برچسب‌ها

دستگاه کنترل تردد دزدگیر آپارتمان نصب classic مداربسته 5500 پی ال سی پیشرفته کلاسیک ریموت نصب دوربین مداربسته دزدگیر ماهواره ای دوربین مداربسته دید در شب استیل میت رله پک دوربین مداربسته ip چشم ماجیکار قیمت دوربین مداربسته tracker دی وی آر plc فابریک ردیاب سایلکس موبایل تصویری ردیاب فابریک دزدگیر اماکن ریموت کنترل هواتای دوربین مداربسته دام چیرکار دیتکتور cctv لیزری پارکینگ انتقال تصویر N1 beam sensor بیم خطی دوربین مداربسته میکروفون سامسونگ چیتا 206 اینترنتی دزدگیر پژو دید در شب دیجیتال چشم دزدگیر اماکن 4کانال سوکت فابریک جی پی اس ساده matrix ارزان پراید جدید سوکت مخفی فک پارادوکس چشمی ahd کنترل سنسور مجیکار بیسیم دزدگیر کلاسیک sony ماتریکس استندالون همکار دزدگیر اتومبیل 4net چشم خطی GPS قیمت ارزان قیمت دزدگیر بک سنسور فروش زنوتیک خودرو واردکننده سیمکارتی هاوال پک دوربین مدار بسته تعمیر ردیاب ماشین فروشگاه ترکر دزدگیر ماجیکار چشم لیزری دوربین مداربسته چیرکار کنترلر MAGICAR دزدگیر پراید silex دستگاه ساعت زنی پایه دوربین مداربسته اماکن laser GPS DVR دزدگیر تصویری مادون قرمز دزدگیر منزل آژیر فایروال ردیاب موتور تلفن کننده اعلام حریق لیزر پژو دستگاه حضور و غیاب دوربین بهترین chaircar

نماد اعتماد الکترونیکی

دزدگیر ماهواره ای فابریک MVM

( 1716 )

ردیاب سینوال پلاس Sinowall plus

دارای خاموش کن موتور خودرو

دارای شوک سنسور بیرونی

اخطار باز شدن درب ها

شنود صدای داخل خودرو

اخطار ضربه

تلفن کننده اتوماتیک

ردیابی آنلاین و آفلاین

دارای کلید sos

دارای سرور داخلی

نرم افزار اندروید و IOS

سینوال

3,400,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

 GPS فابریک MVM

ویژگی های اصلی ردیاب سینوال پلاس

  • ردیابی برخط
  • حسگر سوییچ acc
  • اخطار باز شدن درب ها
  • هشدار سرعت غیر مجاز
  • دارای خاموش کن موتور خودرو
  • دارای شوک سنسور بیرونی
  • اخطار باز شدن درب ها
  • شنود صدای داخل خودرو
  • اخطار ضربه
  • تلفن کننده اتوماتیک
  • ردیابی آنلاین و آفلاین
  • دارای کلید sos
  • دارای سرور داخلی
  • نرم افزار اندروید و IOS و ...
  • هشدار قطع برق
  • قظع برق یا سوخت رسانی از راه دور
  • قابلیت تشخیص تغییر زاویه متحرک
  • دارای حافظه داخلی جهت ذخیره نقاط هنگام عدم آنتن دهی
  • دکمه اضطراری خطر
  • امکان شنود صدای شفاف محیط از طریق میکروفون

ردیاب sinowall plus از بهترین ردیاب های خودرو با امکانات گسترده شرکت نگهبان سیستم میباشد که با کارایی های فراوان تبدیل به یک ردیاب بسیار پرطرفدار شده.

ردیاب سینوال پلاسSinowall plus

ردیاب سینووال پلاس بی شک یکی از بهترین ردیاب های خودرو با اتصال به برق خودرو و با امکانات بسیار گسترده و جامع جهت ایجاد امنیت خودروی شما که ویژگی های فراوان این ردیاب باعث شده که از هرلحاظ تبدبل به یک ردیاب ویژه و کاربردی شود.

دارای خاموش کن خودرو 

یکی از ویژگی های بسیار کاربردی ردیاب سینووال پلاس،قابلیت خاموش کن موتور میباشد که همراه نصب آن قطعه به نام رله قطع برق متصل میشود که کاربرد آن به این صورت است که میتوانید با اجرای یک فرمان خودرورا خاموش و متوقف کنید و تا زمانیکه دستور را لغو نکنید خودرو خاموش میماند(زمانیکه شما فرمان خاموش شدن را صادر میکنید خودرو با توجه به تشخیص دستگاه در یک سرعت مشخص و با کاهش سرعت خاموش میشود تا آسیبی به خودرو وارد نشود)

شنود صدای داخل خودرو 

ردیاب سینووال پلاس این قابلیت را دارد که شما میتوانید با استفاده از آن صدای داخل کابین را شنود کنید و برای کار کافیست با سیمکارتی که داخل ردیاب قراردادید تماس گرفته و صدای داخل کابین را به راحتی شنود کنید.برای ضبط صدا نیز میتوانید با استفاده از نرم افزارهای ضبط مکالمات،صدا را ضبظ و ذخیره کنید.

 دارای سیسم هشدار ضربه 

ردیاب سینووال پلاس دارای یک سنسور با نام شوک سنسور میباشد که کارایی آن به این صورت هست که زمانی که فعال شود با ایجاد ضربه به خودرو سنسور تحریک شده و با استفاده از ردیاب شما را از این رخداد مطلع میکند همچنین این شوک سنسور قابلیت تنظیم حساسیت دارد که اگر در محیط های حساسی قراردارید میتوانید درجه آن را کم کرده و همچنین میتوانید روی بالاترین درجه قراردهید که با کوچکترین تحرکی سنسور تحریک شود.

علاوه بر خودرو از شوک سنسور اماکن میتوانید جهت محافظت از اماکن داخلی مانند منازل،طلافروشی ها،انبارها و... استفاده کنید.

یک ردیاب قدرتمند

ردیاب سینووال پلاس جزء ردیاب های هست که ردیابی نقطه ای دارند و به اصطلاح نقطه زن هستند و به این منظور که در دریافت اطلاعات بسیار دقیق و ردیابی را بادقت و با ضریب خطایی بسیار ناچیز انجام میدهد و همچنین عملکرد سریع و فوق العاده ای در اطلاع رسانی دارد.

نرم افزار ایرانی 

از فاکتورهای مهم این ردیاب دارا بودن نرم افزار ایرانی است که میتوانید بدون نگرانی از بروز هرگونه مشکل و یا محدودیت اینترنتی از آن استفاده کنید همچنین امکان نصب نرم افزار هم برروی اندروید و هم برروی ios فراهم هست.

قابلیت باتری بکاپ ردیاب 

از ویژگی های بسیارکاربردی و مهم ردیاب sinowall plus  دارا بودن باتری بکاپ است و کاربرد آن به این صورت است که زمانی که به هردلیل از برق مدار خارج شد و یا سارق اقدام به قطع برق موتور کرد،ردیاب از کارنمی افتد و تا چند ساعت به ردیابی ادامه میدهد.

آرشیو تحرکات قبلی 

ردیاب سینووال پلاس این قابلیت را دارد که میتوانید تمامی تحرکات و فعالیت های خودرا تا 12 ماه گذشته بررسی کنید و لیست کاملی با تمامی جزئیات(زمان توقف همراه با مدت زمان توقف،سرعت خودرو در زمان های مختلف و ...)را دراختیار شما قرارمیدهد.

ردیاب سینووال پلاس sinowall plus را میتوان بهترین ردیاب خودرو با امکانات ویژه و گسترده دانست که امکان نصب و اجرا روی تمامی خودروها را دارد و میتواند بهترین انتخاب جهت حفظ امنیت خودروی شما باشد.

چرا ماشین به ردیاب نیاز دارد؟

به دلیل بالا رفتن قیمت خودرو،شما درواقع با خرید یک ردیاب ماشین خودرا بیمه میکنید و خیالتان از امنیت خودرو راحت است که هرگونه فعالیت و رخدادی را به شما اطلاع میدهد،همچنین یکی از دغدغه های اکثر افراد پارک کردن خودرو در موقعیت دورتر به دلیل جای پارک محدود است که استفاده از ردیاب ها میتواند خیال شما را راحت تر کند.

بنابراین میتوان گفت که استفاده از ردیاب خودرو و یا ردیاب موتورسیکلت یکی از اقدامات مهم و یک مسئله ضروری هست که هرکس جهت حفظ امنیت وسیله نقلیه خود باید از آنها استفاده کند.

ردیاب سینووال پلاس میتواند بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای نصب و راه اندازی برروی انواع خودروهای ام وی ام

MWM X22

این خودرو در سگمنت کراس اوورهای شهری کوچک قرار می گیرد و با بهره گیری از پیشرانه 1500 سی سی با قدرت 105 اسب بخار بر اساس نیاز مصرف کنندگان با گریبکس های دستی و اتوماتیک عرضه می گردد. همچنین تنوع آپشنهای فنی و رفاهی، قیمت گذاری منعطف برای مصرف کنندگان با بودجه های متفاوت را فراهم می آورد. X22 از ظاهری اسپرت بهره می برد که زبان طراحی خودرو در کنار استفاده از رینگ و لاستیک 16 اینچی سبب این امر گردیده است. در کنار طراحی جذاب خارجی خودرو، فضای داخلی خودرو نیز از تودوزی دو رنگ اسپرت و سرعت سنج اسپرت بهره می برد.ردیاب sinowall plus میتواند یک انتخاب عالی و مطمئن برای این خودرو باشد.

MWM 110S

اسپرت لاکچری

ام وی ام ۱۱۰ اسپرت یک هاچ بک جمع و جور شهری است. طراحی این خودرو نسبت به نسل قبل تفاوت بسیار زیادی پیدا کرده و خوشبختانه ظاهر بروز و بهتری دارد. البته این طراحی توسط یک شرکت طراحی در تورین ایتالیا انجام شده است.این ماشین پرطرفدار و جوان پسند یک بستر عالی برای نصب و راه اندازی ردیاب sinowall plus برای حفظ امنیت خودرو میباشد.

در نمای جلو چراغ های اصلی به صورت بیضی شکل طراحی شده که به همراه حجم دهی های روی سپر ظاهری شاد و خندان به خود گرفته است. همچنین در قسمت پایینی سپر نیز یک قسمت مشکی رنگ تعبیه شده که درون آن چراغ های مه شکن و ورودی هوا قرار دارند.

MWM 315

/uploads/files/brands/mvm/tip-cover/315-sedan.jpg

خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی ایده ال برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و القاء گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. قابلیت های خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از ان در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در مجموع آن را به خودرویی اقتصادی با ظاهری زیبا و مشتری پسند بدل نموده است. بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنی صورت گرفته، خودرو نتایج بسیار مطلوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس تبدیل نموده است.


 
مشخصات

ابعاد: 90×49.3×16.7
وزن: 50گرم
شبکه: GSM/GPRS
فرکانس: 850/900/1800/1900 MHz
پردازنده GPS: MTK high sensitivity chip
کانال GPS: 66
حساسیت ردیابی: -165dBm
دقت ردیابی: <10 m CEP
زمان لازم برای اتصال به ماهواره: سرد(اولین اتصال) <35ثانیه / گرم<1ثانیه
ولتاژ کاری: 36-9 ولت
پروتکل GPS: Class12, TCP/IP
دمای کاری: -20 الی +70 درجه سانتیگراد
باتری پشتیبان: 200mAh/3.7V Li-Polymer battery
میزان مصرف در حالت فعال و آماده به کار: 5mA-50mA
آنتن GPS/GSM: Built-in
حسگر لرزشی: دارد
حسگر جغرافیایی: دارد
ارسال داده در هنگام تغییر زاویه: دارد
هشدار روشن بودن وسیله نقلیه: دارد
شنود صدا: دارد
ظرفیت حافظه: 1400 موقعیت
رابط Micro USB: جهت فلش کردن حافظه/پیکربندی
ورودی های دستگاه: رله جهت متوقف کردن سوخت رسانی/ دکمه هشدار SOS / میکروفون
قابلیت تنظیم: PC – USB/GPRS/SMS
سیم بندی شامل: 4PIN(باتری/سوییچ/رله)   -   2PIN(دکمه اضطراری)   -   2PIN(میکروفون)
میزان مقاومت در برابر آب: IP65
استانداردها: CE,FCC approved



جایگذاری سیمکارت:

یک سیمکارت با قابلیت 2G و اینترنت فعال تهیه کنیدو اعتبار آن را شارژ نمایید و پین کد آن را غیرفعال نمایید.
پیچهای دستگاه را باز کرده سیمکارت را جا بزنید. دکمه ON/OFF را به حالت ON قرار دهید.




وضعیت چراغهای دستگاه:

LED نمایشگر

سیگنال

حالت کار عادی

عدم کارکرد

نور قرمز

برق(تغذیه)

ثابت روشن

چشمک زن: اتصالات تغذیه را بررسی کنید

نور سبز

سیگنال GSM

ثابت روشن

چشمک زن: بررسی وضعیت جایگذاری سیمکارت

نور آبی

سیگنال GPS

ثابت روشن

چشمک زن: بررسی فضای قرارگیری ردیاب


توجه: دستگاه پس از حدود 3دقیقه به حالت خواب می رود(جهت صرفه جویی انرژی و اعتبار) در نتیجه چراغها خاموش می شوند. به محض برقراری تماس یا لرزش، دستگاه شروع به کار می کند

سیمکشی دستگاه:


 
نصب

دستگاه دارای آنتن های داخلی GPS و GSMمی باشد. مطمئن شوید که روی دستگاه رو به آسمان باشد و در محفظه فلزی قرار نگیرد.

 

رنگ

 

توضیحات

1

قرمز

برق +

مثبت باتری 12 یا 24 ولت

2

مشکی

بدنه

منفی باتری 12 یا 24 ولت

3

سبز

ACC

ACC سوییچ

4

زرد

رله

رله قطع برق

5

آبی قهوه ای

 

میکروفون

6

سفید

 

شاسی اضطراری



شروع استفاده

توجه: تمامی هشدارها برای ادمین دستگاه ارسال میگردد.
از فاصله یا "+" در فرمانها استفاده نکنید و پشت سرهم آن ها را تایپ نمایید.

عملکرد حالت شنود و هشدار تماس
ابتدا از تعیین شماره ادمین دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
1- پیامک monitor123456 را جهت فعال نمودن حالت شنود ارسال نمایید. حال با دستگاه تماس گرفته و شنود را انجام دهید.
برای لغو حالت شنود و فعال نمودن مجدد ردیابی دستگاه پیامک tracker123456 را به دستگاه ارسال نمایید.
2- پیامک KC123456 را جهت فعالسازی تماس هنگام آلارم دستگاه ارسال نمایید. هر تحریکی به دستگاه اعمال شود، دستگاه به ادمین زنگ میزند.


دستورالعمل های ردیاب سینووال

SMS Command

Function

Smslink123456

لینک موقعیت

DY123456   1

قطع برق

TY123456   1

وصل مجدد برق

Check123456

بررسی وضعیت دستگاه

Centernum123456   phonenumber

تنظیم ادمین

Centernum123456

پاک نمودن ادمین

extpower123456     1

هشدار قطع برق

extpower123456     0

غیرفعالسازی هشدار قطع برق

Admin123456   phonenumber

تعریف شماره مجاز

nodmin123456     phonenumber

لغو شماره مجاز

ITV123456   03 (زمان برحسب ثانیه)

تنظیم فواصل زمانی ارسال موقعیت

Speed123456   80 (سرعت برحسب کیلومتربر ساعت)

هشدار سرعت مجاز

Speed123456   0

لغو هشدار سرعت مجاز

Acc123456   1

هشدار سوییچ

Acc123456   0

لغو هشدار سوییچ

Vibrate123456     0

لغو هشدار لرزش

Vibrate123456     1

تعیین سطح حساسیت لرزش

KC123456   1

هشدار پیامکی

KC123456   3

هشدار با تماس تلفنی

Password123456   newpassword

تغییر رمز عبور

Begin123456 (تمام تنظیمات حذف میشوند)

بازنشانی تنظیمات کارخانه

اندروید/ios/sms
بصورت اپلیکیشن موبایل دارد
منتوسط
32
2 دقیقه
2 متر
12 تا 36 ولت قابل نصب روی خودرو ،موتور ،کامیون
ایرانسل / همراه اول / رایتل
تا یکسال گذشته
تا یک سال
12 ماه
-20 الی +50
داخل کاتالوگ

بخش سوال و جواب درباره محصول :

14/11/1402 12:01 علیرضا کیوانی

نصب ردیاب ام وی ام چقدر طول می‌کشد؟
نصب در محل هم دارید؟

25/11/1402 17:25 نگهبان سیستم

سلام
حدود 45 دقیقه
نصب در محل هم داریم

ویژگی ها

AM

نرم افزار موبایل : اندروید/ios/sms
ریموت کنترل : بصورت اپلیکیشن موبایل دارد
قابلیت استفاده از پیامک :
ولتاژ کاری : 12 تا 36 ولت قابل نصب روی خودرو ،موتور ،کامیون
اپراتور های قابل پشتیبانی : ایرانسل / همراه اول / رایتل
گارانتی : 12 ماه
هشدار کاهش میزان باتری :

سایر مشخصات محصول

دکمه ارسال موقعیت در مواقع اضطراری :
قابلیت تماس تلفنی با راننده در وقت باز شدن درب و ضربه خوردن اتومیل :
شوک سنسور خارجی ، سنسور ضربه به خودرو :
حسگر باز شدن درب خودرو :
قابلیت تعویض باتری :
قابلیت پخش زنده :
ابعاد : داخل کاتالوگ
تاریخ شمسی :
منوی فارسی :
آشکار ساز حرکتی Motion Detection :
امکان کنترل همه ردیاب های نصب شده در یک صفحه :
سنسور گرانشی :
دمای کارکرد GPS : -20 الی +50
نوع سرور داخلی :
آرشیو اطلاعات و مسیر های طی شده : تا یک سال
گزارش توقف های خودرو : تا یکسال گذشته
سیستم خاموش کننده خودرو با پیامک :
قابلیت گزارش گیری از سیستم GPS :
دقت موقعیت مکانی برحسب متر : 2 متر
بازه ارسال موقعیت ها : 2 دقیقه
ظرفیت تعداد ماهواره : 32
میکروفون داخلی / شنود :
ًضریب حفاظت GPS در مقابل نفوذ آب : منتوسط
هشدار کنده شدن GPS :
هشدار حرکت :
هشدار قطع شدن برق خودرو :
هشدار سرعت غیر مجاز راننده :
باتری داخلی :
نمایش آفلاین :
نمایش آنلاین :