برچسب‌ها

اعلام حریق 4net فابریک 206 چشم لیزری دزدگیر کلاسیک جی پی اس پک دوربین مداربسته فروش DVR دستگاه حضور و غیاب MAGICAR تعمیر کنترلر tracker مادون قرمز دی وی آر تصویری پژو دوربین ردیاب دزدگیر منزل خرید ریموت موبایل دید در شب نصب دوربین مداربسته لیزر دزدگیر پراید 5500 ردیاب موتور ردیاب فابریک اینترنتی جدید دزدگیر تصویری دیتکتور پک دوربین مدار بسته کلاسیک بیم خطی beam sensor دزدگیر پژو خرید پارکینگ سنسور 4کانال پایه دوربین مداربسته دزدگیر بیسیم سوکت دوربین مداربسته لیزری فایروال نصب cctv هاوال تله ماتیکس قیمت دوربین مداربسته دستگاه کنترل تردد خودرو دزدگیر ماهواره ای سنسور سیمکارتی چشم دزدگیر اماکن آژیر matrix ارزان ارزان قیمت دوربین مداربسته دید در شب فروشگاه دزدگیر ماجیکار پارادوکس ریموت مداربسته اماکن sony دزدگیر اماکن GPS سوکت فابریک پیشرفته پارکینگ کنترل سامسونگ N1 plc ردیاب ماشین قیمت سایلکس ماجیکار رله classic ریموت تصویری چشم چیتا دوربین مداربسته چیرکار دزدگیر اتومبیل ahd فک پی ال سی میکروفون همکار ip چشمی ماتریکس تلفن کننده دیجیتال بک سنسور هارد چیرکار silex پراید استندالون ریموت کنترل chaircar مخفی دزدگیر آپارتمان زنوتیک laser GPS استیل میت ساده ترکر مجیکار چشم خطی

نماد اعتماد الکترونیکی

ردیاب آهنربایی , 30 روز شارژ چیرکار

( 1817 )

ردیاب آهنربایی

ریجستر شرکتی دارد

ردیاب شخصی آهنربایی شارژی

GPS شارژی آهنربایی یک ماه شارژ

مسیریابی از طریق اپلیکیشن اندروید و ios

موقعیت یابی آنلاین و آفلاین

مسیر یابی تحت وب

شارژ 6 ماهه سرور

قابلیت شنود

پشتیبانی رایگان

دارای کابل شارژ

پشتیبانی از سیم کارت کلیه اپراتورها

نمایشگر led

مجهز به آهنربای قوی 

Chaircar

3,300,000 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

خرید ردیاب آهنربایی یک ماه شارژ


طی سال های اخیر با پیشرفت سطح دانش و آگاهی عمومی و با توجه به بالا رفتن آمارهای مربوط به سرقت خودرو و موتور سیکلت استفاده از ردیاب و GPS امری فراگیر و لازم شده است.

لذا برای خرید ردیاب GPS مطابق با خواسته خود نیاز به اطلاعاتی هرچند مختصر درباره چگونگی کارکرد ردیاب، مشخصات یک ردیاب خوب، قیمت ردیاب ها، بهترین ردیاب از دیدگاه متخصصان این حوزه و... نیاز به اندکی مطالعه در خصوص معرفی ردیاب ها هست. در همین راستا سایت نگهبان سیستم توضیحات کامل و جامعی درباره GPS ها و کارکرد آنها در اختیار مخاطبین خود قرار داده است.

جی پی اس ها انواع مختلفی دارند. کارکرد همه انواع ردیاب بوسیله سیمکارت میسر میباشد و ردیاب ها به گونه ای طراحی شده اند که از دیتای سیمکارت استفاده میکنند. اکثر مدل های جی پی اس بوسیله سیمکشی به خودرو یا موتورسیکلت وصل می شوند و انواع دیگر مدل ها قابل حمل هستند و باتری با قابلیت نگهداری شارژ از دو روز تا سه سال دارند. از میان انواع مدل ها،  GPS ردیاب های قابل حمل از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. زیرا کار کردن با آن ها بسیار ساده است و با توجه به آهنربای قوی تعبیه شده در آنها نیاز به نصاب و در نتیجه هزینه نصب نیست. ردیاب آهنربایی توسط کاربر در هر محلی قابل مخفی نمودن و جایگذاری است. معمولا ردیاب های آهنربایی دارای بهترین و باکیفیت‌ترین باتری‌ها هستند، بطوری که در بعضی مدل‌های GPS آهنربایی حتی تا 3 سال نیز نیازی به شارژ مجدد نیست.

از GPS آهنربایی به دلیل طراحی خاص و خصوصیاتی که دارد بیشتر به‌ عنوان یک GPS پلیسی استفاده می‌شود، اما برای تمام خودروهای سواری سبک و سنگین و موتورسیکلت قابلیت استفاده دارد.

خرید ردیاب شارژی

مهمترین نکته هنگام خرید یک GPS شخصی میزان نگهداری شارژ باتری آن است. هرچه ردیاب بزرگتر باشد نشان دهنده بیشتر بودن ظرفیت باتری آن است. برای مثل GPS آهربایی با ظرفیت باتری 10000mA و با نگهداری شارژ بمدت 30 روز دارای ابعاد 11×7×2 سانتیمتر می باشد و ردیاب شارژِی با ظرفیت 6000mA و با نگهداری شارژ بمدت دو هفته دارای ابعاد 7×5×3 سانتیمتر می باشد.

مورد دیگری که بسیار حائز اهمیت است سرور نمایش دهنده فعالیت ردیاب است. تنها در صورتی که سرور ارائه دهنده داخلی و دارای پشتیبانی باشد می توان آن را جزء گزینه های انتخابی قرار داد. زیرا ردیاب با هزینه سرور رایگان هیچ تضمینی برای ماندگاری و نگهداری اطلاعات ردیاب ندارند.

به موارد دیگر مانند چگونگی خدمات پس از فروش ردیاب، نرم افزار قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و IOS، قابلیت های نرم افزار ارائه شده و .... نیز در هنگام خرید دیاب آهنربایی باید دقت شود.


موارد استفاده از ردیاب مغناطیسی

 ردیاب های شارژی به دلیل قابل حمل بودن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند. ردیاب شخصی علاوه بر استفاده برای وسایل نقلیه برای حفاظت از وسایل شخصی و ارزشمند نیز کاربرد دارد. همچنین به عنوان ردیاب مخفی جهت نظارت و کارهای پلیسی مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو به ردیاب آهنربایی ردیاب پلیسی هم گفته میشود.

نوع کوچکتر ردیابهای مغناطیسی برای نگهداری و کنترل کودکان و سالمندان نیز مورد استفاده قرار میگیرد. البته چنانچه محدودیت ابعاد نداشته باشید استفاده از جی پی اس مگنتی 30 روز شارژ توصیه می شود.

خرید GPS چیرکار




GPS آهنربایی چیرکار

GPS آهنربایی چیرکار دارای 6 عدد آهنربای مغناطیسی بسیار قوی و دائمی می باشد که می تواند در هر قسمت از خودرو نصب گردد. بخاطر مقاومت بالای بدنه ردیاب در برابر آب و گرد و خاک می توان ردیاب را حتی در بدنه خارجی خودرو نیز نصب نمود. ردیاب برق مورد نیاز خود را از باطری داخلی تامین می نماید بنابراین نیاز به هیچگونه سیم کشی وجود ندارد و می توان آنرا در هر قسمت از خودرو بصورت کامل مخفیانه نصب نمود.

همچنین ردیاب شخصی چیرکار دارای میکروفون قوی داخلی است که شنود صدای محیط اطراف را فراهم می نماید.

موقعیت یابی بر بستر LBS از دیگر خصوصیات ردیاب مغناطیسی چیرکار می باشد که به واسطه آن قابلیت کارکرد در نقاط کور و یا محل هایی که آنتن دهی سیمکارت ضعیف است را دارد.

محل نصب GPS آهنربایی خودرو

ردیاب GPS آهنربایی شارژی خودرو

ریجستر شرکتی

شرح مختصر کارایی و وظایف ردیاب و جی پی اس آهنربایی


این GPS یک ردیاب  آهنربایی است که به علت ابعاد کوچک قابلیت جاسازی در کیف و دوچرخه و موتورسیکلت و داخل خودرو و.... را دارد

آهن ربای قوی داخل ردیاب به شما این امکان را می دهد که این ردیاب را به سطوح فلزی مانند کابین خودرو متصل نمایید و دیگر مانند سایر ردیاب ها و مسیریاب های خودرویی شما نیاز به پرداخت هزینه نصب و نیز طی کردن مراحل نصب نخواهید داشت

جهت راه اندازی این ردیاب کافیست یک سیم کارت از هر اپراتور دلخواه را داخل دستگاه قرار دهید و سپس  ردیاب را از طریق شارژر اندروید داخل جعبه شارژ نمایید از این پس میتوانید تا 6 ماه فقط با همین یکبار شارژ به طور پیوسته ردیاب خود را مسیریابی نمایید باتری بک آپ قوی داخلی این دستگاه امکان 6 ماه مسیریابی را به شما خواهد داد

اپلیکیشن مربوط به گوشی اندروید یا ios را از داخل سایت دانلود نموده و از طریق اپلیکیشن اقدام به بررسی موقعیت لحظه به لحظه ردیاب خود نمایید

لازم به ذکر است کلیه مسیرهای طی شده توسط ردیاب در آرشیو مربوط به شما تا 6 ماه قابلیت بازیابی دارد

میکروفون داخلی دستگاه به شما امکان شنود صدای محیط را خواهد داد کافیست فقط با شماره سیم کارت داخل دستگاه تماس بگیریدبعد از برقرای تماس به طور خودکار دستگاه ردیاب وارد حالت شنود شده و شما میتوانید صدای محیط را از طریق میکروفون داخلی دستگاه شنود نمایید.





امکان شنود صدای محیط فقط برای مدیر فعال می باشد و شما این اطمینان را دارید که بجز شما شخص دیگری قادر به شنود صدای داخل محیط نمی باشد.

شما علاوه بر مسیر یابی آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل یا تحت وب قادر خواهید بود با ارسال پیامک به سیم کارت داخل دستگاه همواره به صورت آقلاین نیز اقدام به مسیر یابی ردیاب خود نمایید.

این دستگاه قابلیت ردیابی همزمان توسط چند کاربر را نیز دارا می باشد به این صورت که شما میتوانید به هر فردی که تمایل داشته باشید اجازه دهید علاوه بر شما اقدام به مسیر یابی از طریق اپلیکیشن یا تحت وب نماید.

این جی پی اس در هر جای ایران و دنیا قابل استفاده است و شما در هر جای کشور که باشید از طریق اپلیکیشن میتوانید موقعیت ردیاب را کنترل نمایید.

پشتیبانی رایگان این مرکز به شما این امکان را می دهد که سوالات خود را با کارشناس مربوطه مطرح نمایید و اطلاعات لازم در زمینه نحوه و چگونگی عملکرد دستگاه ردیاب و نیز نحوه کار با اپلیکیشن را دریافت نمایید.



باتری ردیاب آهنربایی چیرکار

باتری قدرتمند 10000mAh قرار داده‌شده در ردیاب شارژی چیرکار بهترین نوع ممکن از باتری‌های مورداستفاده در ردیاب خودروهاست. با تنظیم صحیح و استفاده مناسب از ردیاب آهنربایی می توان برای چند سال از باطری آن استفاده نمود. این ردیاب می تواند به عنوان یک ردیاب دوم و کاملا مخفی در خودروها نصب گردد و هر زمان لازم شد آنرا آنلاین کرده و موقعیت خودرو را ردیابی نمود.

برای مثال اگر ردیاب اول خودرو توسط سارق شناسایی و از خودرو خارج گردد می توان با ردیابی از طریق ردیاب مخفی محل خودرو را پیدا نمود.

هر چه تعداد ارسال موقعیتها در روز بیشتر شود زمان کارکرد باطری داخلی آن کاهش خواهد یافت. ردیاب می تواند بصورت ۴۱ ساعت دائم ردیابی آنلاین انجام دهد تا باطری آن تمام شود.


کارآیی و قابلیت های GPS مغناطیسی:

استفاده از طراحی قوی آهنربایی جهت نصب آسان و سریع بر روی بدنه ، شاسی و یا داخل اتاق انواع خودروهای سبک و سنگین .

قابلیت اتصال به بدنه انواع کانتینرهای حمل و نقل ریلی ، جاده ای ، دریایی ، هوایی

دارای استاندارد IP-67 ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند.

استفاده از تکنولوژی های GSM+GPRS+GPS ، جهت ردیابی قوی با دقت و سرعت بالا .

مناسب برای اشخاص، انواع ماشین ، خودرو وسیله نقلیه مانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه و...

مناسب جهت کنترل و ردیابی انواع وسایل خانگی که قابل سرقت کردن هستند.

کاملاً مقاوم در برابر آب و رطوبت ( ردیاب ضد آب آهنربایی ) .

قابل استفاده برای مسابقات موتور سواری ، ماشین سواری (با قابلیت ثبت مسیر ، ثبت سرعت ، ثبت جهت حرکت ).

استفاده از باطری پر قدرت داخلی بدون نیاز به اتصال به شارژر برای مدت زمان طولانی ( 7 الی 30 روز ).

دارای نرم افزار اختصاصی موبایل جهت ردیابی کامل دستگاه ردیاب آهنربایی به صورت آنلاین.

قابلیت شناسایی و ردیابی نقطه ای دستگاه از طریق ارسال پیام کوتاه .

دارای هشدار کاهش شارژ باطری دستگاه

مسیریابی از طریق اپلیکیشن اندروید و ios

موقعیت یابی آنلاین و آفلاین

مسیر یابی تحت وب

پشتیبانی از نقشه های جهانی

شنود صدای محیط از طریق میکروفون داخلی

باتری بک آپ قوی با قابلیت شارژ 6 ماهه

پشتیبانی رایگان 24 ساعته

دارای شارژر اندروید

پشتیبانی از سیم کارت کلیه اپراتورها

نمایشگر led

آهن ربای قوی داخلی مخفی

قیمت مناسب و کاربری آسان

مشخصات فنی

مقاومت دمایی : تا 85 درجه سانتی گراد

وزن (گرم) :  110 (همراه با باطری)

رنگ : مشکی

ابعاد محصول : 112mm * 42mm * 25mm

تعداد سیمکارت : یک عدد

بازه دمایی عملکرد : 20- تا 55

تاریخچه عملکرد : دارد

سنسور لرزش : دارد

دقت ال بی اس: 50-100 متر

دقت جی پی اس : 1-2 متر

قابلیت شنود :  دارد

باتری داخلی :  10000 میلی آمپر

شبکه های مخابراتی : GSM + GPRS + CDMA

شبکه های مکان یابی : GPS + LBS + GLONASS

ماژول : 850/900/1800/1900 Mhz

فرکانس : L1. 1575.42 MHZ

دستورالعمل استفاده از ردیاب GPS آهنربایی


1-نصب سیمکارت و شروع به کار ردیاب مگنتی

وضعیت ردیاب و متعلقات آن را پیش از استفاده بررسی کنید.

نصب سیمکارت : پوشش لاستیکی جلوی ردیاب را برداشته و سیمکارت را طبق تصویر وارد ردیاب کنید تا دستگاه روشن شود. در جهت جایگذاری سیمکارت دقت فرمایید.

GPRS سیمکارت باید فعال باشد.

از غیرفعال بودن پین کد سیمکارت اطمینان حاصل نمایید.

ردیاب را نزدیک ابزار با تداخل امواج، مانند رادار نصب نکنید.

مطمئن شوید قسمت جلوی ردیاب رو به آسمان باشد و توسط فلز محصور نباشد.


2-شارژ ردیاب:

لطفا پیش از اولین استفاده از ردیاب آن را به مدت 20ساعت شارژ کنید.

*باتری دستگاه حاوی مواد شیمیایی است.آن را درون آتش نیندازید.

*لطفا دستگاه را به موقع شارژ کنید تا از کارکرد مداوم آن مطمئن شوید.


3-تنظیمات مربوط به مدیر:

رمز عبور پبشفرض دستگاه 123456 می باشد. شماره موبایل مدیردستگاه را با فورمت زیر برای سیمکارت دستگاه پیامک کنید(موبایل بدون صفر باشد). پاسخ دستگاه درصورت تنظیم موفق admin ok"" خواهد بود.

Admin123456 9122222222

تغییر رمز عبور: پیامک زیر را برای دستگاه ارسال کنید. در صورت ارسال موفق، پاسخ "reply ok" را دریافت خواهید نمود.(به عنوان مثال 123456 رمز قبلی، و 666888 رمز جدید می باشد)

Password123456 666888

*به خاطر داشته باشید که کلیه فرامین از این پس توسط مدیر دستگاه ارسال می شوند و به شماره های دیگر پاسخ داده نخواهد شد. همچنین در صورت تغییر رمزعبور، در کلیه دستورات باید از رمز جدید استفاده شود.


4-تنظیمات APN:

درصورتی شما نیاز به این تنظیمات دارید که سیگنالی از ردیاب دریافت نکنید(یعنی پس از راه اندازی، دستگاه در نرم افزار شما دیده نشود)

فورمت پیامک بصورت زیر است:

Apn123456mtnirancell : مثلا برای ایرانسل                           (نام apn) Apn123456

5-درخواست موقعیت از طریق پیامک:

G1234

6-شنود جی پی اس:

برای شنیدن صدای محیط اطراف ردیاب کافی ست از شماره های تلفنی که به عنوان مدیر تنظیم شده اند با سیمکارت داخل ردیاب تماس گرفته شود.


7-هشدار لرزش:

جهت فعال نمودن هشدار لرزش دستور #125 را ارسال کنید. درصورت تنظیم موفقیت آمیز پاسخ OK دریافت می شود.

جهت غیرفعال نمودن هشدار فوق دستور #126 را ارسال کنید.

شما می توانید طول مدت لرزش را که زمانی ست بین 1 الی 15 ثانیه، برای دستگاه مشخص نمایید.زمان 3ثانیه بطور پیشفرض برای لرزش تعیین شده است.  

Vibtime123456,n

n زمان بین 1 تا 15 ثانیه است. جایگذاری 0 بجای n به معنای لغو دستور می باشد.

8-هشدار جابجایی:

Move123456 300

درصورت تنظیم موفقیت آمیز پاسخ move ok دریافت می شود.

مقدار جابجایی بصورت پیشفرض 300 متر درنظر گرفته شده است و به دلخواه شما قابل تغییر است.

جهت لغو هشدار جابجایی دستور move123456 را ارسال کنید. در صورت تنظیم موفقیت آمیز پاسخ nomove ok دریافت می شود.


9-هشدار عدول از سرعت مجاز:

Speed 080

080 به معنای سرعت 80کیلومتر بر ساعت خواهد بود. درصورت تنظیم موفقیت آمیز پیام speed ok دریافت می شود.

جهت لغو هشدار فوق دستور speed123456 000 را ارسال کنید. درصورت تنظیم موفقیت آمیز پاسخ speed ok دریافت می شود.


10-هشدار ضعف باتری GPS مغناطیسی:

درصورت کم شدن توان باتری پیامکی برای مدیر دستگاه ارسال می گردد. 

11-تعیین زمان آپلود اطلاعات روی سرور:           

                                             ok : پاسخ                           upmove123456 120

زمان پیشفرض 120 ثانیه درنظر گرفته شده است و این زمان بین 1 تا 300 ثانیه قابل تغییر است.


12-ریست نمودن ردیاب آهنربایی:     

                           system reset ok :پاسخ                                                 CQ

بازگشت به تنظیمات کارخانه:

                                              ok :پاسخ                                          FORMAT

(حروف بزرگ رعایت شود)


13-بررسی پارامترهای GPS:

ID,IP,BAT,APN,MODE,UP,GPS,GSM status :پاسخ                                       CXZT


خطای توقف نرم افزار GPS آهنربایی:

ویدئو ردیاب آهنربایی

آموزش کار با نرم افزار GPS آهنربایی


سوالات متداول


آیا امکان ردیابی همزمان توسط چندین کاربر وجود دارد؟

بله. تعداد کاربران کنترل کننده ردیاب بدون محدودیت است


چگونه میتوان به شنود ردیاب آهنربایی وصل شد؟

برای شنیدن صدای محیط اطراف ردیاب شارژی کافیست با سیمکارت داخل ردیاب تماس بگیرید


آیا امکان ذخیره صدای محیط اطراف توسط ردیاب مغناطیسی وجود دارد؟

خیر. هیچکدام از انواع ردیاب آهنربایی این قابلیت را ندارند. برای این امر باید قبل از تماس با سیمکارت داخل ردیاب ضبط مکالمه تلفن همراه خود را فعال نمایید



مدت زمان اتصال به شارژر برای بار اول و دفعات بعدی چقدر است؟

برای بار اول حدودا 20ساعت و دفعات بعدی 12 ساعت کافی است



آیا هنگام اتصال به شارژر، سیمکارت باید داخل ردیاب باشد؟

خیر. حتما هنگام شارژ، سیمکارت را از ردیاب خارج نمایید تا در فرآیند شارژ شدن اختلالی ایجاد نشود



سیمکارت دستگاه چه مقدار شارژ مصرف میکند؟

شارژ سیمکارت بستگی به میزان موقعیت دهی و کارکرد ردیاب دارد. هر چه میزان موقعیت دهی بیشتر باشد میزان شارژ مصرفی هم بیشتر خواهد بود


آیا می توان برای سیمکارت بسته اینترنت فعال نمود؟

بله. چون ردیاب از دیتای سیمکارت برای ارسال موقعیت استفاده میکند. همچنین به دلیل اینکه حجم دیتای مصرفی بسیار کم است داشتن شارژ ریالی بدون بسته اینترنت مشکلی ایجاد نمیکند


آیا باز نمودن برنامه ردیابی و تعداد دفعات کنترل ردیاب توسط کاربر تاثیری در میزان مصرف باتری دارد؟

خیر. ردیاب طبق برنامه ریزی تعیین شده در حال فعالیت و ارسال موقعیت است و تعدد دفعات کنترل ردیاب تاثیری در مصرف شارژ باتری ردیاب ندارد


مفهوم نشانگرهای ردیاب چیست؟

زرد :   چشمک زن سریع به فاصله 2ثانیه  ←  در حال شناسایی آنتن GSM
          روشن ←  GPRS فعال
          خاموش  ←  GSM در حالت sleep

آبی :   چشمک زن سریع به فاصله 2ثانیه  ←  جستجوی آنتن GPS
          روشن  ←  GPS فعال
          خاموش  ←  GPS در حالت sleep

قرمز :   روشن  ←  در حال شارژ/ فعال
          خاموش  ←  اتمام شارژ/خاموش


دستگاه در چه قسمتی از خودرو نصب میشود؟

محل نصب ردیاب به نوع استفاده و اهداف کاربر بستگی دارد. معمولا به دلیل دارا بودن 6آهنربای قوی در محل های فلزی مانند گل گیرها، زیر خودرو، زیر زاپاس، زیر صندلی و ... نصب میشود.



آیا در صورت در دسترس نبودن نرم افزار می توان از موقعیت خودرو اطلاع پیدا کرد؟

بله. با فرستادن پیامک درخواست ارسال موقعیت، دستگاه در پاسخ پیامکی حاوی لینک موقعیت ردیاب برای شما ارسال میکند که کافیست لینک را باز نمایید

اندروید/ios/sms
10000mAh
متوسط
32
از۲ ثانیه
۲ متر
یک سال
شارژر موبایل
ایرانسل / همراه اول / رایتل
۱۲ ماه
ایرانی
تا ۵۰ درجه
یک عدد

یه مثنوی نوشتی و توضیح دادی مردم مگه علافن این همه چرندیات رو بخونند برای وقت مردم ارزش قائل شید

ماژول ردیاب آهنربایی موجود است
اگر دارید قیمت ماژول GPS چند در میاد ۲۰۰ عددی

ردیاب آهنربایی زاهدان هم میفرستید
نمایندگی Gps در زاهدان دارید

چقدر طول میکشه برام gps رو بفرستید ؟
خیابان سهروردی هستم تهران

آهنرباش قویه ؟ یا ممکنه بیافته ؟

ارزون بدین مشتری شیم

سال اول و دوم خوب بود ولی الان مدتی است شارژش زود تموم میشه حدود ۲ هفته بیشتر دوام نداره
البته من ۳ ساله خریدم شما هم گفتید نیاز به تعویض باتری نداره الان چیکار بایر کنم

GPS آهنربایی دست دوم هم موجوه؟؟؟؟؟
برای چند روز میخوام
یا ردیاب آهنربایی کرایه کنم چند روز

من برای کولر میخوام اینجا کولر ها را میدزدن میشه ردیاب پرتابل استفاده بشه منظورم ردیاب سیار است

آقای بردیا با سلام
همه قطعات این مدل ردیاب موجوده و میتونید قاب ردیاب آهنربایی رو سفارش بدید
با شرکت تماس بگیرید

آقای حاجی زمانی
با سلام بله میشه و هیچ مشکلی نیست شما با بخش خدمات و پشتیبانی GPS تماس بگیرید

سلام وقت بخیر
برای من پیامک اشتراک جی پی اس به پایان رسیده میاد
چه اشتراکی!؟

خوبه باحاله ۴ ماهه خریدم فعلا که داره کار میکنه یکی دیگه میخوام اگر تخفیف میدید میخوام بالاخره قدر مشتریای خوب رو بدونید یک جالی بدید تخفیف میخوام

من یکی دارم قابش شکسته میخواستم ببینم قابش رو دارید ؟

من از یک سایت اینترنتی بدون مارکش رو خریدم بعداز مدتی دیگه نشون نمیده می‌شه با برنامه چریک کار بهم نشون بده .؟ خداوکیلی اگر می‌شه برام ردیف کنید هزینه اش رو هر چی باشه میدم . با تشکر

آقای فرامرز عزیر سلام
خوبه دیگه زیاد حساس نباش
بسته به میزان ارسال لوکیشن میتونه تا یک سال هم براتون با یک شارژ کار کنه
مثلا هر 10 ساعت یک موقعیت ارسال کنه
از این روش برای ردیابی کانتینر های روی کشتی بیشتر استفاده میشه

جناب آخوندزاده عزیز سلام
بعصی از مواقع به دلیل فیلترینگ فله ای نقشه ها هم توسط دوستان فیلتر میشه که باید 100000 بار تماس و تیکت و زنگ و .... تا بفهمن اشتباه فیلتر کردن باز کنند

جناب افتخاری عزیز سلام
ماشالله شما اصفهانی ها از آب کره میگیرید ........

جناب عمویی
با سلام برای پیک موتوری و موتور سیکلت کاملا مناسب است و کارایی پیک رو بسیار بالا میبره بطوری که شما میتونید ببینید موتور کجاست و سرویس سریع و همزمان به چند مشتری انجام بشه

جناب طالب بله برای استفاده در تریلی و کانتینر کاملا مناسب است

میشه برای تریلی ترانزیت از ردیاب آهنربایی چیرکار استفاده کرد

برای پیک موتوری ردیاب آهنربایی رو میشه استفاده کرد ؟

من ردیاب آهنربایی چیرکار رو از اصفهان خریدم و ماشین گذاشتم ۶ر وقت بخام رو موتور میزارم بنظرم کرایه هم بشه داد

برنامه نگهبان رو روی گوشی نصب کردم ولی درست کار نمیکنه نقشه رو کامل نشون نمیده

خوب بود کارم رو راه انداخت

با تشکر از خانم مهندس احمدی که خیلی خوب راهنمایی میکنه ما رو و خوب توضیح میده

اگر اطراف ضبط ماشین باشه ایجاد نویز نمیکنه؟

GPS آهنربایی که خریداری کردم میکروفن هم داره و فکر نمیکردم که اینقدر خوب جواب بده
من ردیاب شتر استفاده میکنم و خیلی خوب و تمیز نشان میدهد

با همین ردیاب ماشینم رو نجات دادم با تشکر از همکاری بخش پشتیبانی خانم هاشمی

جناب آقای محسن
با تشکر از نظر شما
جهت آموزش استفاده صحیح از ردیاب یکماه شارژ و همچنین آموزش استفاده از سنسور لرزشی و سنسور نور و نصب اپلیکیشن خاص این مدل با بخش پشتیبانی شرکت در تماس باشید.

من خریداری کردم ولی ۲۶ روزه شارژش تموم شد در کل راضی هستم

منم رو ماشینم نصب کردم بسیار دقیق کار میکنه خیلی راضی هستم با تشکر از تیم پشتیبانی نگهبان سیستم

بخش سوال و جواب درباره محصول :

12/08/1402 17:09 سیدعلی بزرگی

آیا این مدل مدل ارجینال ردیاب آهنربایی است ؟ چون یک مدل دیگه هم همین شکلی تو سایت دارید. این GPS مگنتی یکماه شارژ مدل اصلی میباشد ؟
لطفا جواب سوال من را بدهید
با تشکر
۰۹۱۲۹۴۲۸۷۰۰

12/08/1402 17:36 نگهبان سیستم

این مدل ترمینال است و بیشتر شده است

05/10/1402 23:20 امیر فنایی

سلام . من و یکی دیگر از دوستانم دو دستگاه از همین آهنربایی خریده ایم ولی متاسفانه هشدار حرکت و هشدار سرعت غیر مجاز راننده اصلا کار نمی کند و هیچ پیامی برای ما ارسال نمی کند درحالیکه این پیام ها برای دوستانی که از نگهبان سیستم خریده اند ارسال می شود. لطفا راهنمایی کنید .

08/11/1402 19:50 نگهبان سیستم

این ها تنظیمات داره با خواندن کاتالوگ به راحتی فعال میشه ربطی به محل خرید نداره و رو همه دستگاه ها هست اگر موردی بود زنگ بزنید اینجا بخش پشتیبانی براتون فعال کنه

13/11/1402 10:24 علی بروجردی

ارسال به شهرستان هم دارید یا باید حضوری خرید کنیم؟
کار باهش راحته یا نیاز به آموزش داره ؟
GPS رو برای کرج میخوام

25/11/1402 16:49 نگهبان سیستم

ارسال داریم تقریبا 90 درصد فروش ما بصورت ارسال به شهرستان است
کار با نرم افزار بسیار راحته
ارسال ردیاب آهنربایی در کرج سریع انجام میشود

13/11/1402 10:27 سامان

ردیاب کجای ماشین نصب میشه منظورم اینه که بیرون از ماشین یا توی ماشین؟

25/11/1402 16:50 نگهبان سیستم

هم داخل میشه نصب کرد و هم خارج از خودرو

13/11/1402 12:08 نبی

آقا این شنودش چطوری باید فعال بشه ؟
کار خودم هست یا پشتیبانی باید فعال کنه

25/11/1402 17:07 نگهبان سیستم

باید ادمین معرفی بشه؟
بله میتونید هم پیامکی هم با اپلیکیشن

13/11/1402 12:35 پرتویی

سال اول و دوم خوب بود ولی الان مدتی است شارژش زود تموم میشه حدود ۲ هفته بیشتر دوام نداره
البته من ۳ ساله خریدم شما هم گفتید نیاز به تعویض باتری نداره الان چیکار باید کنم
دومین باره پیغام میزارم

25/11/1402 17:14 نگهبان سیستم

بعد از 3 سال احتمالا باتری ردیاب خراب شده و باید تعویض بشه .
باتری ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ موجود است

13/11/1402 22:50 محمد عظیمی

سلام خسته نباشی از هرجایی بخریم شما خدمات میدید یا این که حتما باید از شما بخریم ؟

25/11/1402 17:18 نگهبان سیستم

از هرجا بگیرید خدمات چیرکار درخدمت شما هستیم

20/11/1402 01:09 حسین بهمنی

کی به دستم میرسه ؟
خرید زدم

25/11/1402 17:28 نگهبان سیستم

بزودی حداکثر 24 ساعته

20/11/1402 01:11 علی سعیدی راد

کاشان نمایندگی دارید ؟
همین قیمت میدن ؟

25/11/1402 17:18 نگهبان سیستم

بله نمایندگی داریم
نمایندگی کاشان آقای بهرمند

20/11/1402 01:12 سعیدی راد

کاشان نمایندگی دارید ؟ همین قیمته ؟

25/11/1402 17:23 نگهبان سیستم

سلام
در کا شان نمایندگی ردیاب آهنربایی چیرکار داریم
اگر خواستید تماس بگیرید
02166056650

21/11/1402 15:39 شکاری

سلام
من در شهر سبزوار اسپرت خودرو دارم و میخوام GPS خودرو هم کار کنم چون مشتری سوال میکنه
برای خرید همکاری ردیاب آهنربایی چیرکار باید چکار کنم؟
قیمت خرید GPS آهنربایی برای همکار چقدر با قیمت مصرف کننده فرق میکنه ؟

25/11/1402 17:20 نگهبان سیستم

درود
خیلی هم عالیه و ما استقبال میکنیم
برای اطلاع از لیست قیمت ردیاب خودرو با واحد فروش تماس بگیرید
02166056650

26/11/1402 11:11 س

میشه برام بفرستید یک هفته امتحان کنم اگر خوشم اومد پولش رو بدم ؟

02/12/1402 15:30 نگهبان سیستم

میگم شما پول رو بریز اگر ما خوشمون اومد یک هفته بعد ردیاب رو براتون میفرستیم
چطوره؟

27/11/1402 23:47 حفاظ گستر

قیمت تعداد برای همکار چند در میاد و روش پرداخت چگونه است ؟
آیا نمایندگی شهرستان میدهید؟
ما خراسان جنوبی هستیم
با تشکر

شرکت حفاظ گستر شرق

02/12/1402 15:14 نگهبان سیستم

بله فروش همکاری داریم
با واحد فروش تماس بگیرید
02166056650

03/12/1402 08:42 کیان

رسید حالا باید چیکار کنم ؟
چطوری باید باهاش کار کنم لطفا توضیح بدین
ممنون

08/12/1402 19:21 نگهبان سیستم

برنامه و دانلود کنید بعد شماره کاربری و رمز رو که روی جعبه هست وارد کنید.
اگر به هردلیلی مشکلی بود زنگ بزنید مرکز خدمات و پشتیبانی به شماره 02166029031

03/12/1402 08:53 مجیدی

باتری هاش قابل تعویض هستند یا مثل پاوربانک اگر تموم بشن باید بیاندازیم دور ؟

04/12/1402 00:01 نگهبان سیستم

قابل تعویض هست موجود هم داریم

03/12/1402 09:37 رنجبر

فروش بصورت حضوری هم دارید ؟

08/12/1402 19:22 نگهبان سیستم

بله حتما از ساعت 9 الی 18 از شنبه تا 4شنبه

03/12/1402 23:47 میرموسوی

با همکارتون صحبت کردم گفتن میتونید تا چند ماه هم بدون شارژ باهاش کار کنید درسته ؟
مثلا ۳ ماه بایک شارژ

08/12/1402 19:31 نگهبان سیستم

بله میتونید

03/12/1402 23:55 Armin

میشه هم زمان همه ردیاب های آهنربایی رو تو یک نقشه دید ؟
مثلا ۱۰ تا ماشین رو هم زمان تو صفحه کامپیوتر دید ؟

08/12/1402 19:28 نگهبان سیستم

بله باید توسط ما فعال بشه هزینه ای هم برای مشتری نداره

05/12/1402 08:14 DiscoMan

GPS آهنربایی که بدون احتیاج به سیمکارت کار کنه هم دارید یا اینکه باید حتما سیم کارت داشته باشه برای کار کردن ؟
قیمت ردیاب بدون نیاز به سیمکارت چنده ؟

08/12/1402 19:30 نگهبان سیستم

همچین چیزی وجود نداره

07/12/1402 23:35 Hassan

قیمت خرید ردیاب آهنربایی چیرکار برای موتور رو از کجا استعلام بگیرم ؟
همین مدل برای موتور استفاده می‌شود؟
GPS ضد آب است ؟

08/12/1402 19:31 نگهبان سیستم

بله برای موتور هم استفاده میشه ولی بهتره از ردیاب های سیمی استفاده کنید

07/12/1402 23:40 نباتی

GPS سیمکارت می خوره ؟
ردیاب آهنربایی بدون سیمکارت هم دلرید ؟

08/12/1402 19:32 نگهبان سیستم

قربان همچین چیزی وجود نداره صرفا در فیلم های تخیلی است

27/12/1402 20:05 زیباکلام

میشه ردیاب آهنربایی رو با هواپیما به خارج از کشور ببرم ؟
آیا بیرون از ایران هم کار میکنه ؟

27/12/1402 22:59 نگهبان سیستم

بله GPS در همه جای دنیا کار میکنه
در قیمت بار هم فکر نکنم مشکلی باشه چون ما به کیش و قشم هوایی میفرسنیم

01/01/1403 17:07 مدیری

با سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو میخواستم بپرسم در ایام نوروز ارسال دارید ؟
چه تاریخی باز میکنید؟

14/01/1403 14:52 نگهبان سیستم

سلام ارسال از 14 فروردین انجام میشه

13/01/1403 14:32 ع س

کیفیت شنود ردیاب آهنربایی چیرکار در چه سطحی است ؟
وضوح صدای شنود gps آهنربایی چیرکار چقدر است ؟
چند متر رو میشه شنود کرد ؟ آیا صدا خوب میاد ؟

14/01/1403 14:59 نگهبان سیستم

شنودش در حد معمولی است وصوح صدا هم در حد معمول است
درست متوجه سوالتون نمیشم

ویژگی ها

AM

نرم افزار موبایل : اندروید/ios/sms
قابلیت استفاده از پیامک :
ولتاژ کاری : شارژر موبایل
اپراتور های قابل پشتیبانی : ایرانسل / همراه اول / رایتل
هشدار کاهش میزان باتری :

سایر مشخصات محصول

قابلیت تعویض باتری :
قابلیت پخش زنده :
تاریخ شمسی :
منوی فارسی :
آشکار ساز حرکتی Motion Detection :
تعداد درگاه USB : یک عدد
امکان کنترل همه ردیاب های نصب شده در یک صفحه :
سنسور گرانشی :
دمای کارکرد GPS : تا ۵۰ درجه
نوع سرور داخلی : ایرانی
آرشیو اطلاعات و مسیر های طی شده : ۱۲ ماه
گزارش توقف های خودرو :
سنسور نور و کشف :
قابلیت گزارش گیری از سیستم GPS : یک سال
دقت موقعیت مکانی برحسب متر : ۲ متر
بازه ارسال موقعیت ها : از۲ ثانیه
ظرفیت تعداد ماهواره : 32
میکروفون داخلی / شنود :
ًضریب حفاظت GPS در مقابل نفوذ آب : متوسط
هشدار کنده شدن GPS :
هشدار حرکت :
هشدار سرعت غیر مجاز راننده :
باتری داخلی : 10000mAh
نمایش آفلاین :
نمایش آنلاین :