار بسته آنالوگ با سنسور تصویر عالی

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته آنالوگ به علت داشتن وضوح تصویر پایین توسط اکثر کارشناسان توصیه نمیشود چرا که تصاویر خوبی در زمان سرقت در اختیار شما قرار نمیدهند اما اگر یک سیستم ارزان قیمت نیاز دارید حتما می توانید دوربین های آنالوگ را در لیست خود قرار دهید و یا اگر قبلا اقدام به خرید و نصب پک دوربین و دی وی آر آنالوگ کرده اید و حالا یک یا چند دوربین شما به مشکل خورده و تصویر ندارد و قابل تعمیر هم نیست و شما هم قصد ندارید هزینه بالایی برای تهیه یک سیستم جدید بنمایید ما به شما این مدل دوربین دام آنالوگ را به شما پیشنهاد میکنیم که در لیست بهترین دوربین های آنالوگ با کیفیت تصویر قابل قبول و قابل رقابت با سایر دوربین های آنالوگ موجود در بازار می باشد سنسور این دوربین 700tv است و از لنز 3.6 میلی متری بر روی حسگر تصویر آن استفاده شده استبرد دید در شب 30m این دوربین تصویری عالی در شب به شما خوهد داد کیس این دوربین از نوع دام یا همان سقفی است که برای فضای داخلی ساختمان منزل ویلا انبار و.... توصیه می شود


SENSOR : 700 TV
LENZ : 3.6mm
System : PAL

بیشتر بدانیم

مزایای دوربین مداربسته آنالوگ

-دوربین های مدار بسته آنالوگ بازده بیشتر، هزینه کمتر و کارائی قابل اطمینانی ارائه می دهند.

-کابل کشی سنتی برای دوربین های آنالوگ استفاده از کابل کواکسیال می باشد. امروزه می توان با استفاده از بالون ها Baluns تصویر را بر روی جفت سیم CAT5 انتقال داد.
با استفاده از بالون و کابل شبکه، ویدئو آنالوگ می تواند مسافت های بسیار طولانی تری نسبت به کابل کواکسیال طی کند. ویدئو بالون ها در سایزهای مختلف بصورت فعال و غیر فعال در دسترس هستند. آنها به هر دو انتهای کابل کشی شما متصل شده و می تواند بسیاری از استانداردهای رایج مانند B 568 را پشتیبانی کند. از آنجا که بالون می تواند ویدیو های آنالوگ، برق (جهت تغذیه دوربین) و داده ها در طول کابل کشی منتقل کند، برای مقاصد کابل کشی استفاده از آی پی مزیتی بیش از دوربین های آنالوگ وجود ندارد.

-استفاده از POE که در دوربین های ip می باشد محدودیت های بسیاری در تامین برق برای سیستم مداربسته ایجاد خواهد کرد که این محدودیت شما را مجبور به استفاده از کابل کشی جداگانه برای تأمین برق خواهد نمود.

-صرف نظر از این که آیا ویدیو از طریق CAT5 منتقل شده و یا کواکسیال، تفاوت های مهم بین ترافیک شبکه ویدئویی آنالوگ و  دیجیتال وجود دارد. ترافیک ویدیویی آنالوگ، غیر فشرده و مستقل است و در یک شبکه از دوربین های مختلف قرار نمی گیرد. ترافیک IP مانند VOIP، هزاران مشکل و خطای بالقوه از قبیل: محدودیت پهنای باند، تراکم شبکه، نرخ بیت، اندازه فایل، ایجاد توازن بار، ویروس ها و غیره دارد. اگر شبکه قطع شود، ویدیو ضبط شده و یا تحت نظارت با مشکل مواجه خواهد شد.

-در دوربین آی پی کد گذاری در داخل خود دوربین انجام می شود در حالی که در دوربین های آنالوگ مسئولیت کدگذاری به عهده دستگاه DVR می باشد. مشکل کد گذاری در خود دوربین محدودیت در قدرت پردازش و کیفیت از نقاط ضعف سیستم تحت شبکه به شمار می آید اگر شما نیاز به ویدئو با کیفیت بالا داشته باشید، بسیاری از کد کننده ها موجب حذف فریم، تأخیر در بازسازی و سایر مشکلات می شوند. در اینصورت معمولاً انتخاب شما یا باید نرخ فریم بالا با کیفیت پایین تر و یا نرخ فریم پایین تر با کیفیت بالاتر باشد.دوربین های آنالوگ تصاویر ویدیویی غیر فشرده را به DVR منتقل می کنند و شما منابع سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری برای رمزگذاری و ذخیره ویدیو در دسترس خواهید داشت.

-نگرانی که در دوربین های IP وجود دارد فاصله زمانی فشرده سازی ویدیو ارسالی و محدودیت های شبکه می باشد که یک تأخیر زمانی در مانیتورینگ مستقیم تصاویر بوجود خواهد آمد. در صورتی که در سیستم آنالوگ شما قادر خواهید بود قبل از عملیات کدگذاری و فشرده سازی تصاویر، ابتدا آن را برای مانیتورینگ فرستاده و سپس اقدام به ذخیره سازی کنید.در حالی که برخی از دوربین های IP می توانند مقدار محدودی از ویدئو را در حافظه داخلی خود ذخیره نمایند ، قطعی و مشکلات شبکه می تواند منجر به از دست رفتن تمامی تصاویر زنده در حال مشاهده و ضبط شود.

-تلاش برای محدود کردن نقایص احتمالی شبکه، از جمله سوئیچ های لایه ۳، شبکه های IP از رده خارج شده و غیره، بار هزینه های سرویس و مدیریت آنرا به طور قابل توجهی افزایش می دهد. شبکه ها می توانند توسط ویروس ها آلوده شده و نتایج فاجعه باری حاصل شود. دستگاه های آنالوگ با مشکلات بالقوه کمتری مواجه هستند و هزینه های کمتری برای نگهداری آن متحمل خواهید بود.دوربین IP یک دستگاه شبکه است و نیاز به مدیریت و سرویس مستمر دارد. هزینه های نگهداری تجهیزات شبکه یک سازمان کوچک می تواند از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان در سال باشد.
دوربین های آنالوگ، دستگاه های پسیو می باشند. کافی است یک بار نصب و تنظیم و رها شوند، هیچ آدرس IP برای مدیریت و بررسی وجود ندارد، هیچ نگرانی در مورد برنامه دهی به آنها نیست، آنها یا کار می کنند یا نمی کنند.

-دوربین های آنالوگ نیاز به تخصص اندکی برای نصب و پیکربندی سیستم دارند. دوربین های آی پی، نیاز به برخی مهارت های پایه ای شبکه برای نصب های کوچک و نیاز به میزان قابل توجهی از مجموعه مهارت های فنی و علمی برای اجرای پروژه های بزرگ خواهند داشت.

جهت مشاوره و خرید انواع دوربین آنالوگ با تیم کارشناسی ما به شماره 66051812 تماس نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید

بخش سوال و جواب درباره محصول :