قوانین و نحوه ارسال و تحویل کالا و مرجوع کالا و پرداخت وجه به مشتری

در شرکت نگهبان سیستم تحویل و ارسال کالا  به دو روش زیر انجام می شود.

روش اول: تحویل بصورت حضوری در محل مجموعه فروشگاه نگهبان سیستم به آدرس تهران خیابان آزادی روبروی شرکت زمزم کوچه باغبان پلاک 3 واحد 4 تلفن 02166051812

 روش دوم: تحویل کالا بصورت ارسال کالا از طریق موسسات باربری بنا به درخواست مشتری (خریدار) با شرایط زیر

                ******ارسال در تهران از طریق موسسات باربری از قبیل پیک ، پُست ، اسنپ و... به انتخاب و در خواست مشتری به آدرس مشتری {همان آدرسی که خریدار در هنگام خرید و یا در پروفایل خود به ثبت رسانیده است}

                ******ارسال به شهرستانها از طریق موسسات باربری از قبیل : تیپاکس ، ترمینال ، پُست ، فرودگاه ، راه آهن ، موسسات حمل و نقل/ باربری و... به انتخاب و در خواست مشتری به آدرس مشتری( همان آدرسی که خریدار در هنگام خرید و یا در پروفایل خود به ثبت رسانیده است )

 هزینه ارسال کالا اعم از داخل شهری و بین شهری بر عهده خریدار است

نکته مهم

 هزینه های ارسال کالا (داخل شهری و بین شهری) مطابق با تعرفه مصوب موسسات باربری برعهده مشتری می باشد و بصورت پس کرایه یا پیش کرایه از وی دریافت خواهد شد  بدیهی است این مجموعه مسئولیتی بابت هزینه های ارسال کالا که موسسات باربری اِعمال می کند، ندارد. همچنین تعهدات و مسئولیتهای حقوقی و مدنی حمل و نقل کالا صرفا برعهده موسسات باربری می باشد. لذا از مشتریان گرامی تقاضا می شود در انتخاب موسسات باربری دقت لازم را بنمایند.

     توجه کنید در صورتی که هزینه های ارسال داخل شهری و بین شهری  بصورت پیش کرایه باشد ، خریدار باید هزینه ارسال داخل شهری و بین شهری را قبل از ارسال واریز نماید ، بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های ارسال , ارسال کالا انجام نخواهد شد و بعد از 24 ساعت ، فاکتور صادره برای خریدار ابطال و وجه واریزی برای فاکتور تا 48 ساعت پس از ابطال ، عینا به همان شماره  کارت بانکی که وجه فاکتور پرداخت شده بود برگشت داده خواهد شد.

زمان ارسال : بعد از خرید و پرداخت شما و نیز پرداخت هزینه ارسال تا پایان همان روز  کاری ارسال کالا انجام خواهد شد توجه داشته باشید اگر پرداخت شما در ساعات غیر کاری نگهبان سیستم باشد ، ارسال کالا در اولین روز کاری پس از آن به سرعت انجام خواهد شد.

        ساعت کاری نگهبان سیستم  همه روزه از  8.30 صبح  لغایت 18  بعد از ظهر شنبه تا چهارشنبه  بجز روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی می باشد

        بدیهی است در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ ها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال کالا متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌ هایی که قبلا در سایت اعلام شده صورت نگیرد.

عدم امکان ارسال جنس از طرف نگهبان سیستم : در صورتی که به هر علتی ارسال کالا از طرف نگهبان سیستم مقدور نباشد (بجز مورد عدم پرداخت هزینه ارسال توسط خریدار )، حداکثر تا 72 ساعت وجه پرداختی خریدار عینا به همان شماره  کارت بانکی که وجه فاکتور پرداخت شده بود بازگشت داده می شود.

شرایط مرجوع کردن کالا به نگهبان سیستم

کالاهای فروخته شده  از طریق سایت www.negahbansystem.ir تا 3 روز یعنی 72 ساعت بعد از ارسال برای مشتری قابل مرجوع  (عودت) به فروشنده می باشند به شرطی که کالا نصب نشده باشد و یا اینکه از  کالا استفاده نشده باشد. بدیهی است بعد از مرجوع کالا توسط مشتری و دریافت کالای مرجوع توسط نگهبان سیستم  ، در صورتی که  کالا به تشخیص کارشناسان نگهبان سیستم قابل مرجوع باشد ( یعنی استفاده نشده باشد و همچنین نصب نشده باشند) کالای مرجوعی مورد پذیرش واقع شده و حداکثر تا 72ساعت - معادل 3 روز   بعد از آن ، مبلغ کالای مرجوعی با کسر هزینه های بسته بندی و ارسال ، عینا به همان شماره کارتی که مبلغ با آن پرداخت شده بود ، واریز می گردد.

لازم به ذکر است کالای خریداری شاده از سایر همکاران و خارج از سایت www.negahbansystem.ir شامل قوانین نگهبان سیستم نیستند و نگهبان سیستم مسئولیتی در قبال عودت و تعویض آنها ندارد.

تعویض و یا مرجوع کالای معیوب :  در صورتی که کالای فروخته شده به مشتری از بدو فروش دارای ایراد فنی بوده باشد و خریدار  حداکثر تا  24 ساعت بعد از دریافت کالا ، کالای معیوب را برای فروشنده ارسال کرده باشد و این ایراد فنی به تشخیص کارشناسان نگهبان سیستم رسیده باشد ، بلافاصله بعد از دریافت کالای معیوب ،کالای جایگزین برای خریدار ارسال می شود و یا در صورت عدم موجودی کالا وجه آن عینا به همان شماره کارت بانکی که وجه فاکتور پرداخت شده بود بازگشت داده خواهد شد. بدیهی است تمامی هزینه های ارسال مجدد کالای معیوب بر عهده فروشنده - نگهبان سیستم- می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش : جهت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش همراه داشتن فاکتور خرید مهر شده توسط فروشنده و نیز برگه گارانتی شامل نام فروشنده و تاریخ شروع گارانتی ضروری می باشد

سلامت فیزیکی کالا: اگر کالای فروخته شده  دارای آسیب دیدگی فیزیکی و ظاهری نباشد و دچار عیب فیزیکی نشده باشد. در این حالت مشتری می تواند کالا را ظرف مدت زمان مشخص شده در بسته بندی و کارتن اصلی خود به سایت فروشنده مرجوع کند. همچنین برای پیگیری امور باید با واحد فروش و خدمات پس از فروش سایت فروشنده هماهنگی های لازم را انجام دهد. در این ‌بین لازم است که کالا به همان شکل که بسته بندی شده است و بدون مخدوش کردن و از بین بردن پلمپ ان برای فروشنده مرجوع شود.

در صورتی که دستگاه خریداری شده توسط خریدار محترم نصب شده باشد قابل مرجوع شدن نمیباشد و اگر عیب و ایرادی داشته باشد جهت گارانتی و خدمات پش از فروش اعزام میشود.

مبلغ عودن کالا به همان حسابی که از آن واریز شده بود مسترد میگردد. بدیهی است که هزینه ارسال شامل این بند نمیگردد.

انصراف خریدار از خریداری کالا قبل از ارسال و یا دریافت کالا: لغو سفارش مشتری نیز یکی دیگر از بخش های قوانین مرجوعی کالا می باشد. اگر مشتری به هر دلیل نسبت به لغو سفارش خود اقدام نماید و کالا برای مشتری ارسال شده باشد مشتری باید نسبت به مرجوعی کالا به خریدار اقدام نماید. بدیهی است که اگر مشتری اقدام به لغو سفارش خود نماید باید این موضوع را به کارشناسان فروش و مسئول خدمات پس از فروش اعلام کنید تا آن‌ها نسبت به مرجوعی کالا اقدام نمایند و بعد از برگشت کالا به انبار نسبت به بازپرداخت هزینه خرید به خریدار اقدامات لازم صورت گیرد. دقت کنید، در صورتی که فروشنده کالا را ارسال نکرده باشد، هیچ هزینه ای نباید به عنوان خسارت کسر شود، اما در صورتی که کالا ارسال شده باشد، فروشنده می تواند هزینه ارسال (مستند به فاکتورهای اداره پست و یا فاکتورهای شرکت باربری) را از هزینه دریافت شده از مشتری کسر کند.