برچسب‌ها

خودرو beam sensor ردیاب موتور جدید مداربسته ردیاب ماشین هاوال بک سنسور لیزری قیمت دوربین مداربسته فک ip دزدگیر پراید سنسور لیزر کنترل سوکت اینترنتی پراید نصب دوربین مداربسته موبایل سایلکس خرید GPS دزدگیر منزل دزدگیر ماهواره ای مخفی اماکن ردیاب فابریک چشم خطی ماجیکار N1 قیمت فروش پارکینگ دوربین مداربسته همکار جی پی اس plc فابریک classic 206 ahd tracker ریموت ساده ریموت کنترل تله ماتیکس laser GPS آژیر ارزان قیمت دوربین پارادوکس 4کانال sony پک دوربین مداربسته زنوتیک دیتکتور دزدگیر تصویری ترکر cctv دزدگیر پژو سامسونگ دزدگیر بیم خطی دوربین مداربسته چیرکار چشمی کلاسیک chaircar چشم دزدگیر اماکن پژو دستگاه حضور و غیاب اعلام حریق چشم لیزری DVR 4net استیل میت مجیکار تصویری silex سیمکارتی نصب دزدگیر اماکن میکروفون فروشگاه تعمیر هواتای دستگاه کنترل تردد 5500 کنترلر ردیاب استندالون پارکینگ سنسور matrix ریموت تصویری بیسیم دید در شب پایه دوربین مداربسته دیجیتال ارزان پیشرفته دزدگیر اتومبیل دزدگیر کلاسیک MAGICAR تلفن کننده رله خرید ریموت ماتریکس دزدگیر ماجیکار دی وی آر پک دوربین مدار بسته دزدگیر آپارتمان سوکت فابریک چشم هارد پی ال سی مادون قرمز فایروال چیتا چیرکار

نماد اعتماد الکترونیکی

افزودن به لیست دلخواه

قابلیت ها

-برنامه ریزی و کنترل دستگاه از طریق تماس صوتی ، پیام کوتاه ، و نرم افزار اندورید
-دارای 2 خروجی قابل کنترل با تماس صوتی ، پیام کوتاه ، و نرم افزار برای وسایل برقی
-گزارش گیری محرمانه(ارائه گزارش فعال و غیرفعال شدن به مخاطبین تعریف شده)
-متـوقف کردن آلارم دستگاه با وارد کردن گزینه مربوطه هنگام پخش پیغام صوتی
-قابلیت نام گذاری هر زون ، ریموت و مخاطب بصورت مجرا (از طریق نرم افزار)
-ارسال شماره و نام زون(درصورت تعریف) در پیام آلارم
-دارای 25 حافظه شماره تلفن (1 عدد رئیس ، 4 عدد نگهبان و 20 شماره . با قابلیت فعال سازی و غیرفعالسازی تمامی حالت ها برای همه مخاطبین
-ارائه گزارش قطع و وصل برق شهر و اسپیکر بیرونی دستگاه
-دارای 4 زون باسیم و 4 زون بی سیم با 5 عملکرد متفاوت برای هر زون
-امکان تنظیم سنسورهای بی سیم بر روی هر یک از 4 زون بی سیم دستگاه
-برقراری تماس و ارسال پیام با سیمکارت

نکات مهم قبل از استفاده از نرم افزار:

1) رمز پیشفرض در کلیه مراحل برامه ریزی و کنترل دستگاه 123456 است.
2) اگر از سیمکارت جدید استفاده می کنید حتما پین کد آن را غیر فعال کنید.
توجه: اگر برای اولین بار از سیمکارت همراه اول خود استفاده می کنید حتما قبل از استفاده عملیات فعالسازی تماس را انجام دهید.برای فعالسازی تماس کافیست سیم کارت  را داخل گوشی گذاشته و بعد از برقراری تماس با شماره دلخواه زبان مورد نظر را انتخاب و تایید نمایید. حتما این مرحله در سیمکارت های جدید همراه اول انجام شود در غیر این صورت دستگاه دزدگیر تماس برقرار نمیکند.
3) در صورت امکان جهت ارائه کارایی بهتر از سیم کارت همراه اول استفاده شود.
4) نرم افزار اندروید دستگاه دزدگیر سیمکارتی به جهت کاهش اشتباهات در نوشتن پیام و افزایش امنیت دستگاه و انجام تنظیمات با پیامک ارائه شده است.
5)میزان آنتن دهی دستگاه از عدد 0 تا 32  است که در نمایشگر با 5 خانه نمایش داده می شود. به این صورت که میزان آنتن دهی 20 به بالا یا 3 خانه به بالا دارای کیفیت مطلوب است.
6) در این سیستم به جای استفاده از جامپر یا سیم برای بستن زون ها ، هر زون بصورت پیشفرض خاموش شده است. لذا در صورت استفاد از هر زون ، پس از اتصال چشمی یا مگنت به آن ، زون مورد نظر را  از تنظیمات زون روشن کنید در غیر اینصورت زون عمل نمی کند.


1- ورودی برق
2-گیره نگه دارنده
3- فیوز 3 آمپر برای باتری
4-فیوز 2 آمپر برای AUX
5-سوکت سیمکارت
6-چراغ تغذیه دستگاه
7-کلید بازگردانی به حالت کارخانه
8-کلید راه اندازی مجدد(Reset)
9-سوکت بلند گوی داخلی(از پشت برد)
10-سوکت کابل پنل(درب) درستگاه
11-برد گیرنده ریموت
12-خروجی رله های اضافه
13- رله درب باز کن

راهنمای بازگشت به تنظیمات کارخانه:

بهتر است برای اولین بار دستگاه را ریست کنید. بدین صورت که هنگامی که دستگاه روشن است کلید دیفالت ( DEFAULT) روی برد اصلی را نگه داشته و یکبار کلید RESETرا بزنید.
عبارت Factory Reset ظاهر شده و بعد از زمان کوتاهی از بین می رود و دستگاه به حالت تنظیمات کارخانه باز میگردد.

راهنمای سریع صفحه کلید:

راهنمای سریع ریموت و استفاده از دستگاه:

راهنمای سریع فعال یا غیرفعالسازی با پیامک:

راهنمای سریع برنامه ریزی دستگاه به وسیله پنل:

ترمینال باتری(BAT): با دقت در رعایت جهت ، سیم قرمز به مثبت ئ سیم مشکی به منفی وصل شود. این مسیربه یک فیوز 4 آمپر مجهز است

AUX(13 V): تغذیه کلیه سنسور ها را با حفظ جهت به صورت موازی به ترمینال AUX متصل کنید. این مسیر به یک فیوز 2 آمپر مجهز است.

خروجی برای آژیر(Siren): اگر از آژیر استفاده میکنید، سیم های آن را با رعایت جهت صحیح به ترمینال SIR متصل کنید.

خروجی برای بلندگوها(SP): بلندگوها را (حداکثر 2 بلندگوی 8 اهم 25 وات) به ترمینال SP وصل کنید. در صورت نیازبه بلندگو های بیشتر لازم است از برد آژیر بیرونی استفاده شود.

زون های سیمی(Z1,Z2,Z3,Z4): تمامی زون ها در حالت پیشفرض به صورت نرمالی کلوز (Normally Close) قرار دارند یعنی اتصال بین دو پایه باید بسته باشد و در صورت باز شدن این مسیر دستگاه شروع به آلارم می کند. درصورت اتصال بیش از 1 سنسور به هر زون، سنسورها باید به صورت سری به مهم وصال شوند.

توجه:زون ها در حالت پیشفرض خاموش هستند. برای روشن کردن آنها از راهنمای موجود در کاتالوگ کمک بگیرید. در غیر اینصورت زون مورد نظر عمل نمیکند.

حالت 24ساعته: اگر هر یک از زون ها در حالت 24 ساعته تنظیم شوند ، حتی درزیمانی که دستگاه غیر فعال است نیز درصورت تحریک زون دستگاه آژیر می زند. از زون 24 ساعته برای دتکتور دود و آتش و  پدال استفاده می شود.

حالت پدال: اگر حالت پدال در یک زون به همراه حالت 24 ساعته فعال باشد ، در صورت تحریک زون برای بار اول ، یک پیام امنیتی برای  مخاطبین 20 تا 23 که نگهبان نام دارند(در صورت تعریف شماره) ارسال می شود. در صورت تحریک مجدد زون زیر 1 دقیقه ، دستگاه آژیر می زند.

مدت زمان تاخیر: در صورتی که برای یک زون زمان تاخیر تعریف شده باشد ، در حالتی که دستگاه فعال است یا زون در حالت 24 ساعته باشد ، به مقدار زمان تاخیر به کاربر اجازه می دهد تا با ریموت یا رمز ورود و خروج با کیپد ، دستگاه را غیرفعال کند. در صورتی که زمان به اتمام برسد و دستگاه غیرفعال نشده باشد ، دستگاه آژیر میزند.

حالت دینگ دانگ(Chime): اگر حالت دینگ دانگ (اعلام حضور) برای یک زون فعال شده باشد و آن زون 24 ساعته نباشد و همچنین دستگاه در حالت غیر فعال باشد ، با هر بار تحریک زون مورد نظر ، بازر دستگاه اصلی صدایی برای آگاه سازی حضور در زون ایجاد می کند.

حالت های فعال پارت 1 و پارت 2: وقتی سیستم در حالت پارت 1 فعال شود ، فقط زون های 1 و 2 سیمی و 5 و 6 بی سیم فعال شده و در صورت تحریک آژیر می زند.

وقتی سیستم در حالت پارت 2 فعال شود ، فقط زون های 3 و 4 سیمی و 7 و 8 بی سیم فعال شده و در صورت تحریک آژیر می زند.

ضبط پیغام های دستگاه: به منظور راحتی برای ضبط پیغام های صوتی دستگاه به زبان های مختلف این دستگاه قابلیت ضبط مجدد تمامی پیغامهای صوتی روی دستگاه را دارد. فقط کافیست طبق راهنمای سریع پشت برگه به منوی مربوطه رفته و با فشردن کلید مربوطه، پیغام صوتی نوشته شده آن را با زبان یا لحجه مورد نظر بازگو و ضبط کنید.
پیغام امنیتی دستگاه دلخواه بوده و هر جمله ای به مدت 20 ثانیه می تواند در آن ضبط شود.

ست کردن ریموت ها: برای ست کردن ریموت ، با توجه به راهنمای سریع برنامه ریزی در پشت برگه وارد منوی حذف یا اضافه کردن ریموت شده و کلید * را فشار دهید تا دستگاه در حالت اضافه کردن ریموت  قرار بگیرد ، حالا با فشردن کلید قفل باز ریموت ، آن را اضافه کنید.
این دستگاه دارای 20 حافظه ریموت می باشدو هر ریموت دارای یک کد می باشد که موقع ست کردن روی نمایشگر یا در گزارش های ورود و خروج آن را مشاهده می کنید.

حذف کردن ریموت ها: برای حذف یک ریموت به یکی از روشهای زیر عمل کنید:
طبق راهنمای پشت برگه وارد منوی حذف و اضافه کردن ریموت شوید. درصورتی که ریموت را در اختیار دارید کلید # را زده و کلید قفل باز ریموت را فشار دهید. درصورتی که ریموت از قبل در حافظه باشد با پیغام Deleted ریموت حذف می شود. اما اگر ریموت مورد نظر را در اختیار ندارید با زدن کلید Enter می توانید با وارد کردن کد ریموت که در پیام های ورود و خروج ، یا موقع ست کردن در اختیار شما قرار میگیرد ریموت را حذف کنید. درصورتی که این خانه حافظه دارای ریموت باشد پیغام Deleted نمایش داده می شود.
چنانچه به هر دلیلی می خواهید تمام ریموت ها را حذف کنید ، Clear را زده و سپس کلید Enter را بزنید. تمامی ریموت ها حذف خواهند شد.

خروجی ها (رله درب بازکن، رله1، رله2): از خروجی های دستگاه می توان برای کنترل وسایل برقی مانند لامپ و کولر و امثالهم استفاده کرد. به این معنا که می توان از طریق تماس و یا نرم افزار وسایل برقی را از راه دور خاموش و روشن کرد.
دستگاه دارای 1 رله روی برد(رله درب باز کن) و خروجی 2 رله ( قابل نصب بصورت بیرونی) است.
حالت کارکرد هر سه رله قابل تنظیم به صورت لحظه ای ( با هر بار فرمان ،روشن به مدت 3 ثانیه و سپس خاموش) و یا دائم(با هر بار فرمان تغییر حالت) می باشند. از حالت لحظه ای برای اموری مثل درب باز کن و یا تحریک وسایل برقی استفاده می شود. همچنین از حالت دائم برای روشن و خاموش کردن وسایل (مشابه کلید برق) استفاده می شود.

نحوه تنظیم حالت هر رله در پشت برگه و در قسمت راهنمای سریع توضیح داده شده است.

توجه:مسئولیت استفاده نادرست از این رله ها به عهده مشتری می باشد.

توجه:درصورت اتصال برق 220 ولت به هر یک از رله ها ، پشت مین برد اصلی دارای خطر برق گرفتگی میشود. لذا خواهشمند است با رعایت نکات ایمنی جان خود و دیگران را به خطر نیندازید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :